Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
4EverNet Sp z o.o.
przez Irena, 2016-03-12 12:41:07
Bardzo dobra firma, ludzie zarówno młodzi jak i z dużym doświadczeniem, wsparcie i bardzo dobra atmosfera, na każdego można liczyć ze pomoże

Security Sp. z o.o.
przez M, 2014-09-26 12:27:26
Pracuję od dwóch miesięcy w Security Group w Sosnowcu i jestem bardzo zadowolony. Wypłata terminowo wpłynęła mi na konto 10-tego, szef bardzo w porządku, nie mam co narzekać, więc dziwią mnie te negatywne opinie...
Pozdrawiam.

Security Sp. z o.o.
przez Roko, 2014-10-06 16:20:38
Firma spoko loko leka fajna praca tylko zarobki kiepskie!!!!! Pozdro dla Pana Koordynatora z Suchej B.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Sosnowcu panuje niski poziom bezrobocia rejestrowanego, choć na tle całego województwa śląskiego wyniki lokalnego rynku pracy nie są najlepsze. Wraz z Bytomiem, w Sosnowcu na dzień 30 czerwca 2017 roku było zarejestrowanych najwięcej osób pozostających bez pracy – ponad 6 tys. Wszystkie mają obecnie szansę na aktywizację zawodową i założeni...
Czytaj więcej >>
Oficjalne otwarcie nowej fabryki firmy NGK Ceramics odbyło się 30 maja 2017 roku. Znajduje się ona w dzielnicy Dąbrowy Górniczej – Tucznawie i chce zatrudnić jeszcze w tym roku 470 osób. Szansę na zdobycie posady mają wszyscy mieszkańcy Sosnowca i okolicznych miast. Nowa fabryka da pracę setkom osób Władzom Dąbrowy Górniczej udało się pozyska...
Czytaj więcej >>
Krajowy Fundusz Szkoleniowy dysponuje zasobami finansowymi, które pozwalają na sfinansowanie kosztów kształcenia ustawicznego pracowników i samych pracodawców. Obecnie w Sosnowcu zakończył się dodatkowy nabór wniosków o przyznanie takich dotacji. Komunikat PUP w Sosnowcu Na stronach internetowych Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu zamieszczono inf...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mają mniejsze szanse na podjęcie zatrudnienia niż inni bezrobotni poszukujący pracy. Dla nich jednak przeznaczone są środki na uruchomienie własnej działalności gospodarczej z funduszy, jakimi dysponuje Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. W Sosnowcu można składać w tym celu wnioski do Powiatowego Urzędu Pra...
Czytaj więcej >>
Poziom bezrobocia rejestrowanego w Sosnowcu na Śląsku w styczniu 2017 roku wynosił 10,1 proc. W porównaniu ze średnią dla całego kraju (8,6 proc. w tym samym okresie) wyraźnie widać, że w tym śląskim mieście problem bezrobocia jest poważny i należy podjąć zdecydowane działania. Dlatego w PUP w Sosnowcu uruchomiono projekty, w ramach których benefic...
Czytaj więcej >>
Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu realizuje program pod hasłem „Zdobądź kwalifikacje – bądź cenny na rynku pracy”. Jest to szansa dla wszystkich osób bezrobotnych dla uzyskania kwalifikacji potrzebnych do podjęcia w przyszłości pracy na pożądanym stanowisku. Kto weźmie udział w programie i jakie korzyści są w nim przewidziane? Oferta w ramach ...
Czytaj więcej >>
Nowa inwestycja w Sosnowcu ma przynieść w kolejnych latach wiele miejsc pracy dla mieszkańców całego powiatu. Chodzi nowo otwierane przez globalną firmę Amazon centrum logistyki e-commerce. Na kiedy zaplanowano przeprowadzenie inwestycji i kto docelowo będzie mógł liczyć tu na zatrudnienie? Inwestycja firmy Amazon Z oficjalnych informacji opublikow...
Czytaj więcej >>
Jak informuje Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, rejestrowane bezrobocie w mieście na poziomie 10 proc. wyraźnie odstaje od średniej wojewódzkiej – 6,6 proc. oraz krajowej – 8,3 proc. W celu zmniejszenia liczby osób pozostających bez zatrudnienia podejmowane są różne działania, a jednym z nich jest współpraca z Zieloną Linią. Zielona Linia – co to j...
