Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
eljako-al
przez gutek, 2014-09-14 15:34:58
Odpowiedź na: [TED - 2014-07-30 16:58:07]:
Pracuje w firmie eljako od dwóch lat 6 miesiecy na umowe o dzieło 1,5 roku umowa o prace.Warunki i zarobki bardzo dobre Od pracownikow wymaga sie zaangazowania i dobrych umiejetnosci technicznych Szef wymagajacy ale ostatniego czuć w portfelu dlaczego.Praca Ciekawa chociaz poczatki sa trudne Firma ma ugruntowana pozycje na rynku Ogolnie polecam i powodzenia w rekrutacji.

PAT&PAT MARIANNA CYBULSKA
przez Pracownik, 2015-09-15 13:19:40
Polecam prace w tej firmie, pracuje tam od lat, pracuje uczciwie i tak jestem przez szefostwo traktowana.

Mc Team Sp. z o.o.
przez Bartus31, 2015-06-30 14:54:10
Super praca ! Nabyłem w niej bardzo dużo doświadczenia, szczególnie że firma oferuje rozwój na bardzo wielu kierunkach, co pozwala na nabycie wiedzy zarówno w kwestiach budowlanych, organizacyjnych, językowych, handlowych i wiele wiele innych. Polecam!

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Oleszczuk - Stella Pack S.A."
Proszę na początek w kilku krótkich zdaniach scharakteryzować firmę Stella Sp. z o.o. Sp. k.. Stella Pack spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. to jeden z największych producentów worków na śmieci oraz niechemicznych środków czystości w Europie. Stella Pack jest producentem i właścicielem 5 marek produktów: Stella- Premium Home Line, Anna Zaradna- produkty użytku domowego, Lula- marka produktów higienicznych i Service Pack- produkty użytku domowego. Na własną markę kategorii premium – STELLA, składają się m.in. worki na śmieci, produkty kuchenne, tj. folie kuchenne, papiery i rękawy do pieczenia, torebki, woreczki, produkty śniadaniowe, a także najwyższej jakości produkty do czyszczenia: mikrofibry do różnych powierzchni, rękawice, ściereczki, gąbki i zmywaki. W skład grupy Stella Pack wchodzą również Stella Pack Ukraina obsługująca rynki Europy Wschodniej oraz Stella Pack Rumunia koordynująca sprzedaż naszych produktów w Rumuni, krajach ościennych oraz na Bałkanach. Naszą dumą jest 6 nowoczesnych zakładów produkcyjnych na terenie Polski oraz jeden na Ukrainie, w których zatrudniamy obecnie ponad 750 osób. Jesteśmy właścicielem unikalnej technologii przetwarzania odpadów foliowych w granulat służący ponownie do produkcji wyrobów foliowych, dzięki czemu nasza produkcja jest proekologiczna i w znacznym stopniu ogranicza zanieczyszczanie środowiska naturalnego. ...
"Wywiad z Ireneusz Struzik - Jobman Group Sp. z o.o."
W jaki sposób zaczynaliście swoją działalność? Początki sięgają 2001 roku, kiedy grupa młodych, przedsiębiorczych osób z pasją i przygotowaniem merytorycznym do prowadzenia działalności gospodarczej postanowiła wcielić w życie pomysł na uruchomienie firmy zajmującej się pośrednictwem pracy. Rozpoczęliśmy od współpracy z jedną z największych sieci handlowych w kraju, świadcząc dla niej usługi z zakresu outsourcingu personelu na różne działy w hipermarketach na terenie Krakowa. Nasz personel zajmował się merchandisingiem, aktywną sprzedażą, doradztwem technicznym.
Sukces tego przedsięwzięcia doprowadził do tego, że wyszliście poza Małopolskę. To prawda. Najpierw na teren województwa Śląskiego, a następnie w inne regiony kraju. Z czasem pojawiało się coraz więcej kontrahentów zainteresowanych świadczonymi przez nas usługami, a nasza firma z niewielkiej, lokalnej działalności zamieniła się w agencję pracy tymczasowej o ogólnopolskim zasięgu, z oddziałami w 11 miastach na terenie kraju. Oczywiście poszerzeniu uległ również wachlarz świadczonych przez nas usług. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...