Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Magdalena Marcinkowska - Skrivanek sp. z o.o."
Jakie usługi świadczy firma Skrivanek? Do kogo są one kierowane? Skrivanek to szkoła językowa i agencja tłumaczeń. Zapewniamy naszym klientom usługi językowe w zakresie nauczania języków obcych, audytów językowych, tłumaczeń pisemnych i ustnych, usług graficznych (DTP) oraz lokalizacji. Grupą docelową są dla nas klienci korporacyjni – firmy i instytucje z różnych branż i sektorów, różnej wielkości, działające w Polce i na świecie. Z naszej oferty korzystają też osoby indywidualne zlecające tłumaczenia zwykłe oraz przysięgłe, bądź zainteresowane podnoszeniem swoich kompetencji językowych.
Jaka jest misja Państwa firmy? Chcemy ułatwiać naszym klientom rozwój i skuteczną komunikację na całym świecie, zapewniając im wysoką jakość usług językowych, sprawną i szybką obsługę, elastyczność, a także szeroką ofertę języków i rozwiązań. Lubimy i chcemy rozmawiać z naszymi klientami, aby poznać ich potrzeby i oczekiwania oraz wspólnie zidentyfikować priorytety. Dzięki temu możemy dostarczyć rozwiązania, nawet w wyjątkowych sytuacjach tak, by cele biznesowe i szkoleniowe naszych klientów zmieniły się w rzeczywistość. ...
"Wywiad z Violetta Panansiuk- Strzyżewska - AUDIT Doradztwo Personalne Sp. z o.o."
Firma AUDIT Doradztwo Personalne istnieje na rynku od 1999 roku. Jak branża HR zmieniła się od tego czasu? W 1999 roku, kiedy powstawała firma Audit Doradztwo Personalne, mało kto wiedział, czym właściwie zajmują się firmy doradztwa personalnego. Byliśmy jedną z pierwszych firm oferujących usługi w zakresie od rekrutacji personelu, przez szkolenia, doradztwo, po outsourcing kadr i płac. Przez lata istnienia firmy branża HR zmieniła się diametralnie, a jest to wprost wynikiem ogromnych zmian, jakie zaszły na rynku pracy. Obniżające się bezrobocie, emigracja zarobkowa, niż demograficzny – to wszystko spowodowało zmiany, do których branża HR musiała się dostosować, zmienić narzędzia pracy, sposoby docierania do kandydatów. W sytuacji, kiedy mamy do czynienia z rynkiem pracownika, znalezienie odpowiedniego kandydata do firmy klienta jest dla rekrutera sporym wyzwaniem.
Jakie były kluczowe momenty w historii firmy? Na pewno ważnym momentem było dla mnie samo stworzenie firmy. To moje dziecko, które powstało z pasji i chęci rozwoju w tym obszarze. Miałam szczęście studiować na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie spotkałam fantastycznych specjalistów i mądrych pedagogów zajmujących się rynkiem pracy. To właśnie profesor, pod którego opieką pisałam pracę magisterską oraz rozpoczęłam pisanie doktoratu poświęconego rynkowi pracy, zaraził mnie pasją do tego obszaru wiedzy ekonomicznej. Drugim ważnym punktem było przekształcenie firmy w Spółkę z o.o. Był to moment, w którym udało mi się zyskać już rzeszę zadowolonych, stałych klientów, rozwój firmy nabrał rozpędu, a oferowane przez nas usługi okazały się niezwykle potrzebne pracodawcom w całym regionie. W ten sposób doszło również do kolejnego ważnego punktu, a mianowicie otwarcia pierwszego oddziału firmy, w Zielonej Górze. Dziś Audit Doradztwo Personalne Sp. z o.o. to oddziały w Gorzowie Wlkp., Zielonej Górze i Poznaniu, zespół zgranych i oddanych firmie pracowników, a także wiele ambitnych planów na przyszłość. ...
"Wywiad z Piotr Loranc - Work Express"
Jak wygląda Państwa strategia marketingowa? Jako agencja zatrudnienia promujemy się przede wszystkim poprzez publikowanie ofert pracy. Staramy się, żeby codziennie pojawiały się nowe. Obecnie wprowadziliśmy nowy program rekomendacji - „Bonus Club Polska”. Polega on na tym, że ktoś, kto poleci nam osobę poszukującą pracę ma szansę otrzymać bonus finansowy, jeśli polecony człowiek zostanie zatrudniony i przepracuje z nami minimum miesiąc. Ponadto wykorzystujemy Internet do prowadzenia różnorodnych działań marketingowych. Prowadzimy bloga eksperckiego oraz oficjalne profile na Facebooku oraz na Twitterze. Współpracujemy z mediami, w których często występujemy jako eksperci rynku pracy w Polsce i w Europie.
Czy planują Państwo poszerzenie oferty w najbliższym czasie? Zakładamy dalszy rozwój i poszerzanie oferty na rynkach zagranicznych (Belgia, Francja, Niemcy). Utworzyliśmy również odrębną linię biznesową Work Express People, który zajmuje się usługami doradztwa personalnego.
Najcenniejsze wartości Państwa firmy? Czy jako firma angażujecie się Państwo w dodatkową działalność prospołeczną? Nasze wartości to: wiedza, dialog, uczciwość i pasja. Stawiamy na wiedzę i dzielenie się nią. Zależy nam także, żeby nasi pracownicy mieli pasję i osobiście zaangażowali się w swoje obowiązki. Bezwzględnie egzekwujemy przestrzeganie prawa. Angażujemy się w wiele projektów prospołecznych - od 2009 roku nasi pracownicy jako wolontariusze kwestują w ramach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w kilku miastach Polski. Od 2008 roku organizujemy Mikołajkowe Wieczory Teatralne dla podopiecznych z Domów Dziecka oraz dzieci naszych pracowników. W wynajętym Teatrze im.Jana Dormana w Będzinie dzieciaki biorą udział w spektaklu oraz dostają paczki od Św. Mikołaja. Ponadto włączamy się w działania proekologiczne; zbieramy kartridże i stare telefony dla Fundacji Świętego Mikołaja, a także zużyte baterie dla firmy Reba Organizacja Odzysku. Przeprowadziliśmy też z pomocą Fundacji Jasia Meli, zbiórkę środków na zakup protezy nogi dla człowieka po amputacji. ...