ZUH ALPREM
przez Jarosław (Heros), 2014-10-04 18:56:21
pracowałem w Alpremie Kielce ok 3 lata wszystko fajnie tylko delegacje po całym kraju od Białowieży po Wrocław nigdy nie wiesz gdzie pojedziesz po za tym ludzie ok ,duży minus praca w weekendy .

Polska Agencja Ochrony SOKÓŁ
przez Artur 27, 2014-12-16 07:39:43
Witam pracuje w tej Agencji Ochrony Sokół Kielce. Wreszcie pierwsza firma która nie oszukuje pracowników i wypłaca pieniądze na czas. Właściciel w porządku kasa dobra POLECAM.

Tele-Promo
przez Ewolucyjny, 2015-07-28 18:06:12
Polecam. Fajna atmosfera. Zarobki jak na Kielce to niezłe. Sporo konkursów fajnie organizowanych.

Wpisy z naszego BLOGA:

W ubiegłym, 2016 roku w większości regionów Polski notowany był spadkowy trend w zakresie stopy bezrobocia rejestrowanego. Podobnie było w województwie świętokrzyskim, z Kielcami na czele. Niestety nowy, 2017 rok nie zapowiada się już w tak pozytywny sposób, zwłaszcza że liczba osób pozostających bez pracy w Kielcach i w całym woj. świętokrzyskim w...
Czytaj więcej >>
Unia Europejska łoży środki finansowe na wszechstronny rozwój kadr pracowniczych, innowacyjności, przedsiębiorczości i edukacji. Dlatego też Urząd Marszałkowski w Kielcach otrzymał od Unii ponad 15 mln zł na realizację programu pod hasłem „Innowacyjna edukacja – nowe możliwości zawodowe”. Jak będzie on przeprowadzany? Wyjątkowy projekt w Pols...
Czytaj więcej >>
Od kilku lat na antenie komercyjnej stacji telewizyjnej TVN emitowany jest program „Kuchenne rewolucje”, prowadzony przez znaną restauratorkę – Magdę Gessler. Odwiedziła ona między innymi Kielce, gdzie przyjrzała się pracy jednego z lokali gastronomicznych. Przeprowadziła tam rewolucję, ale przy okazji ujawniła nadużycia ze strony właścicielk...
Czytaj więcej >>
Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, pod koniec lutego w Polsce bezrobocie wynosiło zaledwie 8,5 proc. W województwie świętokrzyskim sytuacja jest nieco gorsza, ponieważ stopa bezrobocia wyniosła tu 11 proc. To jednak nie znaczy, że przybywa bezrobotnych. Jest ich znacznie mniej niż w 2016 roku. Informacje z WUP w Kielcach Wojewódzki Urząd...
Czytaj więcej >>
Malejące bezrobocie w Polsce powoduje, że coraz więcej pracodawców zmaga się z problemem braków kadrowych. Niektórzy, jak na przykład firmy z Kielc uzupełniają je pracownikami pochodzącymi zza naszej wschodniej granicy, głównie z Ukrainy. Czy obywatele tego kraju w przyszłości będą stanowili realną konkurencję dla polskich pracowników? Dane z wojew...
Czytaj więcej >>
Kielce gościły 4 kwietnia 2017 roku XI ogólnopolską edycję Targów Pracy, Kariera Rozwój. To kolejna okazja dla wszystkich mieszkańców Kielc do zapoznania się z ofertami pracy w regionie i w całym kraju. Targi są szansą na spotkanie się z potencjalnymi pracodawcami i poznanie ich preferencji dotyczących kandydatów na pracowników. O targach XI ogólno...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...
"Wywiad z Jakub Tylman - Przedszkole SŁONECZNA SZÓSTKA"
Przedszkole „Słoneczna Szóstka” to dość młoda placówka. Jak dochodziliście od 2008 roku do obecnej pozycji? Zaczynaliśmy tylko od dwóch grup. Od początku siedzibą przedszkola były pomieszczenia przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Braci Barskich w Śremie. Z biegiem czasu, wraz z rosnącym zapotrzebowaniem, tworzyliśmy kolejne grupy, a w 2011 roku zaczęły działać nasze oddziały zamiejscowe. Pierwsze oddziały powstały w Bodzyniewie, Dąbrowie, Nochowie i Pyszącej. Na dzień dzisiejszy, w przypadku trzech pierwszych, przeszły one pod zarząd szkół, przy których działały, a my otworzyliśmy nowe: w Psarskim i na przeciwległym krańcu Śremu.
   
Jak liczna jest Wasza kadra dydaktyczna? Obecnie Przedszkole zatrudnia około 45 osób, z czego większość stanowi kadra pedagogiczna, a więc nauczyciele, pedagodzy, logopedzi, psycholog. Zatrudniamy również liczną grupę osób na stanowiskach pomocy pedagogicznych i asystentów nauczyciela. Wszyscy nasi pracownicy są odpowiednio wykształceni i przygotowani merytorycznie do pełnienia powierzonych im zadań.
Prywatne przedszkole to jednak także biznes. Jak więc taki biznes promować, reklamować? Na lokalnym rynku staramy się być „widzialni” poprzez liczne akcje, które organizujemy oraz udział w wydarzeniach, do których jesteśmy zapraszani. Bierzemy udział w wielu konkursach o charakterze gminnym i ogólnopolskim, wydajemy płyty i książki, organizujemy festyny, wystawiamy się na Targach Edukacyjnych. Na bieżąco staramy się współpracować z lokalnymi mediami, posiadamy własną stronę internetową, którą stale aktualizujemy. Do poszczególnych odbiorców staramy się dotrzeć poprzez ulotki i foldery, które kolportujemy po Śremie w okresie naboru wniosków o przyjęcie do przedszkola. Mamy też takie „swoje” miejsce na mapie Śremu, w którym od kilku już lat, z okazji Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia, stawiamy przygotowane przez nas olbrzymie pisanki, a zimą bombki. Od pewnego czasu współpracujemy też z Wydawnictwem Martel i wraz z nimi uczestniczymy w Targach Książki, które odbywają się w Krakowie. To pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.  ...
"Wywiad z Anna Kochańska - Expander"
Jakie były początki firmy w Polsce? Expander powstał w 2000r., by jako pierwsza firma w Polsce zająć się kompleksowym doradztwem finansowym. Początkowo pośredniczył w sprzedaży produktów finansowych jako portal internetowy. Ponieważ klienci w Polsce nie byli jeszcze gotowi na sprzedaż wyłącznie przez Internet, zmieniono model funkcjonowania i pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. Obecnie Expander jest drugą największą firmą doradztwa finansowego na naszym rynku.
Jaki był Pani zdaniem przełomowy moment dla firmy? Tych momentów było kilka. Jednym z nich było znalezienie w 2007r. inwestora (Innova Capital), który w 2010r. stał się jedynym właścicielem firmy. Pozwoliło to Expanderowi przyspieszyć tempo rozwoju sieci, poszerzyć ofertę produktową i zrealizować ambicje ekspansji w Polsce. Kolejnym krokiem milowym była dywersyfikacja portfela produktowego, wprowadzana już od 2012 roku, oraz rozwój placówek franczyzowych i sieci agregacyjnej. Obecnie sieć Expandera swoim zasięgiem pokrywa 85% powierzchni kraju, a z usług naszych doradców rocznie korzysta kilkadziesiąt tysięcy osób. ...