Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
KORONET
przez opinia, 2017-08-07 21:57:36
Firma jest w porządku, polecam. Jak na lokalny rynek pracy więcej plusów niż minusów.

KORONET
przez pracownik Koronet, 2017-08-21 11:52:41
ja polecam, od 5 lat jest mi tu dobrze i nie szukam innej pracy

KORONET
przez miska, 2017-08-22 12:33:53
polecam, dobre wypłaty , różne świadczenia ale robić trzeba

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...
"Wywiad z Agnieszka Sencio - Jaga Temp sp. z o.o."
Co to jest praca tymczasowa? Praca tymczasowa występuje wszędzie tam, gdzie potrzebna jest doraźna pomoc w zachowaniu elastyczności produkcji i zatrudnienia. Dotyczy ona zatrudnienia na krótki okres, jak i w okresach urlopowych lub podczas choroby pracownika. Jest także wykonywana długoterminowo w powtarzających się szczytach sezonowych oraz w innych sytuacjach, charakterystycznych dla działalności naszych klientów. JAGA Temp zapewnia wykwalifikowany personel oraz przejmuje odpowiedzialność za całość prac związanych z procesem rekrutacji i administracji.
Jakie korzyści wynikają dla Waszych klientów? Jest ich bardzo dużo. To na przykład brak kosztów związanych z rekrutacją i szkoleniem pracowników. Elastyczne zatrudnienie. Klient zamawia osoby na taki okres na jaki potrzebuje dodatkowego personelu. Ponadto administracja zatrudnienia nie jest obowiązkiem klienta. Jest także możliwość zastępstwa osoby w bardzo krótkim czasie np. na czas urlopu, czas choroby pracownika etatowego, urlop macierzyński.
W sytuacji niedoboru personelu praca tymczasowa to idealne rozwiązanie? Oczywiście, że tak. To wielki plus w takich przypadkach jak absencja, w okresie nasilonej produkcji, podczas akcji promocyjnych oraz nagłego zapotrzebowania na specjalistę do wykonania określonego zadania. Praca tymczasowa dla kandydatów oferuje doskonały start do kariery na rynku pracy i może być drogą do uzyskania pierwszego stałego zatrudnienia.   ...
"Wywiad z Agnieszka Pizon - Antal"
Jak duża jest firma Antal? Nasz zespół tworzy ponad 150 świetnych osób w pięciu biurach w Polsce, dwóch w Niemczech oraz po jednym na Słowacji, w Czechach i na Węgrzech. Stanowiska jakie zajmują są bardzo różnorodne, głównie skupione wokół rekrutacji i współpracy z naszymi partnerami biznesowymi.
W jaki sposób odbywa się rekrutacja w Antal? Czy można się do Państwa zgłosić także bez doświadczenia? Gdyby mogła mi Pani przybliżyć najlepszy sposób na znalezienie odpowiedniej oferty pracy... Podstawowe informacje o możliwościach rozwoju w ramach Antal znajdują się na naszej stronie w zakładce „Kariera w Antal” i tam można znaleźć wszystkie aktualne oferty pracy. Korzystamy również z portali ogłoszeniowych, biur karier, ale w głównej mierze sami kontaktujemy się z osobami, których doświadczenie odpowiada naszym aktualnym potrzebom. Niejednokrotnie zdarza się, że nawiązujemy współpracę ze specjalistami z różnych dziedzin – IT, Ubezpieczenia, Bankowość, Logistyka, Zarządzanie Produkcją – którzy nie posiadają bezpośredniego doświadczenia w obszarze rekrutacji. Warsztat rekrutacyjny otrzymują od nas, a do organizacji wnoszą bardzo szeroką wiedzę branżową. Pytała Pani o możliwości rozwoju dla osób bez doświadczenia zawodowego – oczywiście! Każdego roku w naszym letnim Programie Stażowym zatrudniamy kilkunastu stażystów, których wprowadzamy w tajniki pracy Headhuntera. Każdy z nich ma możliwość nauki i obserwowania naszych rekruterów w codziennej pracy. ...