Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Furdak - PBR MEDIA KRZYSZTOF KUJAWIŃSKI"
Czym zajmuje się PBR Media? Jesteśmy niezależną firmą doradczo-marketingową. Głównie zajmujemy się badaniami opinii publicznej oraz realizacją projektów z zakresu e-marketingu. Badamy preferencje klientów z wielu różnych dziedzin. Realizujemy projekty dla firm między innymi z branży bankowej, ubezpieczeniowej, spożywczej, telefonii komórkowej, medialnej oraz kosmetycznej i wielu innych.  
W jakich miastach prowadzicie działalność? Nasza firma posiada siedem oddziałów rozmieszczonych w większości miast wojewódzkich tj: Białystok, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Rzeszów oraz Wrocław. Pomimo tego nie spoczywamy na laurach, chcemy się nieustannie rozwijać, podejmować nowe wyzwania, toteż w planach mamy otwarcie kolejnych oddziałów w zachodniej części Polski.  
Ilu pracowników zatrudniacie? Obecnie na stałe zatrudniamy 20 osób oraz przyjmujemy do pracy ponad 600 osób miesięcznie na stanowisku ankietera.  
Z czego jako pracodawca jesteście szczególnie dumni? Największym naszym sukcesem jest stworzenie setek miejsc pracy dla setek młodych osób, które potrzebują dodatkowych środków tylko dla siebie, które chcą się podzielić swoją opinią o produktach usługach z milionem konsumentów w naszym kraju. I oczywiście otwarcie w przeciągu nie całego roku od października 2015 do czerwca 2016 czterech nowych oddziałów dokładnie w Rzeszowie, Łodzi, Lublinie i Białymstoku. ...
"Wywiad z Paweł Bechciński - SITA Polska"
Jak dziś wygląda Grupa SITA? Grupa SITA jest liderem na polskim rynku gospodarowania odpadami. Posiadamy 25 punktów operacyjnych, z których świadczymy usługi z zakresu zbierania, transportu i zagospodarowywania odpadów komunalnych i przemysłowych (w tym niebezpiecznych). Ponadto SITA to doświadczony operator w pracach porządkowych, utrzymaniu czystości i pracach specjalistycznych typu serwis separatorów czy remediacja gleb zanieczyszczonych. Na dzień dzisiejszy zatrudniamy około 2600 pracowników. SITA należy do międzynarodowej Grupy SUEZ environnement. Co ważne, jako organizacja jesteśmy dziś u progu znaczącej zmiany: wszystkie marki Grupy łączą się pod wspólnym logo SUEZ environnement. To dla nas ważny moment, który wykorzystujemy, by zwrócić uwagę na nasze środowisko i zasoby naturalne, które nie są nieskończone. W naszym przekonaniu przyszłość to model gospodarki obiegowej, polegającej na zamkniętym obiegu zasobów, w którym szczególną rolę pełnią recykling i odzysk.
Zatem jaka jest misja Państwa firmy? W SITA stawiamy przede wszystkim na jakość usług, które świadczymy dla naszych Klientów. Ważne jest dla nas, by realizować biznes z troską o środowisko i zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Ponadto dążymy do tego, by zapewniać naszym pracownikom możliwie najlepsze i bezpieczne warunki pracy.  Misją firmy jest także doskonalenie procesu gospodarowania odpadami. Stąd SITA inwestuje w nowe technologie oraz doskonali swoje instalacje do zagospodarowywania odpadów na terenie kraju. Naszym sztandarowym projektem, realizowanym w ramach modelu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, jest budowana instalacja termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Poznaniu.    ...
"Wywiad z Anna Urbańska - Avida Sp. zo.o"
"Znają Państwo tajemnicę sukcesu" i nie boją się dzielić się nią z innymi? Tajemnica sukcesu kryje się w wartościach, które nam przyświecają i w ich ciągłym implementowaniu na poziomie firmy i rynku. Avida to przede wszystkim ludzie, to oni tworzą wizerunek firmy, relacje, atmosferę, jesteśmy przekonani, że po prostu warto dzielić się tymi wartościami, dzięki  temu osiągamy wyższy standard świadczonych usług,  podnosimy  świadomość i kompetencje a zarazem tworzymy samouczącą się organizację.
Z jednej strony ubezpieczenia i kredyty, z drugiej energia elektryczna – jak te branże się łączą? Proszę powiedzieć coś więcej o Państwa działalności. Avida obecnie nie łączy bezpośrednio dystrybucji produktów kredytowo-ubezpieczeniowych ze sprzedażą energii elektrycznej, te dwa biznesy mają swoje oddzielne struktury akwizycyjne i działają niezależnie od siebie.  Struktury związane z finansami i ubezpieczeniami opierają się o grono pełnoetatowych pracowników Avidy skupionych w 5 oddziałach na terenie Polski oraz na pośrednikach kredytowo-ubezpieczeniowych prowadzących własne działalności dla których Avida pełni rolę integratora/opiekuna na terenie całej Polski. Współpraca z Polską Grupa Energetyczną sprowadza się tworzenia struktur i zarządzania siecią sprzedaży energii elektrycznej dla rynku biznesowego poza rynkiem macierzystym PGE S.A. ...