Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Mariusz Kania - Metrohouse S.A."
W Polsce branża nieruchomości rozwija się dość prężnie – co Państwa wyróżnia od konkurencji? Kiedy 10 lat temu rozpoczynaliśmy działalność w branży odbyliśmy ze wspólniczką szereg spotkań, które miały szczegółowo zdefiniować wyróżniki Metrohouse na tle ówcześnie działających firm. Postawiliśmy na jakość oferowanych usług. Zgodnie z hasłem „Sprawdzone nieruchomości” kierowaliśmy się wysokimi standardami we współpracy z klientami. Każda oferta posiadała już na wstępie pełną dokumentację transakcyjną, plany powierzchni, dokumentację zdjęciową. Mimo tego, że to nie było tak dawno klienci byli przyzwyczajeni np. do pozyskiwania zleceń telefonicznie. Nasze podejście – choć bardziej czasochłonne zostało docenione przez klientów. Rewolucją na rynku była też akcja: „Kupujący Nie Płaci Prowizji”. Model, który dziś stał się standardem, wtedy wywołał wiele dyskusji i duże poruszenie w branży. Dzięki niemu z usług pośrednika skorzystało wielu klientów, dla których barierą we współpracy było wynagrodzenie.
Jakie są największe problemy w branży? Branża pośrednictwa w obrocie nieruchomościami jest specyficzna. Osoby, które zamierzają przeprowadzić transakcję myślą, że nie ma nic prostszego niż wejść na pierwszy lepiej wypozycjonowany portal z ogłoszeniami, znaleźć oferty, obejrzeć kilka z nich i dokonać zakupu. Rzeczywistość nie jest jednak tak kolorowa. Każda transakcja niesie za sobą wiele niespodzianek, dlatego potrzebny jest zaufany doradca, który może przeprowadzić klientów przez cały proces transakcyjny. Wyzwaniem jest zmiana podejścia klientów do usług pośrednictwa. Myślę, że dzięki coraz większej świadomości pośredników co do potrzeby wdrażania działań wizerunkowych udaje się powoli zmieniać schematy myślowe klientów.  ...
"Wywiad z Jarosław Nowakowski - Amtra Sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy Amtra Sp. Z o. o.? Zajmujemy się dystrybucją i produkcją  chemii samochodowej i profesjonalnej.
Jakie dokładnie produkty oferujecie klientom? Jeśli chodzi o chemię samochodową, to oferujemy klientom popularne produkty takie jak: WD 40, Wunder Baum czy Moje Auto, którego jesteśmy również producentem. Oprócz tego mamy w ofercie jeszcze piętnaście innych marek. Jeśli natomiast chodzi o chemię profesjonalną, to tutaj należy wyróżnić m.in. takie produkty, jak Clinex, który dostarczamy do hoteli, restauracji czy różnych zakładów, w których wykorzystuje się chemię profesjonalną przeznaczaną do utrzymywania czystości.  
Gdzie świadczycie swoje usługi? Główna siedziba firmy znajduje się w Sosnowcu. Tutaj też mieści się magazyn centralny na dziesięć tysięcy palet. Do tego posiadamy ponad 50 handlowców w terenie, którzy zajmują się sprzedażą naszych produktów. Łącznie nasza firma zatrudnia 150 pracowników.  
 
Chciałbym skoncentrować się przede wszystkim na polityce kadrowej państwa firmy. Proszę powiedzieć, czy aktualnie prowadzą państwo jakieś procesy rekrutacyjne? Oczywiście. Aktualnie poszukujemy osób do działu IT na stanowisko administratora systemu Impuls. Cały czas rekrutujemy również handlowców do dystrybucji naszych produktów. Obecnie poszukujemy także magazyniera z uprawnieniami na wózki widłowe oraz specjalistę do spraw serwisowania akumulatorów.   ...
"Wywiad z Natalia Sulik - DK MARKETING"
Czym dokładnie zajmuje się firma DK Marketing? Jesteśmy firmą zajmującą się szeroko pojętym marketingiem bezpośrednim (direct marketing), czyli krótko mówiąc budowaniem trwałych relacji z Klientem, wykorzystując do tego spersonalizowane komunikaty do konkretnych osób lub grup społecznych (np. organizacji, instytucji, firm itp.). Naszą firmę tworzy zespół zgranych, dynamicznych młodych osób, oferujemy także pracę dla studentów z Wrocławia w przyjaznych warunkach z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Dbając o najwyższą satysfakcję Klientów dostosowujemy środki przekazu, oferty i terminy dokładnie do ich preferencji. Dzięki temu budujemy długotrwałe relacje oparte na przyjaźni, wzajemnym zaufaniu i doświadczeniu. Jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego, wykorzystywanym w naszym Call Center, a zarazem podstawowym profilem działalności firmy, jest wszelkiego rodzaju telemarketing, wspomagany przez inne formy kontaktu. Kompetencje interpersonalne i doświadczenie branżowe naszego zespołu sprawiają, że jesteśmy chętni do dzielenia się naszymi umiejętnościami oraz podchodzimy do każdego – Klienta czy pracownika - indywidualnie. ...