Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę – Dodaj swoją opinie. więcej >>
HALUPCZOK S.C.
przez Karol, 2017-08-16 16:25:57
Super team i jasne warunki współpracy. Możliwość rozwoju zawodowego i codziennych ciekawych wyzwań. Ja polecam ( z autopsji).

Offset Druk Zakład Poligraficzny
przez zado, 2017-08-08 12:14:36
Profesjonalnie, terminowo, polecam.

Semisul
przez Robert, 2017-08-14 15:38:00
Ogólnie jestem zadowolony, pracowałem w Rotterdamie, kasa na czas, zakwaterowanie tez w porzadku, wszystko ok

Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Béatrice Bouchet - B&B Hotels Polska Sp. z o.o."
Jakie były Wasze początki? Sieć B&B powstała w 1990 roku we francuskim Breście i to właśnie we Francji rozwijała się dynamicznie w pierwszych latach swojej działalności. W 1997 roku na terenie Francji były już 53 obiekty naszej marki. Rok później B&B zagościła w Niemczech, a w 2009 roku powstał pierwszy hotel we Włoszech, w 2011 pierwszy hotel na terenie Polski. Był to B&B Toruń. Kolejne lata to rozwój w Polsce, budowa obiektu w Czechach i w Maroku oraz rozwój w Hiszpanii.
Gdzie znajdują się hotele sieci? Obecnie Grupa B&B zarządza imponującą liczbą 387 hoteli w Europie. Najwięcej z nich znajduje się oczywiście we Francji i w Niemczech. W tym pierwszym kraju mamy 252 obiekty, a w drugim 85. We Włoszech mamy natomiast 24 hotele, w Hiszpanii 19 oraz po jednym w Czechach i w Maroku. W Polsce działa obecnie pięć hoteli B&B. Nasze obiekty znajdują się w Toruniu (93 pokoje), w Warszawie (154 pokoje), we Wrocławiu (140 pokoi), w Katowicach (105 pokoi) oraz w Łodzi (149 pokoi). Łącznie stanowi to ponad 30 000 pokoi hotelowych.
Ilu pracowników zatrudniacie i na jakich stanowiskach? Ekipa B&B to obecnie około 50 osób. Zatrudniamy przede wszystkim pracowników recepcji, pracowników obsługi śniadań jak również managerów zarządzających hotelami. To dyrektorzy oraz zastępcy dyrektorów. Siedziba spółki w Polsce zatrudnia również osoby na stanowiskach administracyjnych.    ...
"Wywiad z Tina Sobocińska - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Michalak - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Katarzyna Haładus - Schneider Electric Polska"
"Wywiad z Anna Piotrowska - Schneider Electric Polska"
Jak wygląda działalność Schneider Electric w Polsce? Schneider Electric w Polsce to Centrala w Warszawie oraz fabryki w Bukownie, Szczecinku, Tychach, Świebodzicach i Mikołowie. W biurze w Warszawie łączymy dwie części firmy – Część Komercyjną oraz Funkcje Globalne, czyli Centra Usług Wspólnych – Finansowe (Finance Shared Services – FiSS), HR-owe (People Administration Shared Services – PASS) oraz marketingowe (Global Marketing).
Jaki jest największy sukces polskiego oddziału? Działamy w Polsce od ponad 20 lat. Nasz oddział może pochwalić się wysoką pozycją rynkową w obszarze zarządzania energią oraz zaawansowanymi, innowacyjnymi rozwiązaniami wdrażanymi w wielu miejscach w naszym kraju. Ponadto, jako sukces uznajemy to, że Schneider Electric zdecydował się utworzyć właśnie w Polsce Funkcje Globalne. To był bardzo ważny moment, który rozpoczął kolejny rozdział w rozwoju firmy. Wcześniej mieliśmy część biznesową, która jest oczywiście kluczową częścią firmy, natomiast sam fakt, że to w Warszawie odkryto potencjał, żeby zbudować organizację wspierającą firmę w ramach całej Europy, było bardzo dużym wyróżnieniem. ...
"Wywiad z Marta Jarosz - TU EUROPA S.A."
Stawiacie na innowacyjność. Na czym polega to nowatorstwo? Wiele lat temu rozpoczęliśmy w Polsce bancassurance, czyli sprzedaż ubezpieczeń w powiązaniu z ofertą bankową z korzyścią dla klienta. Jako pierwsi wprowadzamy unikalne ubezpieczenia, np. dla małych i średnich przedsiębiorstw. Szybko dostosowujemy się do zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb klientów. Nasze najmłodsze „dziecko” to ubezpieczenie ochrony tożsamości zabezpieczające interesy prawne osób, których dane osobowe mogą zostać wykorzystane w nielegalny sposób. Natomiast obserwując rosnące zainteresowanie bieganiem przygotowaliśmy specjalną polisę dla sportowców i zaczęliśmy ubezpieczać uczestników imprez masowych, m.in. najbardziej prestiżowych zawodów triathlonowych w Polsce Herbalife Ironman 70.3 Gdynia. To ubezpieczenie stworzyli nasi pracownicy, którzy sami biegają i znają bolączki treningów oraz startów. Nawet kuchnie firmowe są przykładem naszej pomysłowości – nie projektował ich architekt, lecz nasi pracownicy.
Europa aż trzy razy otrzymała tytuł Dobry Pracodawca w ramach programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności. Co znaczą dla Państwa te sukcesy? Zostaliśmy docenieni za aktywne wspieranie inicjatyw pracowników służących lokalnej społeczności, a także za przyjazne warunki i atmosferę pracy. Dziś te warunki to nie tylko nowoczesny laptop, dobrze wyposażone biuro i możliwość realizowania planów zawodowych, ale przede wszystkim system wartości i kultura organizacyjna, z którymi utożsamiają się pracownicy. Nasi pracownicy chcą wspólnie działać i robić dobre rzeczy dla innych. Razem uczestniczymy w sztafetach i piknikach charytatywnych, zbieramy bombki, które potem przeliczamy na wsparcie dla Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci, a w okresie świątecznym organizujemy paczki dla rodzin będących w trudnej sytuacji materialnej. Przy wsparciu firmy pracownicy stworzyli inicjatywę „Nadaktywni” - startują w barwach Europy w biegach, triathlonach i zawodach rowerowych. Firma dofinansowuje ich udział w imprezach sportowych, a za każdy start „Nadaktywnego” pracownika w zawodach wpłaca określoną kwotę na rzecz hospicjum. W tych momentach czujemy, że tworzymy wyjątkowy zespół.   ...