CBS Butler
przez CBSbutler, 2014-08-21 09:33:07
Ciekawy: to, że zadowoleni pracownicy "raczej nie mają powodów by je śledzić" nie znaczy, że na nie nie zaglądają' ale zdecydowana większość osób, która z forum korzysta, to osoby które albo chcą się czegoś dowiedzieć, albo chcą wyrazić swoje niezadowolenie;
Jeśli Pan jest zadowolony z obsługi w sklepie internetowym, dobrej obsługi w kawiarni to uzna Pan to za coś, co się Panu należy ( i jak najbardziej) i nie będzie Pan raczej się fatygował, żeby gdzieś zostawić opinię - podobało mi się. Jednak jeśli coś byłoby nie tak, zupa byłaby przesolona lub sklep przysłałby towar nie do końca odpowiadający Pana oczekiwaniom to jest duża szansa, że gdzieś zostawiłby Pan swoją opinię. Tak działa internet i oczywiście każdy ma prawo wyrazić swoją opinię.

Jednak o ile niektóre uwagi są konstruktywne i bierzemy je do siebie o tyle część zarzutów na forum jest nie do końca adekwatna.

1. osoby narzekające na stawkę - każda osoba przed wyjazdem dostaje informację o stawce nie tylko ustnie ale również mailowo - w mailu potwierdzającym ofertę; kandydat zgadzając się na ofertę pracy akceptuje stawkę
2. osoby narzekające na cenę mieszkania - tak jak wyżej, wszystko podane jest ustnie i pisemnie przed rozpoczęciem pracy
3. osoby narzekające na jakość mieszkania - staramy się wynajdować mieszkania w podanym zakresie cenowym, jak najbliżej miejsca pracy, płacimy kaucje za wynajem i bierzemy na siebie odpowiedzialność - czasem mieszkanie trzeba wynająć na pół roku, rok - a nie mamy żadnej gwarancji, że pracownik tyle zostanie; wszyscy pracownicy są informowani, że mogą na miejscu samodzielnie znaleźć sobie mieszkanie - takie jakie im odpowiada - i wtedy firma wystawi wszelkie potrzebne do wynajmu zaświadczenia; wypowiedzenie mieszkania trwa jeden miesiąc;
4. osoby narzekające na koordynatorów - koordynatorzy mają dużo obowiązków i nie zawsze są w stanie natychmiast odebrać telefon i natychmiast udzielić odpowiedzi i rozwiązać każdy problem; to także ludzie i tak samo, jak każdy pracownik zasługuje na szacunek ze strony koordynatora, tak samo koordynator zasługuje na szacunek ze strony pracownika; znacznie łatwiej jest załatwić i rozwiązać każdy problem rozmową a nie pretensjami;

BHH Mikrohuta
przez Ramzes, 2014-08-21 11:03:42
Zarobki są niskie,ale tak jak wszędzie na samym początku. W zależności od tego,jak kto się sprawdza dostaje podwyżkę po okresie próbnym. Jeśli ktoś nie nadaje się do tej pracy,to mimo wszystko zostaje mu przedłużona umowa z niewielką motywacyjną podwyżką, tak by miał jeszcze czas na dostosowanie się. Praca w lato uciążliwa - gorąco na hali. Atmosfera bardzo dobra. Nikt nie stoi jak Kapo, jednak swoje trzeba zrobić, czy to na 1,czy na 3 zmianie

Polymus sp. z.o.o
przez anonim, 2014-08-21 22:39:07
Projekt dla T-Mobile bardzo na plus, kasa zazwyczaj na czas, premie do wyrobienia przy odpowiednim zaangażowaniu, dodatkowe konkursy dla bardziej zaangażowanych. Przy uczciwym podejściu i rzetelnej pracy jest ok. Wielkim minusem jest za to sprzedaż ubezpieczeń, na którą jest coraz większe ciśnienie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mirek Żurek - MULTIVALVE SP. Z O.O."
Jakie były początki firmy Multivalve? Firma Multivalve powstała w 2005 roku. Początkowo nasz zakład produkcyjny mieścił się w Łambinowicach, a pierwszymi produktami były wstawki montażowe. Z uwagi na rosnący popyt i dynamiczny rozwój firmy, w 2009 roku przenieśliśmy się do nowo wybudowanej hali na teren Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach.
Jakie produkty i usługi Państwo oferują? Jesteśmy polskim producentem armatury przemysłowej, działającym w przemyśle hutniczym, energetycznym, wodnościekowym i wielu innych. Nasze główne produkty to przepustnice, zastawki, wstawki, kompensatory i inne, które są projektowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami klientów z Polski i zagranicy.
  

