Semino Auto Części
przez Cross, 2017-03-22 20:47:19
Bardzo dobra i godna zaufania firma.

Brainstorm
przez DAR, 2017-03-25 11:21:22
Atmosfera, kasa, zakres zadań - ok.

Kancelaria LEX sp. z o.o.
przez krysia.ch, 2017-03-16 05:25:02
Kancelaria godna polecenia. Podchodzą indywidualnie do sprawy, fachowa pomoc i miła obsługa. Fachowcy pełna para. Polecam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Wojciech Kałużny - Goldbach Audience"
Jakie są początki firmy, w jakich okolicznościach powstała? Historia firmy sięga 2000 roku, kiedy Marcin Woźniak założył AdMasterNetwork. Niedługo potem, w 2001 roku AdMaster połączył się z IMS Group, tworząc ARBO. To były zupełnie inne czasy, nie było standaryzacji form reklamowych i ani jednego systemu emisji reklam. Kilka lat później firma została przejęta przez Goldbach Group – szwajcarską grupę mediową, która specjalizuje się głównie w mediach telewizyjnych. Postanowili zainwestować w biznes digitalowy. Stąd decyzja o kupnie wszystkich spółek ARBO. Od tamtego czasu sporo się zmieniło w kontekście biznesowym. Odeszliśmy od strategii dużej ilości brandów i skonsolidowaliśmy biznes.
Dlaczego? Ponieważ na rynku zrobiło się duże rozdrobnienie, pojawiło się wielu nowych dostawców, ofert reklamowych itd. Agencje i domy mediowe oczekiwały przede wszystkim jednego punktu kontaktowego – jednej osoby, która zapewni im kompleksową obsługę i będzie potrafiła dostosować ofertę do oczekiwań i potrzeb reklamodawcy. Dlatego weszliśmy na rynek z jedną konkretną ofertą, która skupia się na trzech filarach. Pierwszy to dedicated & tailor made – kampanie dedykowane na poszczególnych serwisach, niestandardowe formy i konkursy. Drugi to reach & contest, czyli wszystkie kampanie zasięgowe i tematyczne. Na trzecią część oferty – audience & conversion, składają się takie usługi jak targetowanie behawioralne, performance, zakup automatyczny. ...
"Wywiad z Piotr Cierlik - Eurotronic Sp. z o.o."
Jakie były początki Państwa firmy? Eurotronic Sp. z o.o. to firma z kapitałem prywatnym, która powstała w 1994 r. jako partner firmy Datastream Systems, Inc. przejętej w 2006 r. przez Infor Global Solutions – amerykańskiego potentata na rynku dostawców oprogramowania dla przedsiębiorstw. Od początku działania Eurotronic systematycznie rozbudowuje kompetencje na polu projektowania, tworzenia i wdrażania rozwiązań z zakresu informatyki i automatyki.
Skąd pomysł na założenie przedsiębiorstwa w tej branży? Firma powstała na fali burzliwego rozwoju rynku IT w przekształcającej się Polsce oraz znacznego zapotrzebowania na wsparcie informatyczne firm w zakresie systemów CMMS i EAM.
Proszę powiedzieć naszym użytkownikom, na czym dokładnie polegają świadczone przez Państwa usługi? Podstawową działalnością Eurotronic jest dostarczanie światowej klasy, innowacyjnych rozwiązań informatycznych w następujących obszarach: 1. zarządzania majątkiem; 2. automatyki budynkowej; 3. monitoringu zużycia mediów; 4. poprawy efektywności energetycznej. Eurotronic świadczy także profesjonalne usługi w zakresie doradztwa, wdrożeń, serwisu i szkoleń w wyżej wymienionych obszarach. ...
"Wywiad z Anna Brzezińska - Spartez sp. z o.o. sp.k. "
Ogólnie mówiąc jesteście firmą z branży IT. Chciałbym jednak wejść w szczegóły, na czym dokładnie polega wasza działalność? Spartez zajmuje się rozwojem produktów z których korzystają programiści na całym świecie. Myślę tutaj nie tylko o produktach naszego partnera, australijskiej firmy Atlassian, ale też o naszych autorskich produktach, które są także rozpoznawalne na tych samych rynkach.
Co jest największym atutem waszych produktów? Fakt, że są one na bieżąco rozwijane i unowocześniane zgodnie z metodologią Agile, w której pracujemy. Dodatkowo sami  testujemy i pracujemy na produktach, które ulepszamy, a następnie oddajemy do użytku klientom. W branży w której działamy, ale nie tylko, większość osób używa lub zna produkty, które rozwijamy. Często tak się zdarza, że na spotkaniu branżowym czy konferencji nasz rozmówca nie za bardzo kojarzy nazwę firmę. Gdy jednak pojawia się nazwa produktu, który rozwijamy, wówczas stwierdza: „ a to Wy robicie ten x/y/z produkt. Słyszałem tylko, że robi to jakaś firma z Gdańska”. Na co z dumą odpowiadamy: „tak, to właśnie my”. ...