Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
AK Media Dystrybucja
przez Gdańsk, 2014-08-27 11:14:17
Ogólnie ze mną było tak, że najpierw przyjąłem zlecenie na plakatowanie, bo bardzo szybko zadzwonili po mojej rejestracji na roznoszenieulotek, kilka dni później dopiero jakoś trafiłem na tę stronę i bardzo się przestraszyłem czytając te opinie. No ale zlecenie trzeba było wypełnić, wycofać się nie można. Więc plakatuję dalej, zdjęcia wysyłam na bieżąco, wszystko spoko. Po wykonanym zleceniu chcieli, żebym jeszcze raz im dokumenty wysłał, a więc wysłałem. Od tego czasu 6 dni i pieniążki ładnie pięknie na konto wpłynęły :) I to więcej, niż miało być :). Ogólnie jedno, do czego się mogę przyczepić to jest to, że każą w jakichś instytucjach, uczelniach plakatować, co niestety często jest niewykonalne. A tak to polecam :)
PS: Aha i nie polecam osobom słabszym/dziewczynom, bo z reguły ulotek/plakatów jest bardzo dużo.

AK Media Dystrybucja
przez ulotkarz, 2014-12-15 13:29:55
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z firmą AK Media. Wypłacają pieniądze po kilku dniach od przesłania raportów i dokumentów. 100% Pewna firma.

AK Media Dystrybucja
przez Kolporter, 2016-10-01 18:51:33
Pracowałem w firmie AK Media Dystrybucja, wykonałem wszystko zgodnie ze zleceniem i otrzymałem wynagrodzenie nawet wcześniej niż było to określone w umowie. Można też zarobić dobre pieniądze - dodatkowy plus - to umowa - większość firm z tej branży zatrudnia "na dziko" bez umowy - nie wypłacając potem wynagrodzenia.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Katarzyna Dalba - Michelin Polska"
Michelin to uznana marka nie tylko na polskim rynku, ale także przede wszystkim na świecie. Kiedy charakterystyczny biały ludzik zawitał do naszego kraju? Michelin rozpoczął działalność handlową w Polsce w 1994 r. Rok później ówczesny Dyrektor Zarządzający Grupy Michelin François Michelin, podpisał z Ministerstwem Przekształceń Własnościowych umowę prywatyzacyjną, na mocy której nasz koncern objął większościowy pakiet akcji Stomilu-Olsztyn. Dziś, po ponad dwudziestu latach, olsztyńska fabryka jest największą fabryką opon w Polsce i jednym z największych zakładów produkcyjnych Michelin na świecie.
Osiągnięcie takiego statusu to efekt przede wszystkim potężnych inwestycji poniesionych przez firmę. W czasie minionych dwudziestu lat Michelin zainwestował w olsztyńską fabrykę ponad 700 milionów euro. Dzięki inwestycjom fabryka stała się jedną z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych technologicznie  na świecie. Jej powierzchnia to 187 hektarów. Michelin produkuje w niej  opony do samochodów osobowych, 4x4, dostawczych, ciężarowych oraz do pojazdów rolniczych, a także formy do produkcji opon, kordy i mieszankę gumową. ...
"Wywiad z Tomasz Lis-Wyczółkowski - Europejski Instytut Edukacji Engram"
Jaka idea przyświecała Państwu podczas zakładania Instytutu? Byliśmy świadomi zmian, które następują w sferze społecznej i edukacyjnej. Wiedzieliśmy, że przyszłe pokolenia, będą jako pierwsze musiały uczyć się przez całe życie. Byliśmy i nadal jesteśmy przekonani, że wiedza o tym, jak się uczyć jest najważniejszą umiejętnością w życiu, dlatego naszą misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem poprzez propagowanie metod efektywnego uczenia się, wykorzystując przy tym najnowszą wiedzę i technologię.
Jak wyglądały Wasze początki? Konkurencja dawała się we znaki od początku, czy nasycenie tego rynku było niewielkie? Początki były skromne. Działaliśmy bardziej z pasji, niż w celach zarobkowych. Najważniejsza była dla nas jakość, rzetelność i pomoc uczniom – zarówno zdolnym, jak i wykluczonym z procesu edukacyjnego. Konkurencja była spora, podobne szkoły działały w wielu miastach. Różnica polegała na tym, iż już w tamtych czasach szkoły konkurencyjne pracowały na „starych” programach lub programach stworzonych dla dorosłych, a nie dla dzieci. Ponadto wiele szkół prowadziło tylko naukę korespondencyjną, bez spotkań z trenerem. Postanowiliśmy stworzyć swój własny autorski program, specjalnie zaprojektowany dla dzieci i zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu psychologii uczenia i neuropedagogiki. Jednak przede wszystkim postawiliśmy na osobisty kontakt z trenerem i zajęcia warsztatowe. Dzięki temu popularność programu „Ucz się inteligentnie” wciąż rosła. W tym momencie jesteśmy największą szkołą tego typu w Polsce.  ...
"Wywiad z Jerzy Chlebny - Venita" Fabrka Kosmetyków"
Czym zajmuje się firma Venita? „ Venita” Fabryka Kosmetyków Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi  jest producentem kosmetyków do włosów i ciała. Wiodącymi w ofercie są produkty do koloryzacji włosów, ale są również kosmetyki do stylizacji i pielęgnacji włosów, pielęgnacji ciała oraz odżywki i lakiery do paznokci.
Jak wyglądały początki firmy? Początki działalności sięgają przełomu lat 80' i 90’, kiedy to rewolucyjne przemiany w polskiej polityce i gospodarce zaowocowały dynamicznym rozwojem przedsiębiorczości prywatnej. Firmę w 1989 roku założyli wykwalifikowani chemicy, posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oraz znaczący  dorobek naukowy. Dzisiaj VENITA jest firmą o zasięgu globalnym, z sukcesem dostarczając setki tysięcy produktów klientom w Polsce i na świecie.
Za co klienci cenią Państwa produkty? Należy to rozpatrywać przynajmniej w dwóch aspektach. Klienci biznesowi cenią sobie, że  „Venita” jest właścicielem wielu zarejestrowanych znaków towarowych, krajowych i międzynarodowych, które zapewniają rozpoznawalność firmy oraz bezpieczeństwo i komfort pracy dystrybutorów w kraju i zagranicą. Nasze marki to, między innymi:  Venita Henna Color, Venita Perfect Blonde, Venita Perfect Intensive Color Creme, Venita Trendy Mousse, Venita Glamour, Venita Solar oraz chronione hasło reklamowe:    VENITA - Twój włos ma głos! Natomiast finalni konsumenci cenią produkty marki Venita za walory użytkowe łączące wysoką jakość z rozsądną ceną.   ...