Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
POLTEX,
przez obecny, 2015-04-10 10:31:20
Ja też podpiszę się obiema rękami kasa dobra, jeżdzisz dużo ale zgodnie z normą. Pracowałem u różnych pracodawców i zostaję tutaj.

POLTEX,
przez misiek, 2016-10-31 13:18:54
Odpowiedź na: [obecny - 2015-04-10 10:31:20]:
Współpracuję z tą firmą już 15 lat i nie mam zamiaru jej zmieniać. Jest OK.

M&B Agencja Pracy
przez Czarna23, 2015-08-22 09:52:35
Pracuję jako opiekunka dojeżdżająca, mój chłopak też. To nie są dobre pieniądze, ale chcieliśmy być razem.Za jakiś czas pomyślimy o czymś innym, na początek to jest ok.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z dr inż. Szymon Niedźwiedź - "Niedźwiedź-Lock""
Jak wyglądała Państwa droga od małego warsztatu do wiodącego producenta zabezpieczeń do samochodów? Firma powstała w 1981r. jako warsztat samochodowy, specjalizujący się w montażu zabezpieczeń antykradzieżowych. Założyciel firmy, Zygmunt Niedźwiedź, szczególnie upodobał sobie montaż zabezpieczeń mechanicznych, które jego zdaniem były najskuteczniejsze. Niestety, estetyka i funkcjonalność dostępnych w tamtym czasie rozwiązań pozostawiały wiele do życzenia. Innowacyjność pierwszej zaprojektowanej przez pana Zygmunta blokady polegała na ukryciu całego mechanizmu w konsoli auta. Przełom w historii firmy nastąpił w momencie opatentowania tzw. blokady ramowej, której montaż odbywał się z wykorzystaniem otworów technologicznych w karoserii auta i nie wymagał ingerencji w postaci wiercenia. Blokady te, popularnie zwane „Niedźwiadkami” sprawiły, że firma Niedźwiedź-Lock stała się światowym liderem w produkcji mechanicznych zabezpieczeń antykradzieżowych. Kolejne lata to ciągły wzrost sprzedaży oraz rozwój nowych produktów.    
Co świadczy o tak wysokiej pozycji firmy na rynku nie tylko polskim, ale też światowym? Czy bycie pionierem w danej dziedzinie wystarcza do osiągnięcia sukcesu? Nasza pozycja to efekt ciągłego doskonalenia blokad i inwestowania w ludzi oraz w technologię. Bycie pionierem na pewno pomaga w budowaniu sukcesu, jednak jest wiele przykładów firm, które pomimo opracowania innowacyjnego rozwiązania, nie potrafiły go skomercjalizować. Zygmunt Niedźwiedź tworząc pierwszą blokadę Niedźwiedź-Lock postawił sobie za cel, że będzie ona przewyższać konkurencyjne produkty pod każdym względem. Z uwagi na skuteczność, ergonomię obsługi oraz estetykę blokady znalazły uznanie wśród właścicieli aut. Warsztaty samochodowe oraz dealerzy docenili blokady za łatwy i dopracowany montaż. Należy pamiętać, że dostarczamy nasze produkty dla jednej z najbardziej wymagających branż - branży automotive. Współpraca z producentami i importerami aut wymaga od nas utrzymania najwyższych standardów dotyczących jakości. Blokady Niedźwiedź-Lock posiadają certyfikaty takich instytutów jak: Polski IMP, Niemiecki TÜV, Holenderski SCM, Węgierski MABISZ, Rumuński RAR oraz Rosyjski PCT. ...
"Wywiad z Marian Szcześniak - PKP Energetyka"
Jakie były początki firmy?  Formalnie PKP Energetyka S.A. istnieje od 2001 roku, ale historia firmy sięga lat trzydziestych ubiegłego stulecia, czyli do początków polskiej energetyki kolejowej. Wtedy została uruchomiona pierwsza zelektryfikowana linia kolejowa o napięciu 600V: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki. Dlatego do dziś w firmie można spotkać pracowników z nawet 50 – letnim stażem i ogromnym doświadczeniem. Obecnie jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem, gdzie przychody ze sprzedaży energii i usług dla kolei oraz dla sektora biznesowego rozkładają się mniej więcej pół na pół.
A jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii spółki wyróżnić można kilka kluczowych momentów, jednym z nich było podpisanie w 2005 r pierwszego kontraktu na sprzedaż energii w ramach zasady TPA. Dzięki temu zaczęliśmy intensywnie rozwijać się w obszarze poza koleją.  Dziś aż 70 proc. sprzedanej przez nas energii trafia do klientów biznesowych. Innym przełomowym momentem było wejście spółki na rynek gazu w 2014r. Największym wyzwaniem w historii samodzielnej działalności jest inwestycja w program MUZ-a (Modernizacja Układów Zasilania), służący przystosowaniu układu zasilania do ruchu pociągów dużych prędkości (m.in. Pendolino). Jego wartość wynosi ok. miliarda złotych. Program ten obejmuje lata 2012-2015. ...
"Wywiad z Piotr Habela - PRISJAKT POLAND SP. Z O.O."
Jakie były początki Prisjakt na świecie, a jak to wyglądało w Polsce? Pomysł na Prisjakt zrodził się w 2002 roku, początkowo serwis miał być zorientowany wyłącznie na komputery i elektronikę, co na przestrzeni lat dość znacząco się zmieniło. Jako ciekawostkę dodam, że “pierwsza wersja” Prisjaktu została stworzona przez Jonasa Bonde w piwnicy jego mieszkania! Po wstępnym sukcesie firmą zainteresował się koncern mediowy Schibsted i nabył w roku 2006 większościowy pakiet udziałów. Jeśli chodzi o Prisjakt w Polsce, to pierwsze biuro otworzyliśmy w listopadzie 2012 roku w Krakowie przy ul. Lubicz. Z czasem jednak zaczęło się robić dość ciasno, więc w roku 2014 zmieniliśmy biuro na nieco większe (przy ul. Życzkowskiego), a 2 lata później po sąsiedzku otworzyliśmy kolejne nasze biuro.
Jak wygląda poziom konkurencji w tej branży? Poziom konkurencji jest inny w każdym kraju - np. dwa rynki o różnej charakterystyce to Wielka Brytania (gdzie wiele firm walczy o mocną pozycję) i Irlandia (gdzie ta część branży dopiero "rozkwita").  W całej reszcie krajów można powiedzieć, że mamy jednego głównego konkurenta. Jesteśmy numerem jeden w Szwecji, Norwegii, Nowej Zelandii i Irlandii, a w Wielkiej Brytanii i Finlandii jesteśmy w pierwszej trójce. Trudno więc nie zgodzić się z nieskromnym twierdzeniem, że idzie nam całkiem nieźle. ...