Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Translog Systems Sp. z o.o.
przez XXX, 2015-11-07 14:08:57
Mała garażowa firma dająca możliwość rozwoju.
Fajna atmosfera.
Krótkie terminy i duży stres,
Na początek polecam.

EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA
przez mela, 2017-09-18 22:00:34
Praca super miła atmosfer na jedną zmianę ,czysto,oczywiście trzeba być zorganizowanym ,myśleć o tym co się robi i jest ok.

P.P.H.U. Lekaro Jolanta Zagórska
przez Stasiek, 2017-09-13 14:31:51
Fajny pracodawca. Ja polecam!

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Marlena Huszczak - TNS Polska S.A."
TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy.
Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie obszarów, co pozwala wyprzedzić konkurencję.  
Taka pozycja z pewnością przyciąga osoby, które chętnie chciałyby związać swoją karierę właśnie z Państwem. Proszę przybliżyć jak wygląda rekrutacja w TNS. Staramy się różnicować proces weryfikacji kandydatów w zależności od stanowiska, o które się ubiegają. Inaczej wygląda rekrutacja specjalisty, inaczej stażysty. Warto podkreślić, że posiadamy np. całoroczny program praktyk - rocznie korzysta z niego nawet trzydzieści osób. Wielu naszych pracowników zaczynało właśnie w taki sposób. Jeżeli tylko ktoś wykaże się otwartością i jednocześnie potrafi szukć nowych rozwiązań, dbać o jakość dostarczonych materiałów, może liczyć na miejsce w naszym zespole. Dla nas ten sposób "rekrutacji" jest bardzo wygodny, bo możemy wcześniej wprowadzić taką osobę w środowisko naszej firmy, pokazać jaką metodologię stosujemy przeprowadzając badania, nauczyć naszego podejścia do klienta. Oprócz tego przeprowadzamy tzw. rekrutacje uzupełniające, w sumie ok. dziesięciu osób rocznie. ...
"Wywiad z Anna Wikło - Polanglo Sp. z o.o."
Czym wyróżnia się Polanglo na tle konkurencji? Polanglo sp. z o.o. to działająca od 1991 r. sieć księgarni i hurtowni edukacyjno-językowych. Do dyspozycji naszych Klientów są nasze księgarnie stacjonarne we wszystkich największych miastach w Polsce. Jesteśmy stale obecni m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Lublinie, Gdyni czy Szczecinie. Mamy też doskonale zaopatrzony sklep internetowy www.edugaleria.pl dla zwolenników zakupów online.  Ponadto współpracujemy z siecią rekomendowanych księgarń na terenie całego kraju. Nasze liczne księgarnie partnerskie zapewniają szybki i wygodny dostęp do naszej oferty. Gwarantem dobrej kooperacji z księgarniami są nasi przedstawiciele handlowi i hurtownie, a także nowoczesna platforma do zamówień hurtowych www.hurtownia.polanglo.pl, dzięki której jesteśmy w stanie w pełni zaopatrzyć każdą księgarnię w Polsce.  Od lat oferujemy młodym ludziom dostęp do szerokich możliwości edukacyjnych, wspierając jednocześnie ich rozwój osobisty, dlatego do dyspozycji wszystkich nauczycieli w Polsce jest nasz zespół merytorycznych koordynatorów regionalnych, którzy służą naszym Klientom pomocą i profesjonalnym wsparciem. Jesteśmy też do dyspozycji dyrektorów szkół, którym w szczególności polecamy naszą platformę dotacyjną www.eduazmowienia.pl - umożliwia ona zamawianie podręczników i ćwiczeń w ramach dotacji MEN, zgodnie z nowymi wymaganiami ustawy oświatowej. Jesteśmy doświadczonym dostawcą z długoletnią tradycją i doświadczeniem. Ten rok jest dla Nas wyjątkowy, ponieważ świętujemy 25-lecie istnienia naszej firmy. Dlatego jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że nasza działalność trwa już tak długo, że dwadzieścia pięć lat naszej pracy miało i ma nadal ogromne znaczenie dla wielu ludzi.    ...
"Wywiad z Beata Lipa - Contact Center One"
Jak wyglądały początki Waszej działalności? Początki były bardzo trudne. Zaczynaliśmy od wynajmu 80 metrowego mieszkania w centrum miasta, które zaaranżowaliśmy na biuro. Z jednego pokoju zrobiliśmy salę szkoleniową, w dwóch kolejnych ustawiliśmy stanowiska pracy, z innego pomieszczenia zrobiliśmy kuchnię. Było ciasno, ale klimatycznie i rodzinnie. Mieliśmy dużo pasji i zaangażowania do tego, aby stworzyć coś wyjątkowego i to nas pchało do przodu, mimo wielu problemów i nieprzewidzianych trudności, które nas spotykały.
A jak Contact Center One prezentuje się dzisiaj? Obecnie Contact Center One tworzą dwa oddziały - w Opolu i Częstochowie. Oprócz w pełni wyposażonych sal sprzedażowych oferujemy naszym pracownikom możliwość skorzystania ze strefy chillout'u, pomieszczeń socjalnych i sal szkoleniowych. Aktualny stan jest urzeczywistnieniem naszych planów, marzeń sprzed kilu lat. Wysoka motywacja, zaangażowanie i wiara w naszych ludzi przekłada się na ciągły rozwój całego przedsiębiorstwa.
 
Ile osób obecnie zatrudniacie? Liczba zatrudnianych przez nas osób zmienia się, w zależności od okresu i projektów, których się podejmujemy. Zlecenia o charakterze badawczym, na których niczego nie sprzedajemy, cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony osób poszukujących pracy. Zatrudnialiśmy nawet 150 osób, ale są też okresy, przy których tak wysoki wskaźnik nie jest konieczny. Wszystko zależy od skali projektu, skąd takowa zmienność w liczebności kadry. Działalność oparta na założeniach branży call center wymaga od nas konkurencyjności na rynku pracy, dlatego warto na bieżąco śledzić, na jakie stanowiska w danym momencie rekrutujemy i co oferujemy w zamian za dobrze wykonaną pracę. ...