Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Future Options
przez krystyna, 2014-10-08 23:30:12
bylam....opuscilam te firme wraz z innymi doswiadczonymi opiekunkami..nowa firma care med 24 1200 za 1 osobe...dobry kontakt z szefowa..koordynatorka,,,duze zainteresowanie z ich strony-polecam te firme

IT KONTRAKT
przez Najemnik, 2014-10-14 11:19:25
Bardzo ciekawa firma do pracy. Mają bardzo dużo projektów. Oczywiście praca dalej zależy już od klienta do którego trafisz.

Mają coś na zasadzie prowadzącej Cię osoby "opiekuna" który Cię prowadzi etc. W razie jakichś problemów wiesz do kogo się zgłaszać. Są elastyczni w podejściu rzeczy typu: "potrzebuję zaliczki" i inne takie są załatwiane od ręki.

Jeśli chodzi o wynagrodzenie to już warto się postarać w negocjacjach. Faktury płacone na czas. Wiarygodny partner.

Jedyne co mogliby poprawić to komunikacje między rekruterami. Czasami jeden nie wie co robi drugi :-). Ale to raczej szczegół

Podsumowując. Solidna firma z którą warto spróbować choćby i kontrakt zagraniczny. Elastyczni i profesjonalni

Personnel Solutions
przez opiekunka, 2014-11-02 17:32:29
Pracuję w firmie od jakiegoś czasu jako opiekunka, zlecenia różne czasem ciężkie, ale jeśli chodzi o pieniądze to zawsze otrzymuję na czas i w ustalonej kwocie. Kontakt z działem który zleca wyjazdy dobry, z działem finansowym też. Wszystko można uzgodnić i wyjazd i urlop, panie wszystko wyjaśniają, nawet dostałam premię. Osobiście polecam firmę.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Natalia Gałczyńska - Headhunters Sp. z o.o."
HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki? Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to czas, w którym jesteśmy w stanie efektywnie konkurować z innymi agencjami rekrutacyjnymi. Zbudowaliśmy zespół składający się z osób doświadczonych w branży zarządzania zasobami ludzkimi i znających lokalny rynek pracy. Dzięki temu możemy do dziś pochwalić się zaangażowanym składem „łowców głów”.
Posiadają Państwo 4 oddziały w Polsce. Gdzie są one zlokalizowane? Czy w przyszłości planują Państwo otwarcie kolejnych placówek? Już po kilku miesiącach działalności szczecińskiej centrali otworzyliśmy kolejne oddziały. Najpierw w Poznaniu, później w Gdańsku i Katowicach. Wszystkie nasze filie współpracują ze sobą, dzięki czemu  jesteśmy w stanie znaleźć najlepszych kandydatów na terenie całej Polski. Na razie nie planujemy otwarcia kolejnego oddziału, ale nie wykluczone, że w przyszłości tak się nie stanie.  ...
"Wywiad z Agnieszka Gałązkiewicz - Alfa Elektro"
Są Państwo liderem wśród dystrybutorów wyposażenia elektrycznego dla firm. Jaka jest recepta na sukces? To trudna, wymagająca branża. Pozycję lidera firma osiągnęła i utrzymuje dzięki ciężkiej pracy, zaangażowaniu i kompetencji swoich pracowników. Doceniamy ich wysiłki oferując w zamian stabilne i uczciwe warunki zatrudnienia. Wielu pracowników jest związanych z firmą kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. To przekłada się na ogromną znajomość branży, rynku i klientów, którzy mogą liczyć na fachowe doradztwo i profesjonalną obsługę. Dzięki temu cieszymy się zaufaniem nie tylko naszych klientów, ale także i dostawców, których grono stale poszerzamy wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Jednym słowem – o sukcesie naszej firmy przesądza wiedza i doświadczenie naszych pracowników.
Państwa oferta to nie tylko hurtownie elektryczne i dystrybucja. Mogłaby Pani przybliżyć pozostałe Państwa usługi? Działalność firmy opiera się wyłącznie na sprzedaży rozwiązań i produktów elektrotechnicznych. Stale jednak rozwijamy naszą ofertę, by klienci znaleźli u nas najbardziej kompleksową obsługę. Zatem ofertujemy możliwości zakupu metodami tradycyjnymi (np. telefonicznie lub osobiście w wybranym punkcie handlowym), on-line (poprzez dedykowany system e-commerce, punch out), utworzenie magazynu konsygnacyjnego na terenie zakładu klienta itp. Dodatkowo klient może liczyć na szybką dostawę, pod dowolnie wskazane miejsce – dzięki rozległej sieci punktów handlowych klienci prowadzący inwestycje w różnych miastach Polski mają zapewniony ten sam poziom obsługi i dostępności towaru. Zapewniamy także naszym klientom fachowe doradztwo – mamy wyspecjalizowanych pracowników w zakresie przemysłu (potrafimy dobrać i zaproponować rozwiązania) oraz oświetlenia (nasi pracownicy przygotują projekt oświetleniowy oszczędzając czas i pieniądze naszych klientów). Dodatkowo dysponujemy narzędziami do wykonywania iluminacji architektury, podkreślając za pomocą światła piękno obiektów współczesnych i zabytkowych. ...
"Wywiad z Tomasz Czekała - Cekal Recruitment"
Początki biznesów często nie należą do najłatwiejszych. W Pana przypadku było podobnie? Zdecydowanie tak. Pomimo, że świetnie orientowaliśmy się na rynku to jednak mieliśmy problem, aby znaleźć angielskich klientów, którzy chcieli nam zaufać. Pierwszy rok był bardzo trudny, ponieważ musieliśmy przekonać osoby chętne do wyjazdu, że warto współpracować właśnie z nami.
Czym dokładnie zajmuje się firma Cekal? Najprościej można powiedzieć, że do naszych zadań należy rekrutacja osób do pracy w Wielkiej Brytanii.
Jakie oferty pracy najczęściej się u Was pojawiają? Skupiamy się głównie na opiekunach oraz opiekunkach osób starszych. To jednak nie wszystko, ponieważ posiadamy także oferty pracy dla kucharzy.
Czy oprócz pośrednictwa pracy oferujecie także pomoc osobom, które chcą podjąć pracę w Wielkiej Brytanii? Tak, jak najbardziej. Wkrótce wydana zostanie książka napisana przez nas we współpracy z opiekunką osób starszych z wieloletnim doświadczeniem. To wydawnictwo, a właściwie poradnik dla osób starających się o prace w opiece w Anglii, będzie możliwe do zakupu na naszej stronie internetowej oraz w niektórych księgarniach. Posiadamy również tak zwany fundusz SOS, który zostaje uruchomiony w niespodziewanych sytuacjach. Do sytuacji takich można zaliczyć każde losowe wydarzenie, na które ani my, ani nasz klient nie mają wpływu.   ...