Orapi-Transnet Sp. z o.o.
przez ww, 2014-09-18 07:38:52
kower , praca jest faktycznie ok , co nie zmienia faktu że musisz być dobry i wiedzieć czego chcesz,
w początkowym okresie i tak będziesz miał 100 % wsparcia

Arpex
przez Mati, 2016-07-01 20:55:08
Solidna firma , cenny spoko, Polecam

BNY Mellon
przez kw92, 2017-04-12 09:07:08
Pracuję tutaj od początku marca, bardzo mi się podoba, atmosfera benefity i płaca są ok.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Wszelaki - Voice Contact Center Sp. z o. o."
Czym zajmuje się Voice Contact Center? Świadczymy nowoczesne usługi dla biznesu z zakresu wielokanałowej obsługi klienta. Zajmujemy się prowadzeniem biur obsługi klienta dla klientów z wielu branż, a także wsparciem sprzedaży, kompleksową obsługą sklepów internetowych oraz rejestracją w placówkach medycznych. Nasi konsultanci kontaktują się z klientami telefonicznie, poprzez e-maile, sms-y, chaty, social media, a także tradycyjną korespondencję.  
Dla kogo świadczycie swoje usługi? Współpracujemy z największymi firmami w Polsce. Większość z nich to rozpoznawalne i cenione marki z branży finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, motoryzacyjnej, wyposażenia wnętrz i kosmetycznej. Możemy wymienić m.in. takich potentatów jak PZU, NC+ czy Statoil, Burda, National Geographic oraz wiele innych.  
Gdzie realizujecie swoje usługi? Nasze usługi realizujemy w nowoczesnych centrach operacyjnych w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Do dyspozycji klientów oddajemy ponad 500 profesjonalnych stanowisk contact center, których liczba może zostać w krótkim czasie istotnie zwiększona.   ...
"Wywiad z Sylwia Szmidt - BASF Polska"
​​​​​​​Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.
Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Sukcesem BASF Polska jest także nasz zespół. Już od kilku zdobywamy coraz wyższą pozycję w rankingu Ideal Employer, badania corocznie prowadzonego wśród studentów przez globalną firmę Universum. W ostatnim roku znaleźliśmy się na 24 miejscu wśród 100 najbardziej pożądanych pracodawców w Polsce.
W tym roku BASF obchodzi także swoje 150 lecie. Wiedzą już Państwo jak to uczcicie? W ciągu całego roku będziemy podkreślali ważną rolę chemii w nauce, badaniach i edukacji. Dlatego też rozpoczęliśmy współpracę z wydziałami chemicznymi największych polskich uczelni, które zresztą w tym czasie również obchodzą swoje okrągłe rocznice. W ramach wspólnej celebracji będziemy wspierali się merytorycznie, na przykład podczas wspólnych wykładów, czy pikników naukowych. Specjalnie na okazję 150-lecia został także stworzony Creator Space Online – wyjątkowa platforma internetowa do wymiany myśli oraz poglądów, miejsce, gdzie można znaleźć odpowiedzi na pytania dotyczące inteligentnej energii, pożywienia oraz życia w mieście. ...
"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...