Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewa Wrzoł - Niezależny Operator Finansowy Centrum 9"
Jakie były początki Państwa firmy? Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki naszej energii oraz mojemu doświadczeniu z pracy w banku.
Proszę powiedzieć, co dokładnie wchodzi w zakres świadczonych przez Państwa usług? Jesteśmy pośrednictwem finansowym o zupełnie nowym wymiarze świadczonych usług, wykwalifikowani doradcy analizują potrzeby klienta i pomagają dobrać odpowiednią ofertę spośród mnóstwa propozycji kredytów bankowych, hipotecznych, pożyczek pozabankowych oraz chwilówek, które dostępne są w każdym naszym biurze. Czyli najprościej ujmując - klient składając wniosek o produkt finansowy zostaje kompleksowo przyjęty, wniosek rozpatrywany jest wielowymiarowo, a oferty są przygotowywane indywidualnie i tym samym klient nie traci czasu na wizyty w wielu instytucjach.
Obecnie działają Państwo w 3 województwach. Czy w najbliższym czasie planują Państwo rozszerzenie działalności o kolejne regiony? Obecnie nasza firma działa w województwie śląskim, opolskim oraz małopolskim, jesteśmy też na ukończeniu projektu w województwie dolnośląskim oraz poszerzeniu liczby biur na terenie Małopolski, a w przyszłości mamy również aspiracje, aby nasze biura znalazły się we wszystkich województwach w całej Polsce. ...
"Wywiad z Teodor Kula - ESA LOGISTIKA"
Oddział ESA w Polsce powstał w 2009 roku w Gliwicach. Jak od tego czasu rozwinęła się firma? Zaczynaliśmy od małego biura spedycyjnego, które zatrudniało 3 osoby a dziś jesteśmy obecni w całej Polsce. Oprócz siedziby w Gliwicach i oddziałów spedycyjnych, świadczymy także usługi typu in-house w wielu lokalizacjach na ternie Polski. Najważniejsze, że nie tylko z każdym rokiem zwiększamy swój udział w rynku, liczbę pracowników, otwieramy nowe oddziały i oferujemy nowe usługi, ale też kładziemy duży nacisk na to, aby nasza kultura organizacyjna nadążała za tak dynamicznym rozwojem.
Jakie usługi świadczy firma ESA Logistika i do kogo są one skierowane? Oferujemy kompleksowe usługi, łączące w sobie transport, w tym także zaawansowana rozwiązania z zakresu inżynierii i transportu specjalistycznego, magazynowanie, operacje przeładunkowe, VAS, optymalizację procesów, zarządzanie całym łańcuchem dostaw. Obecnie naszymi Klientami są średnie i duże firmy, głównie produkcyjne, zarówno polskie jak i międzynarodowe koncerny, ale nie boimy się wyzwań i naszą ofertę zawsze indywidulanie dopasowujemy do zapytań jakie otrzymujemy. ...
"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...