Czytaj więcej >>
Sosnowiec to ważny ośrodek przemysłowo-handlowy w województwie śląskim. Pomimo wydawać by się mogło dość sprzyjającej koniunktury miasto boryka się z rejestrowanym bezrobociem na poziomie ok. 10 proc., przy czym należy przypuszczać, iż w rzeczywistości jest ono jeszcze wyższe. Przyczynia się do tego szara strefa oraz to, iż nie każdy bezrobotny mie...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Guga Baca - Clockwork Bemanning AS"
Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce? Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd powstanie w Polsce biur, w których kandydaci codziennie mogą spotkać się z konsultantami, zasięgnąć informacji na temat Norwegii i specyfiki pracy w tym kraju. Ich funkcjonowanie przynosi znakomite rezultaty. Szczególnie jeżeli chodzi o jakość rekrutacji.
Clockwork dynamicznie się rozwija. W 2014 roku w rankingu firm-gazeli zdobył 3 miejsce na 302 wybrane firmy. Jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się firma? Nasi klienci są bardzo wymagający, a kandydaci na pracowników, którzy rozpoczynają z nami współpracę, to specjaliści w swojej dziedzinie. Osiągnięcie obustronnej satysfakcji z zatrudnienia wymaga od nas ogromu pracy i konsekwentnego wdrażania norm jakości podczas rekrutacji. Bazując na zaufaniu, jakim w związku z tymi działaniami obdarzyli nas klienci, stworzyliśmy od tego czasu ponad 300 nowych miejsc pracy. Ponadto rozszerzyliśmy zakres ofert również o północ Norwegii oraz pracę w systemie rotacyjnym. Skupiliśmy się także na rozwoju naszego oddziału w Oslo. Ze względu na bardzo dużą konkurencję na norweskim rynku pracy, wiele pracy i zaangażowania wkładamy w podnoszenie jakości usług. Najlepszym dowodem skuteczności naszych działań jest fakt, że udało się nam potroić ilość zatrudnionych przez norweskich pracodawców. Obecnie w Norwegii zatrudniamy o 13,2% więcej pracowników niż w porównywanym okresie ubiegłego roku. Ponadto we wszystkich naszych oddziałach wdrożyliśmy wewnętrzny system rekomendacji dla pracowników, którzy od teraz mogą polecać swoich kandydatów (kolegów) do pracy i zdobywać premie. Clockwork, jako jedna z nielicznych firm, ma podpisaną „tariff agreement”, która gwarantuje pracownikom różnego rodzaju dodatki do stawki godzinowej, np. dodatek za dojazdy czy 12% pensji wakacyjnej. Wszystko po to, aby nasza oferta była jak najbardziej atrakcyjna dla kandydatów. W ciągu następnego roku chcielibyśmy powtórzyć sukces z Oslo w Stavanger. Staramy się więc systematycznie rozwijać, zachowując przy tym wysokie standardy. ...
"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...
"Wywiad z Jacek Spychała - Żabka Polska"
Są Państwo aktualnie liderem w swojej branży, co przyczyniło się osiągnięcia takiego sukcesu? Istniejemy na rynku już 17 lat. Przez ten czas zbudowaliśmy jedną z największych w tej części Europy sieć sklepów convenience pod marką Żabka. W 2009 roku zdecydowaliśmy się wejść w segment supermarketów i uruchomiliśmy drugą sieć o nazwie Freshmarket. Zagwarantowaliśmy Polakom komfort dokonywania zakupów w atrakcyjnych lokalizacjach, blisko domu czy pracy,  jako jedni z pierwszych na rynku wprowadzaliśmy dodatkowe usługi do sklepów jak np. możliwość opłacenia rachunków, doładowania telefonów czy możliwość zakupu świeżo parzonej kawy w Żabka Café. Nie osiągnęlibyśmy pozycji lidera, gdyby nie przedsiębiorczy Ajenci, którzy w ramach umowy o współpracy z naszą firmą zarządzają placówkami. Zapewniliśmy know how, infrastrukturę, wsparcie marketingowe, logistyczne i IT, w połączeniu z zaangażowaniem Ajentów oraz ich znajomością lokalnego rynku i klientów narodził się koncept, który od wielu lat cieszy się zaufaniem Polaków.   ...