Raport S.A
przez Mateo264, 2014-09-16 23:45:51
Pracuję w tej firmie od półtorej roku i lepszego pracodawcy chyba w Koszalinie nie znajdę. Wspaniała, pomocna, komunikatywna kadra kierownicza, niesamowici pracownicy gwarantujący świetną, miłą atmosferę. Firma oferuje stabilną, aczkolwiek odpowiedzialną pracę, wynagradza jedna wyżej niż najniższa krajową. Wypłata zawsze na czas, bez żadnych problemów. Liczne imprezy integracyjne. Polecam ludziom pracowitym i odpowiedzialnym.

PHO Tom-San
przez JPPPhack, 2014-11-26 09:20:23
W odpowiedzi, na pytanie o zarobkach i stanowiskach. Wiem, że na poczatek i tak będziesz miał okres próbny.

Detal Partner Sp. z o.o.
przez Ona, 2015-01-22 08:19:37
Ja pracuje od pazdziernika i jestem zadowolona. Wypłata na czas, atmosfera super, moja koordynatorka równa babka. Co miesiąc robione są konkursy dla wszystkich pracownikow i mozna dostac dodatkową nagrode i dzieki temu w ostatnim miesiacu dostatłam dodatkowe pieniadze :)
Słyszałam, ze kilka osob wylecialo za kradzież i wcale sie nie dziwie, ze potem rozżaleni narzekają tu....boli dyscyplinarka :) u mnie byla inwentaryzacja i manko bylo 60 zl, wiec nadal pracuje, jestem chwalona i nie narzekam....

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Bączek - Amex-Bączek"
Firma Amex-Bączek powstała w 1997 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Początkowo specjalizowaliśmy się w sprzedaży materiałów budowlanych, głównie stolarki PVC, chemii budowlanej oraz artykułów metalowych. 3 lata później rozpoczęliśmy działalność produkcyjną w zakresie stolarki PVC i otworzyliśmy zakład produkcyjny w Iławie. W 2002 roku przenieśliśmy działalność i siedzibę spółki do Falknowa, gdzie jesteśmy do dziś. W 2005 roku rozszerzyliśmy działalność o produkcję wyrobów opartych o systemy aluminiowe, a po kolejnych 5 latach uruchomiliśmy produkcję stolarki Aluminiowej dymoszczelnej i przeciwpożarowej. W kolejnych latach zakupiliśmy halę produkcyjną, wdrożyliśmy technologie i uruchomiliśmy produkcję okiennic, a także zrealizowaliśmy kilka projektów unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obecnie posiadamy dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 3 tys. m kwadratowych, magazyny i składającą się z 18 aut flotę samochodową. W 2015 roku przeprowadziliśmy prace badawczo-rozwojowe nad nowym, innowacyjnym produktem i przygotowujemy się do realizacji inwestycji opiewającej na kwotę ponad 9 mln zł, z czego 60 proc. to dofinansowanie unijne.   ...
"Wywiad z Piotr Frycz - Zakłady Aparatury Chemicznej CHEMET SA"
Zakres świadczonych przez Państwa usług jest bardzo szeroki. Czym dokładnie zajmuje się CHEMET? CHEMET SA od wielu lat zajmuje się produkcją zbiorników cystern kolejowych, a od kilku również kompletnych wagonów cystern kolejowych i jest to jedno z naszych większych osiągnięć. Wytwarzamy także zbiorniki stacjonarne na gaz LPG, które znajdują zastosowanie zarówno w przedsiębiorstwach, jak i prywatnych domach jako elementy systemu grzewczego. Dodatkowo są wykorzystywane na stacjach do tankowania LPG. Nasza oferta obejmuje również zbiorniki kriogeniczne na gazy atmosferyczne oraz LNG, a także całe stacje regazyfikacji LNG. Jesteśmy jednym z największych w Europie producentów przenośnych i stacjonarnych zbiorników ciśnieniowych na gazy skroplone.
Jak przedstawia się Państwa zespół? Nasi pracownicy zajmują się produkowaniem aparatury procesowej, takiej jak zbiorniki filtracyjne, reaktory, kolumny, elementy stacji odgazowania wody i jej oczyszczania. W naszym zespole mamy sztab konstruktorów, którzy dbają o najlepsze rozwiązania technologiczne. Dzięki temu czuwamy nad jakością oferowanego produktu od rysunku technicznego, po opuszczenie gotowego wyrobu i dotarcie do klienta. ...
"Wywiad z Anna Figiel - INTER CARS S.A."
"Wywiad z Joanna Pieńkowska - INTER CARS S.A."
Jakie były początki firmy Inter Cars? Firmę założył w 1990 r. Krzysztof Oleksowicz. Jego kariera przypomina amerykański sen, ale droga do sukcesu nie była prosta. Aby zdobyć pieniądze na utrzymanie, zaczął pracować w warsztacie samochodowym. Po studiach wyjechał do Niemiec, by tam  naprawiać samochody. Szybko się jednak uczył i reagował na zmieniający się rynek. Wkrótce zajął się sprowadzaniem do Polski rozbitych aut, by po dokonaniu naprawy, sprzedawać je z zyskiem. Niebawem okazało się, że dużym zainteresowaniem cieszą się części samochodowe. Dlatego też w 1990 roku postarał się o kredyt u jednego z dostawców i założył własną firmę, Inter Cars. Dynamika kolejnych wydarzeń była imponująca. Inter Cars dystrybuował części zamiennie nie tylko na rodzimym rynku, ale też na sąsiednie rynki Europy Środkowej i Wschodniej, m.in. na Ukrainę, Węgry, Słowację i do Czechy. Potem na Litwę oraz Łotwę, a także do Chorwacji, Bułgarii i Słowenii. Po 14 latach działalności Inter Cars trafił na giełdę papierów wartościowych, a cztery lata później połączył się z firmą JC (Japan Cars) Auto – liderem w segmencie części do samochodów japońskich i koreańskich. Czyli, zaczęło się od niewielkiego biznesu, który bardzo szybko rósł i rośnie nadal od 25 lat. ...