Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Figura - People Sp. z o.o."
Zacznę od pytania, które chciałby Państwu zadać nasz użytkownik Lolek. Jakie są plusy szukania pracy poprzez doradców? Jak Państwo widzą swoją rolę jako pośrednika? Co jest najtrudniejsze? Rola rekrutera w procesie rekrutacji jest bardzo ważna, jest doradcą nie tylko pracodawcy, ale także kandydata. Doradca doskonale zna potrzeby firmy, jej kulturę, specyfikę, perspektywy rozwoju dla danego stanowiska. Prowadzi kandydata przez poszczególne etapy rekrutacji, podpowiadając na jakie aspekty zwrócić szczególną uwagę podczas rozmowy, jakie kompetencje podkreślać, jakie może mieć wymagania dotyczące wynagrodzenia. Mówiąc w skrócie, opiekujemy się kandydatem przez cały proces rekrutacyjny. Jednocześnie mamy bezpośredni wpływ na decyzję pracodawcy. Jako pośrednik przekonujemy go do spotkania z danym kandydatem, wskazujemy kluczowe kompetencje, a także przedstawiamy obraz sytuacji panującej na rynku. Często zdarza się, że pracodawca zbyt wysoko stawia poprzeczkę, ma wygórowane wymagania, patrzy ze swojego punktu widzenia, bez uwzględniania sytuacji na rynku pracy. Naszą rolą – jako doradcy – jest urealnić jego wymagania. Wskazujemy, jacy pracownicy są dostępni na rynku w określonym budżecie. Wówczas pracodawca rozważa obniżenie oczekiwań lub zwiększenie budżetu. Warto pamiętać także, że przy szukaniu pracy poprzez doradców mamy w większości przypadków zapewnioną informację zwrotną na temat wyników rekrutacji, niezależnie od tego, czy decyzja jest pozytywna czy negatywna. ...
"Wywiad z Dawid Niedzwiedz - HeadChannel Limited"
W czym specjalizuje się HeadChannel? W HeadChannel specjalizujemy się w produkcji oprogramowania szytego na miarę, dla klientów z Wielkiej Brytanii oraz Europy Zachodniej. Obszary, w których zdobyliśmy szczególnie duże doświadczenie, obejmują integrację systemów oraz narzędzia mapujące biznes klienta (lub wybrane procesy) na webowe intranety, czy też różnego typu rozwiązania w chmurze (np. projekty typu ERP, CRM czy CMS).
 
Firma została założona w 2005 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Początki wyglądały jak w typowym start-upie. Katowicki oddział stanowiło mieszkanie w kamienicy, gdzie spotykaliśmy się w pięć osób, tj. czterech programistów oraz jeden Project Manager. Model biznesowy został oparty o stałą dostępność właścicieli firmy w Londynie, którzy dla klientów pełnili rolę sprzedażową oraz doradczą. System poleceń, który zaczął funkcjonować w bardzo naturalny sposób zakolejkował nowe projekty na kilka miesięcy do przodu. Pozwoliło to nam zatrudnić nowe osoby, uzupełniające swoją rolą i wiedzą, cały proces tworzenia oprogramowania. ...
"Wywiad z Małgorzata Milczarek-Bukowska - MetLife TUnŻ"
Pojawiliście się Państwo w 1990 roku na polskim rynku i szturmem podbiliście serca Polaków. Macie Państwo swój przepis na sukces? Nie ma jednej gotowej recepty na sukces, ale to, co pomaga MetLife w osiąganiu wysokich wyników to przede wszystkim jasno zdefiniowane cele, dokładnie określona strategia i konsekwencja w jej realizacji. Dotyczy to wszystkich obszarów działalności firmy. Wierzymy, że to pomaga nam nie tylko w osiąganiu wyników, ale też buduje zaufanie klientów. W naszej strategii stawiamy klienta w centrum uwagi. To nasza dewiza poparta wieloma działaniami: słuchamy opinii klientów i uwzględniamy ich sugestie podczas naszej codziennej pracy. Upraszamy procesy obsługowe, formularze, ogólne warunki ubezpieczenia. Tworzymy produkty wspólnie z naszymi klientami, by w pełni odpowiadały ich potrzebom na różnych etapach życia. To z pewnością wpływa na postrzeganie przez Polaków naszej firmy i budowanie lojalności i zaufania.
Jak wyprzedzacie Państwo swoja konkurencji? W Państwa branży walka o klienta potrafi być chyba zacięta? MetLife w codziennej pracy kieruje się wartościami takimi jak wspólny sukces, optymalizacja pracy, nieustanne doskonalenie, a przede wszystkim stawianie klienta w centrum uwagi. Kierując się wartością wspólnego sukcesu stawiamy na uczciwość, rzetelność, pracę zespołową oraz czerpiemy inspirację i energię z różnorodności. Optymalizując pracę upraszczamy procesy oraz poszukujemy najprostszych rozwiązań dla naszych klientów. Doskonalimy również własne kompetencje, szkolimy się i rozwijamy, a także wyznaczamy standardy rynku ubezpieczeń w zakresie obsługi klienta. Stawiamy klientów w centrum uwagi, co oznacza że faktycznie wsłuchujemy się w ich głos i opinie, uwzględniając je w wewnętrznych procesach organizacji. Tworząc rozwiązania produktowe, bierzemy pod uwagę ich realne potrzeby, dajemy im możliwość uczestniczenia w procesie tworzenia produktów, stale badamy ich zadowolenie z jakości współpracy z naszą firmą. Wszystkie te wartości są naszym drogowskazem w codziennych działaniach, dzięki temu jesteśmy spójni i konsekwentnie dążymy do realizacji naszych celów. ...