Media Markt
przez ja, 2014-09-12 14:29:18
Pracowałam w Media jako promotor marki, ogólnie rzecz biorąc chce powiedzieć tak, że cudów nie ma ale ludzie natomiast spoko. Jedna z ok prac które miałam. Wiadomo zawsze są dziwne rzeczy w firmach ale do przeżycia. Stanie po 12h masakra, ale jak się robi wszystko ok i nie myśli się o pracy to można pracować. Wiadomo że kierownictwo zależy od działu, ale jest tam też dużo stałych pracowników. Podczas 12 h pracy ma się ok 45 min przerwy więc spokojnie można złapać oddech. Atmosfera zależy od działu, wiadomo sprzedaż sprzedaż i sprzedaż wyniki itp.
Powiem Wam tak przynajmniej jak rozmawiam z klientem mogę dopasować się do niego.Są standardy, ale jeśli klient przesadza za bardzo kierownik zawsze stanie w obronie pracownika.

Ośrodek Kształcenia Kierowców Szkolmot Marek Taczkowski
przez Maria, 2014-11-25 22:20:08
@Basia, a czy na coś konkretnego skarżył się wnuczek, bo generalnie kursy na prawo jazdy s,ą dosyć stresujące nie mówiąc nawet już i samym egzaminie, a po drugie jeśli go dobrze go nauczyli i zdał to jest dla mnie najważniejsze. Jeśli ktoś nie umie jeździć to i najlepszy instruktor go nie nauczy, tak było w mojej szkole i ma wiele negatywnych opinii, a ja sama jestem zadowolona bardzo. Druga rzecz to zniżki różne, jak się takie bierze, a nie w normalnej cenie to już różnie bywa, ale nie można od razu oceniać po tym całej marki, firmy czy ośrodka kształcenia kierowców tak samo jak oceniać całej szkoły po jednym nauczycielu. Z tego co ja wiem, to Szkolmot ma dobre sprzęty do nauki jak np. różnego typu plansze, przekroje podzespołów oraz urządzenia audiowizualne służące do projekcji filmów o tematyce szkoleniowej. No i mają oczywiście swój plac manewrowy, więc narzekać nie ma na co na ich sprzęt. Polecam Szkolmot .

Britenet sp. z o.o.
przez przedsiębiorca, 2015-08-27 23:08:17
DO ROWERU DOŁĄCZAM POMPKĘ MARKI BIZON. POLECAM.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Andrzej Jacaszek - ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k."
Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skupialiśmy się na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom najnowszej wiedzy i narzędzi, które pozwoliłyby im rozwijać biznes i budować przewagę konkurencyjną bez względu na okoliczności rynkowe. Dobre firmy wygrywają także w trudnych czasach dzięki zwinnej reakcji na złote szanse i odporności na podmuchy śmierci, mają także umiejętności wykorzystywania nowych szans w momencie, gdy inne jeszcze ich nie widzą.
W swojej historii mieli Państwo wiele przełomowych momentów. Czy któreś wydarzenie stało się dla Państwa punktem zwrotnym? Dwa wydarzenia można uznać za prawdziwe kamienie milowe w rozwoju instytutu. Pierwszy z nich to rok 2000 – uruchomiliśmy wówczas pionierską edycję rocznego programu rozwojowego dla kadry zarządzającej, Management™. Powstał on jako alternatywa dla typowo akademickich programów, w których podstawy teoretyczne często rzeczywiście stoją na wysokim poziomie, ale nie są w satysfakcjonujący sposób powiązane z praktycznymi narzędziami zarządzania. A tego właśnie brakuje menedżerom: konkretnych metod i narzędzi o potwierdzonej skuteczności, które od razu mogą zastosować we własnych firmach. Innym momentem przełomu dla ICAN Institute był rok 2003, kiedy zaczęliśmy wydawać polską edycję „Harvard Business Review” – najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu. W tym samym roku zorganizowaliśmy pierwszą konferencję z zagranicznym autorytetem biznesu. Podobne wydarzenia inicjujemy do dzisiaj, dając w ten sposób polskim przedsiębiorcom możliwość poznania najnowszych trendów biznesowych bezpośrednio od osób, które za nimi stoją. ...
"Wywiad z Artur Dzięgielewski - KS Service Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? KS Service Sp. z o. o. jako agencja zatrudnienia rozpoczęła swoją działalność w 2006 roku. Na początku naszej działalności świadczyliśmy usługi leasingu pracowniczego jedynie w Belgii, delegując polskich pracowników do pracy za granicą. W 2007 roku rozpoczęliśmy działalność w Polsce od jednego oddziału rekrutacyjnego w Szczecinie, a w kolejnych latach konsekwentnie rozwijaliśmy się, otwierając następne polskie oddziały. Dziś świadczymy szeroki zakres usług rekrutacyjnych w kraju i zagranicą.
Jaka jest misja firmy? Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszych rozwiązań z obszaru HR, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w branży, dążąc do optymalnego zaspokojenia potrzeb otoczenia firmy.
Jakie wartości przyświecają firmie?   1. Stawiamy na prawdziwość relacji. To, co liczy się dla nas najbardziej w naszych relacjach z klientem to zaufanie, szczerość, uczciwość i szacunek. 2. Najważniejszy dla nas jest Klient. Klient to pracodawca użytkownik, pracownik kandydat, a także nasi współpracownicy. Każdego darzymy szacunkiem i rozwiązujemy ich problemy, podchodząc do nich indywidualnie. Dzięki zaufaniu razem możemy osiągnąć wspólne cele. 3. Jesteśmy nastawieni na sukcesy, które nas napędzają do dalszej pracy, ale nie boimy się porażek, ponieważ dzięki nim uczymy się najwięcej. 4. Jesteśmy zaangażowani we wszystko, co robimy. 5. Staramy się być elastyczni i indywidualnie podchodzić do każdej sprawy. ...
"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...