Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Alten Care 24
przez Adex, 2014-12-07 13:05:50
Współpracuję z firmą i chyba nie mam zamiaru rezygnować.Jak na razie ok.Trzymamy się umowy.Polecam pracę jako opiekunka

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Żurowska- Wrzesińska - Altom Sp. z o.o. Sp.k."
Jak opisałaby Pani firmę Altom w trzech zdaniach? Firma Altom to przedsiębiorstwo działające na polskim i europejskim rynku od 25 lat. To lider jeśli chodzi o nowoczesne, innowacyjne rozwiązania dla kuchni i domu. Altom to jakość i doświadczenie zdobyte przez wiele lat rozmów z naszymi klientami oraz partnerami. 
Jesteście jednym z największych ogólnopolskich dostawców artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia domu. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Wyróżników jest co najmniej kilka – przede wszystkim stawiamy na jakość i estetykę naszych produktów, stąd też nasze motto: Chcemy by piękno zagościło w każdym domu. Poza tym w naszej ofercie znaleźć można marki uznanych producentów europejskich, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju. Innym istotnym wyróżnikiem – jest własne studio projektowe – Altom Design Studio, w którym tworzymy unikatowe, autorskie kolekcje i dekoracje obejmujące porcelanę, tekstylia, naczynia czy dodatki. Warto również zaznaczyć, że jako jedyny dystrybutor w kraju – stworzyliśmy od podstaw pełen, kompletny fason porcelany o nazwie MariaPaula, który jest odpowiedzią na współczesne potrzeby naszych klientów. MariaPaula to najwyższa jakość i precyzja wykonania – produkujemy ją w znanych w Polsce i Europie fabrykach porcelany Ćmielów & Chodzież oraz w fabryce Karolina.  ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Agnieszka Sencio - Jaga Temp sp. z o.o."
Co to jest praca tymczasowa? Praca tymczasowa występuje wszędzie tam, gdzie potrzebna jest doraźna pomoc w zachowaniu elastyczności produkcji i zatrudnienia. Dotyczy ona zatrudnienia na krótki okres, jak i w okresach urlopowych lub podczas choroby pracownika. Jest także wykonywana długoterminowo w powtarzających się szczytach sezonowych oraz w innych sytuacjach, charakterystycznych dla działalności naszych klientów. JAGA Temp zapewnia wykwalifikowany personel oraz przejmuje odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji.
Jakie korzyści wynikają dla Waszych klientów? Jest ich bardzo dużo. To na przykład brak kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem pracowników. Elastyczne zatrudnienie. Klient zamawia osoby na taki okres na jaki potrzebuje dodatkowego personelu. Ponadto administracja zatrudnienia nie jest obowiązkiem klienta. Jest także możliwość zastępstwa osoby w bardzo krótkim czasie np. na czas urlopu, czas choroby pracownika etatowego, urlop macierzyński.
W sytuacji niedoboru personelu praca tymczasowa to idealne rozwiązanie? Oczywiście, że tak. To wielki plus w takich przypadkach jak absencja, w okresie nasilonej produkcji, podczas akcji promocyjnych oraz nagłego zapotrzebowania na specjalistę do wykonania określonego zadania. Praca tymczasowa dla kandydatów oferuje doskonały start do kariery na rynku pracy i może być drogą do uzyskania pierwszego stałego zatrudnienia.   ...