4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Security Sp. z o.o.
przez M, 2014-09-26 12:27:26
Pracuję od dwóch miesięcy w Security Group w Sosnowcu i jestem bardzo zadowolony. Wypłata terminowo wpłynęła mi na konto 10-tego, szef bardzo w porządku, nie mam co narzekać, więc dziwią mnie te negatywne opinie...
Pozdrawiam.

Security Sp. z o.o.
przez Roko, 2014-10-06 16:20:38
Firma spoko loko leka fajna praca tylko zarobki kiepskie!!!!! Pozdro dla Pana Koordynatora z Suchej B.

Wpisy z naszego BLOGA:

Poziom bezrobocia rejestrowanego w Sosnowcu na Śląsku w styczniu 2017 roku wynosił 10,1 proc. W porównaniu ze średnią dla całego kraju (8,6 proc. w tym samym okresie) wyraźnie widać, że w tym śląskim mieście problem bezrobocia jest poważny i należy podjąć zdecydowane działania. Dlatego w PUP w Sosnowcu uruchomiono projekty, w ramach których benefic...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu realizuje program pod hasłem „Zdobądź kwalifikacje – bądź cenny na rynku pracy”. Jest to szansa dla wszystkich osób bezrobotnych dla uzyskania kwalifikacji potrzebnych do podjęcia w przyszłości pracy na pożądanym stanowisku. Kto weźmie udział w programie i jakie korzyści są w nim przewidziane? Oferta w ramach ...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja w Sosnowcu ma przynieść w kolejnych latach wiele miejsc pracy dla mieszkańców całego powiatu. Chodzi nowo otwierane przez globalną firmę Amazon centrum logistyki e-commerce. Na kiedy zaplanowano przeprowadzenie inwestycji i kto docelowo będzie mógł liczyć tu na zatrudnienie? Inwestycja firmy Amazon Z oficjalnych informacji opublikow...
Czytaj więcej >>
Jak informuje Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, rejestrowane bezrobocie w mieście na poziomie 10 proc. wyraźnie odstaje od średniej wojewódzkiej – 6,6 proc. oraz krajowej – 8,3 proc. W celu zmniejszenia liczby osób pozostających bez zatrudnienia podejmowane są różne działania, a jednym z nich jest współpraca z Zieloną Linią. Zielona Linia – co to j...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to ważny ośrodek przemysłowo-handlowy w województwie śląskim. Pomimo wydawać by się mogło dość sprzyjającej koniunktury miasto boryka się z rejestrowanym bezrobociem na poziomie ok. 10 proc., przy czym należy przypuszczać, iż w rzeczywistości jest ono jeszcze wyższe. Przyczynia się do tego szara strefa oraz to, iż nie każdy bezrobotny mie...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to liczące przeszło 200 tys. mieszkańców miasto w województwie śląskim należące do Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza głównie atrakcyjnej lokalizacji – z miejscowości o z górniczo-hutniczym charakterze przekształcił się w ośrodek przemysłowo-handlowy. Wydawać by się zatem mogło, że ze znalezień zatrudni...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Obderko - PW HOBBY"
'Miłość do zwierząt jest uczuciem, od którego wszystko się zaczęło'. Proszę opowiedzieć więcej, jak narodziła się marka Vitapol. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HOBBY Piotr Matuszewski powstało w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku rzeczywiście z miłości do zwierząt. W tamtych latach, firm o takiej działalności nie było zbyt wiele, więc można powiedzieć, że w porę zajęliśmy niszę na rynku zoologicznym. Na początku nasza praca skupiała się na hodowli i eksporcie ryb akwariowych, a kilka lat później jako pierwsi w Polsce zajęliśmy się importem artykułów dla zwierząt domowych.
A co było kolejnym etapem?  Kolejnym etapem historii naszej firmy stało się rozpoczęcie w 1992 roku produkcji najwyższej jakości pokarmów dla gryzoni, królików, gadów oraz ptaków pod marką "Vitapol". Powoli coraz więcej ludzi zaczęło postrzegać zwierzęta domowe jako członków rodziny, tym samym wzrosła ich świadomość na temat żywienia oraz opieki nad pupilem. Postęp w tej materii znacznie przyspieszył w ostatnich latach.
W jaki sposób próbują Państwo dotrzymać kroku tym zmianom? Tworząc nowe linie karm staramy się coraz to bardziej przybliżać się do fizjologii odżywiania danego gatunku. Czego przykładem może być nasza linia Expert®, której podstawą są naturalne surowce, zawierające wszystkie niezbędne składniki odżywcze, witaminy oraz minerały. Za chwilę na rynku pojawi się kolejna innowacyjna linia Excellent®, będzie ona typowo bezzbożową karmą dla zwierząt roślinożernych, w 100% składająca się z produktów ekstrudowanych. Stawiamy na ciągły rozwój i udoskonalanie metod produkcji tak, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów, a tym samym zadbać o dobro małych pupili. ...
"Wywiad z Anna Błaszczyk – Tubisz - Planika Sp. z o.o."
"Wywiad z Pracownicy firmy - Planika Sp. z o.o."
Jakie były przełomowe momenty w Państwa historii? Myślę że takim przełomowym momentem w naszej historii był rok 2009, kiedy wyprodukowaliśmy kominek Fire Line wyposażony w elektroniczny system bezpieczeństwa. To był krok milowy, który zapoczątkował szybki rozwój naszej oferty. Niedługo później, bo 2010 roku, opatentowaliśmy Fire Line Automatic – pierwszy w pełni automatyczny produkt, który pozwala na obsługę za pomocą pilota, urządzeń mobilnych oraz może zostać zintegrowany z dowolnym systemem Inteligentnego Domu. W tym samym roku wprowadziliśmy również wykorzystującą wysoce chłonne włókna ceramiczne technologię Commerce. Od tego momentu Planika zaczęła podbijać kolejne rynki i zajmować wiodącą pozycję w branży kominkowej. Fakt ten potwierdza zdobyta niedawno prestiżowa nagroda Lidera Eksportu.   
Coraz częściej znajome nam wszystkim rozwiązania zostają odmienione za pomocą technologii. Co umożliwia integracja Państwa produktów z urządzeniami mobilnymi? Przez WiFi nasze biokominki łączą się z dedykowaną im stroną tzw. managerem. Za jego pomocą można kontrolować wiele kominków jednocześnie nie ruszając się z miejsca. Manager umożliwia nie tylko ich uruchomienie i zgaszenie, ale też regulację wysokości płomienia (w zależności od np. pożądanego nastroju). Dodatkowo użytkownik ma pełną kontrolę nad całkowitym czasem palenia. Z kolei zgodność z systemami Smart Home przejawia się obecnością dedykowanego zestawu złącz, które również dają możliwość włączenia do systemu kilku urządzeń jednocześnie. Co więcej, dzięki centralnemu systemowi Smart Home (na naszym tablecie, komputerze czy smartfonie) użytkownik zyskuje możliwość automatyzacji pracy biokominka. Może zaprogramować go na przykład tak, aby zaraz po przyjściu do domu witała go salwa żywych płomieni. Smart Home to również oszczędność energii - urządzenia aktywowane są tylko wtedy, kiedy potrzebuje tego użytkownik. Podsumowując integracja biokominków Planiki z urządzeniami mobilnymi to przede wszystkim wygoda i bezpieczeństwo użytkowania, automatyzacja pracy, pełna kontrola nad czasem spalania oraz ograniczone zużycie energii czy paliwa. ...
"Wywiad z Iga Mettler - Grupa ArchiDoc S.A."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.  
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem.   ...