Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Cezary Kaczmarek - Kaczmarek Electric"
Kaczmarek Electric to firma rodzinna. Jak zatem taki rodzinny biznes przekształcił się w prężnie działające przedsiębiorstwo? W 1997 roku uruchomiliśmy w Kargowej w woj. lubuskim swój pierwszy punkt sprzedaży wyrobów z asortymentu elektrycznego. Stopniowo otwieraliśmy kolejne punkty już pod marką Kaczmarek Electric. Dzisiaj dysponujemy rozbudowaną siecią hurtowni elektrotechnicznych i elektromarketów w całej Polsce.  
To, co robi wrażenie to bardzo dynamiczny progres Kaczmarek Electric w ostatnich latach. Musicie być z tego dumni? Dokładnie tak. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, która w ciągu zaledwie trzynastu lat zanotowała 2700 % wzrostu. Systematycznie rozbudowujemy naszą sieć sprzedaży, podnosimy i ujednolicamy standardy obsługi, udzielamy naszym oddziałom wsparcia w różnych segmentach rynku. Wszystko tak, aby nasi handlowcy mogli obsłużyć najbardziej wymagającego klienta. Jaka jest Wasza strategia działania? Rynek w naszej branży jest trudny, konkurencja bardzo duża, a klienci coraz bardziej świadomi i wymagający. Do tych warunków trzeba się dostosowywać, stale rozwijać i doskonalić. Oferować klientom więcej, niż inni. My chcemy oferować naszym klientom partnerstwo w biznesie. Z szacunkiem i przyjaźnie podchodzimy do naszych klientów, dostawców i pracowników. ...
"Wywiad z Katarzyna Bochnia - GETBACK SA"
Czym dokładnie zajmuje się firma GetBack? Działamy na rynku wierzytelności. Specjalizujemy się w windykowaniu wierzytelności własnych, nabytych od podmiotów trzecich, windykacji na zlecenie oraz windykacji portfeli wierzytelności w ramach zarządzania portfelami sekurytyzacyjnymi wierzytelności funduszy inwestycyjnych.
Obecnie zatrudniacie 600 osób. Śmiało jednak można powiedzieć, że zespół GetBack powiększa się każdego dnia. To prawda. Aktywnie zatrudniamy pracowników do GetBack S.A. i do Kancelarii Prawnej GetBack Mariusz Brysik Sp.K. Obie spółki mają swoją siedzibę w ,,zagłębiu windykacyjnym”, czyli we Wrocławiu. Nie mogło zabraknąć nas także w ,,stolicy biznesu”, czyli w Warszawie. Natomiast to, co nas wyróżnia to fakt, że nasze biura znajdują się w całej Polsce, dzięki czemu mamy możliwość obsługi naszych klientów bezpośrednio na terenie całego kraju.
Jakimi wartościami kieruje się wasza firma? Hasło „Z nami warto rozmawiać” towarzyszy GetBack S.A. od samego początku działalności i każdego dnia wcielamy je w życie. Rozmawiając z dłużnikami kierujemy się katalogiem zasad etycznych oraz standardami współżycia społecznego. Mamy świadomość, że prowadzenie dialogu wymaga aktywności obydwu stron. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie i przeprowadzamy transakcje, wyznaczające nowe standardy rynkowe. Dzięki takiemu podejściu, z sukcesem realizujemy cel, którym jest umacnianie naszej pozycji lidera sektora zarządzania należnościami w Polsce. ...
"Wywiad z Magdalena Kandefer-Kańtoch - BP Polska S.A. i sp.,sp.j."
Jesteście obecni na polskim rynku paliw od ponad dwudziestu lat. Jak przez ten czas firma rozwinęła się w naszym kraju? W sierpniu 2015 roku świętowaliśmy 20-lecie otwarcia pierwszej stacji BP w Polsce, wkrótce otworzymy stację numer pięćset, a w 2016 roku firma będzie obchodzić 25-lecie obecności w naszym kraju. To symbolizuje nasze osiągnięcia, a z drugiej strony plany długofalowego stabilnego inwestowania w Polsce. Kiedy 5. sierpnia 1995 roku w Gliwicach otwieraliśmy pierwszą stację był to czas, kiedy gospodarka rynkowa w Polsce dopiero raczkowała, a my uczyliśmy się zasad prowadzenia biznesu od nielicznych wówczas firm zachodnich, które inwestowały na naszym rynku. Otwarcie w Polsce pierwszej stacji było dla nas bardzo ważnym momentem, startem budowy dużej sieci. Dziś wszystkie punkty z naszym logo to tak zwane stacje premium. Od początku priorytetem naszych działań była jakość, zarówno jeśli chodzi o produkty i usługi, jak i standard obsługi klienta. Budując stacje, stosujemy najwyższe standardy technologiczne, dbamy, aby były to obiekty estetyczne i przyjazne środowisku. Dzięki specjalnym instalacjom opary paliwa podczas tankowania odprowadzane są do zbiornika głównego, dzięki czemu do atmosfery nie dostają się szkodliwe węglowodory. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Naszą przewagą było i jest to, że możemy korzystać z globalnych doświadczeń BP. Jako pierwsi wprowadzaliśmy innowacyjne rozwiązania, które wpłynęły na podniesienie standardu usług w całym sektorze paliwowym w Polsce. Wycofaliśmy paliwa ołowiowe, a w ofercie znalazły się wzbogacone paliwa BP Ultimate, wprowadziliśmy normy HACCP, zbudowaliśmy największą w Polsce sieć myjni bezdotykowych....