Mają już Państwo ponad 10 lat doświadczenia na rynku. Jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? Myślę, że kluczowym momentem dla firmy było wybudowanie nowoczesnej hali wraz z szerokim zapleczem biurowo-socjalnym, co spotęgowało nasze możliwości produkcyjne i rozszerzyło ich zakres oraz poprawiło warunki pracy. Lokalizacja w KSSE Gliwice ułatwiła nam znalezienie dobrze wykształconej i doświadczonej kadry inżynierskiej oraz produkcyjnej. Dała również większe możliwości logistyczne. ...
"Wywiad z Dawid Niedzwiedz - HeadChannel Limited"
W czym specjalizuje się HeadChannel? W HeadChannel specjalizujemy się w produkcji oprogramowania szytego na miarę, dla klientów z Wielkiej Brytanii oraz Europy Zachodniej. Obszary, w których zdobyliśmy szczególnie duże doświadczenie, obejmują integrację systemów oraz narzędzia mapujące biznes klienta (lub wybrane procesy) na webowe intranety, czy też różnego typu rozwiązania w chmurze (np. projekty typu ERP, CRM czy CMS).
 
Firma została założona w 2005 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Początki wyglądały jak w typowym start-upie. Katowicki oddział stanowiło mieszkanie w kamienicy, gdzie spotykaliśmy się w pięć osób, tj. czterech programistów oraz jeden Project Manager. Model biznesowy został oparty o stałą dostępność właścicieli firmy w Londynie, którzy dla klientów pełnili rolę sprzedażową oraz doradczą. System poleceń, który zaczął funkcjonować w bardzo naturalny sposób zakolejkował nowe projekty na kilka miesięcy do przodu. Pozwoliło to nam zatrudnić nowe osoby, uzupełniające swoją rolą i wiedzą, cały proces tworzenia oprogramowania. ...
"Wywiad z Marian Szcześniak - PKP Energetyka"
Jakie były początki firmy?  Formalnie PKP Energetyka S.A. istnieje od 2001 roku, ale historia firmy sięga lat trzydziestych ubiegłego stulecia, czyli do początków polskiej energetyki kolejowej. Wtedy została uruchomiona pierwsza zelektryfikowana linia kolejowa o napięciu 600V: Warszawa - Grodzisk Mazowiecki. Dlatego do dziś w firmie można spotkać pracowników z nawet 50 – letnim stażem i ogromnym doświadczeniem. Obecnie jesteśmy nowoczesnym przedsiębiorstwem, gdzie przychody ze sprzedaży energii i usług dla kolei oraz dla sektora biznesowego rozkładają się mniej więcej pół na pół.
A jaki był kluczowy moment firmy i kiedy nastąpił? W historii spółki wyróżnić można kilka kluczowych momentów, jednym z nich było podpisanie w 2005 r pierwszego kontraktu na sprzedaż energii w ramach zasady TPA. Dzięki temu zaczęliśmy intensywnie rozwijać się w obszarze poza koleją.  Dziś aż 70 proc. sprzedanej przez nas energii trafia do klientów biznesowych. Innym przełomowym momentem było wejście spółki na rynek gazu w 2014r. Największym wyzwaniem w historii samodzielnej działalności jest inwestycja w program MUZ-a (Modernizacja Układów Zasilania), służący przystosowaniu układu zasilania do ruchu pociągów dużych prędkości (m.in. Pendolino). Jego wartość wynosi ok. miliarda złotych. Program ten obejmuje lata 2012-2015. ...