Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grażyna Misiura - Ambra S.A"
Z doświadczenia wiemy, że co firma, to obyczaj. Niektóre firmy stawiają na powiew świeżości w zasobach ludzkich i na nowości, a niektóre starają się utrzymać stałą kadrę bez zmian personalnych. Proszę powiedzieć jak to wygląda u Państwa? Nie ma jednej dobrej drogi, dlatego łączymy rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne. Doceniamy naszych pracowników, dostrzegamy ich potencjał i zachęcamy do podejmowania nowych wyzwań. Zwiększanie zakresu odpowiedzialności i powierzanie nowych zadań to dla nas najbardziej naturalna ścieżka rozwoju. Są jednak sytuacje, w których czujemy potrzebę rekrutacji zewnętrznej. Dotyczy to zarówno najniższych stanowisk, jak i specjalistycznych czy nowo tworzonych, do których organizacja dopiero dojrzewa wraz z rozwojem firmy. Tak było np. w przypadku stanowiska managera ds. komunikacji wewnętrznej i PR.
A czy dużo takich nowych stanowisk w ostatnim czasie zostało utworzonych - takich, których nie było wcześniej? Kilka na przestrzeni ostatnich lat. Oprócz komunikacji wewnętrznej, rozszerzyliśmy np. dział badań i analiz oraz kontroling, w marketingu powstał etat managera ds. eventów. Nowe stanowiska są też naturalną konsekwencją zwiększania portfolio produktów. Wprowadzając w 2013 roku do sprzedaży Cydr Lubelski znacząco wzmocniliśmy obszar dystrybucji i marketingu, zwiększając liczbę: przedstawicieli handlowych, regionalnych kierowników sprzedaży i zatrudniając brand managera dedykowanego marce Cydr Lubelski. ...
"Wywiad z ANDRZEJ DIAKUN - elektrotim"
Jak wyglądały początki Państwa Spółki? Spółka powstała z marzeń i apetytu na ryzyko. Marzenia paru osób przekształciły się w akt założycielski ELEKTROTIM SA. w dniu 11 listopada 1999r. A później… to już była codzienna ciężka praca, świetna zabawa i niezapomniana przygoda.
Systematycznie otrzymują Państwo bardzo dużą ilość wyróżnień; Gazele Biznesu, Diamenty Forbesa itp. Czy któreś z nich napawa Was największą dumą? Cieszymy się, że jesteśmy zauważani i doceniani w prestiżowych rankingach jako firma dynamicznie rozwijająca się, wiarygodna i godna zaufania. Każda nagroda jest dla nas istotna, ponieważ bada inny obszar naszej działalności. Jednak wielokrotnie zastanawiałem się, czy te nagrody i wyróżnienia nie powinny przypaść komu innemu, wielu moim współpracownikom, którzy codziennie bardzo ciężko pracują, a ja rzadko mam okazję im powiedzieć jacy są dobrzy.
Czy w trakcie istnienia Państwa Spółki miał miejsce jakiś przełomowy moment - może wejście do UE lub bardzo dobry debiut na GPW w 2007 roku? W historii każdej organizacji jest kilka ważnych momentów. Dla ELEKTROTIM S.A. są takie fakty jak zawiązanie spółki, przeżycie kryzysu 2001-2004 oraz emisja publiczna akcji serii D. ...
"Wywiad z Krzysztof Pieczewski - Admiral Boats S.A."
Czym zajmuje się Admiral Boats i do kogo skierowana jest Wasza oferta? ADMIRAL BOATS S.A. jest dynamicznie rozwijającym się producentem łodzi motorowych powstałym z połączenia pasji i doświadczenia. W swej ofercie posiadamy 48 modeli od 5m do 12m długości. Na terenie Zakładu Produkcyjnego w Tczewie firma świadczy usługi remontowe dla taboru stoczniowego, a także wykonuje zlecenia konstrukcji stalowych i aluminiowych. Dodatkowo uruchomiony został dział produkcji przyczep podłodziowych, który wykonuje przyczepy zarówno dla produkowanych przez Spółkę łodzi, jak i stanowi odrębny produkt dystrybuowany przez dealerów Spółki. Staramy się, by nasza oferta spełniała najwyższe oczekiwania klientów oraz stale zmieniającego się rynku. Jesteśmy nie tylko dostawcą rozwiązań, lecz również doradcą dla osób, które pragną rozwijać swoją pasję i umiejętności.
Spółka istnieje 6 lat. Jak zmieniła się od początku swojej działalności. Sam pomysł powstał z pasji, doświadczenia i ciekawości potrzeb rynku na dany typ łodzi. Zaczęło się od kilku sztuk wykonanych ręcznie w raczej „garażowych” warunkach. Reakcja odbiorców okazała się bardzo pozytywna, więc po dokonaniu szczegółowych badań rynku rozpoczęto „prawdziwą” działalność produkcyjną. Dziś posiadamy hale oraz maszyny pozwalające na produkcję wysokiej jakości łodzi i konstrukcji stalowych, wykwalifikowaną kadrę, zaufanych partnerów, którzy współpracują z nami od wielu lat, a przede wszystkim wspólny cel, jakim jest sprzedaż niezapomnianych momentów na pokładach naszych łodzi oraz rozwiązań technologicznych dla stalowych jednostek pływających i lądowych. ...