Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
zakłady mięsne JANO
przez perelka, 2014-12-23 21:46:43
Praca ok. Jeden warunek- uczciwość.

ELZAB S.A.
przez cinusmaximus, 2014-10-12 22:06:05
Właśnie wszyscy tyle zarabiamy. Jest super. Atmosfera w pracy jest świetna. Praca trochę monotonna ale spokojnie z dwiema przerwami można wyrobić normę. Gorąco polecam prace w Elzabie wszystkim tym co szukają stabilnego zatrudnienia,ciekawej pracy lub dobrze płatnego zajęcia. Ja nie narzekam a zawsze się znajdą jacyś maruderzy.

Konsorcjum Ochrony Kopalń
przez k., 2016-08-15 23:58:54
Wyplaty sa zawsze na czas, czasem i przed 10-tym sa na koncie.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Zgrzebnicka - Codete"
Na czym opiera się Wasza działalność? Wytwarzamy oprogramowanie dla międzynarodowych klientów. Największe doświadczenie posiadamy w tworzeniu aplikacji webowych, w oparciu o PHP i JavaScript. Natomiast w ciągu ostatnich kilku lat poszerzyliśmy nasz stack technologiczny o Javę, Pythona, Scalę oraz Ruby. Budujemy też zespoły programistów w iOS oraz Android. Wszystkie nasze projekty rozwijamy w oparciu o metodologię Agile Scrum.
Brzmi to trochę skomplikowanie. Są jednak pewnie tacy, którzy świetnie w tym świecie się odnajdują. Kto stoi za Waszymi sukcesami? W firmie zatrudniamy głównie programistów, testerów oprogramowania, Graphic Designerów oraz Project Managerów. Poza tym mamy własne działy HR i sprzedaży. W tej chwili firma liczy około 90 osób.
Działacie od 2010 roku, a więc zaliczacie się raczej do młodego biznesu. Nasza firma została założona przez Karola Przystalskiego jako software house, specjąlizujący się w rozwiązaniach webowych. Karol łączył swoje zaangażowanie w firmę z karierą naukową w Polskiej Akademii Nauk. Obecnie kontynuuje ją jako doktor nauk technicznych na wydziale Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jednocześnie w Codete pełni funkcję Chief Technology Officer. ...
"Wywiad z Agnieszka Piechaczek - Alexander Mann Solutions"
Firma Alexander Mann Solutions zajmuje się głównie działaniami HR-owymi. Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystają? Zespól rekrutacji wewnętrznej w Alexander Mann Solutions dba o kompleksową promocję firmy jako pracodawcy, dlatego wykorzystujemy każdą szansę na spotkanie z potencjalnymi kandydatami – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym. Nasi rekruterzy są aktywni w mediach społecznościowych, na forach internetowych, występują w roli ekspertów i autorów artykułów branżowych. Każda zainteresowana osoba łatwo odnajdzie nasze oferty pracy na portalach ogłoszeniowych. Jednocześnie regularnie uczestniczymy w wydarzeniach biznesowych w całej Polsce (targi pracy, konferencje, panele), a także wspieramy uczelnie, organizując m.in. warsztaty dla studentów. Dla zainteresowanych organizujemy także dni otwarte, które są wyjątkową okazją do odwiedzenia naszej siedziby.
Gdzie można spotkać przedstawicieli Alexander Mann Solutions? Jesteśmy wszędzie tam, gdzie nasi kandydaci, pracownicy, klienci i partnerzy (jesteśmy członkami stowarzyszeń ABSL i ASPIRE). Uczestniczymy w kilkudziesięciu wydarzeniach rocznie – są to konferencje, spotkania biznesowe, panele dyskusyjne, prezentacje, targi pracy, warsztaty, szkolenia zewnętrzne, a także inicjatywy niestandardowe, np. szkółka biznesowa dla maluchów. Spotkać nas można w całej Polsce, głównie jednak (w związku z lokalizacją naszych centrów usług) - w Krakowie i Gdańsku. ...
"Wywiad z Konrad Komosa - Mr. Mind"
Zaintrygowała mnie nazwa firmy. Dlaczego znajduje się w niej akurat Mr. Mind? Kiedy postanowiłem założyć firmę szukałem równocześnie wolnej domeny o tej samej nazwie i akurat mrmind.pl było wolne. Poza tym bardzo istotne w nazwie było nawiązanie do twórczego procesu, jaki towarzyszy agencjom marketingowym. Nazwa musiała być krótka i łatwa do zapamiętania, a że jest na świecie gra Master Mind, to Mr Mind może się też z tym kojarzyć.
W narodzinach nazwy był więc obecny pewien element przypadkowości. W mojej branży przypadki generalnie nie istnieją. Wybierałem spośród kilkunastu dobrych nazw, które powstały w trakcie wielodniowych rozmyślań. Chciałem, żeby każdy element układanki pod tytułem agencja marketingowa był dopasowany w każdym calu. Przecież potencjalni klienci widząc nazwę agencji i jej logo też mają swoje odczucia w tej kwestii. Jeżeli agencja może się pochwalić chwytliwą nazwą i fajnym logotypem, czyli pierwszymi rzeczami, na które zwraca uwagę jej potencjalny klient, to tak naprawdę jest duża szansa, że klienci zdecydują się na jej usługi, ponieważ będą mieć pewne przekonanie, że dla ich firm, kreatywna praca też zostanie wykonana z bardzo dobrym efektem. ...