Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
HELPEA Twoje Centrum Odszkodowań
przez Maciek, 2017-07-20 09:24:34
Bardzo profesjonalna. Świetne środowisko pracy. Koleżeńska atmosfera. Gorąco polecam.

INTER-SERVICE Tomasz Wilma
przez Piotr, 2017-07-13 19:16:38
Firma ok . Samochody coraz lepsze .kasa spoko . Codziennie w domu . Polecam.

CTM Teleperformance
przez Nicky, 2017-07-18 13:20:36
Polecam. Przyjazna atmosfera, placa ok, spokoj i umowa o prace:))

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Stasiuk - HR Support"
Czym dokładnie zajmuje się HR Support? Zajmujemy się głównie rekrutacjami stałymi i realizujemy projekty w każdej branży i na każde stanowisko. Ponieważ stawiamy również na innowacyjność i staramy się reagować szybko na otaczającą nas rzeczywistość, naszym klientom oferujemy również kampanie filmowe w postaci krótkich filmów rekrutacyjnych. Mają one głównie na celu wyróżnić firmę jako pracodawcę na tle konkurencji i zwiększyć ich atrakcyjność wśród kandydatów. Niestety w dzisiejszych czasach same ogłoszenia o pracę już nie wystarczają, dlatego chcemy dać pracodawcom wyższy poziom usługi rekrutacyjnej, zwłaszcza, że mamy ku temu odpowiednie zaplecze i atrakcyjne ceny. Dodatkowo w naszej ofercie klienci mogą liczyć na obsługę prawną w każdym zakresie oraz profesjonalne doradztwo. Nie zapominamy również o naszych kandydatach, którzy zawsze mogą liczyć na nasze wsparcie w związku udzielaniem porad na temat rozmowy kwalifikacyjnej, czy oceny i poprawy CV.
Skąd wziął się pomysł na działalność w tej branży? Pomysł na tę działalność wziął się poniekąd z wcześniejszej pokrewnej działalności jaką prowadziliśmy w zakresie Agencji Niań. Sporo naszych prywatnych klientów pytało nas często o możliwość rekrutacji na stanowiska biznesowe, których wówczas nie realizowaliśmy. Ponieważ traciliśmy w ten sposób wielu potencjalnych kontrahentów, a mieliśmy już wcześniejsze doświadczenia w obszarze rekrutacji postanowiliśmy odpowiedzieć na ówczesne zapotrzebowania i realizować również rekrutację dla klientów biznesowych. Dziś patrząc na wiele pozytywnych rekomendacji od pracodawców, którzy nam zaufali, wiemy, że było warto. ...
"Wywiad z Aleksandra Szymczyk - Bank Pocztowy"
Która z Państwa licznych usług zasługuje na szczególne wyróżnienie? Na uwagę zasługuje przede wszystkim prostota i czytelność całej naszej oferty. Oferujemy wszystkim Klientom przejrzyste zasady: jeden rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe, jedno konto oszczędnościowe - Pocztowe Konto Oszczędnościowe i trzy lokaty o różnych terminach: MINI, MIDI oraz MAXI, a także kredyt gotówkowy oraz fundusze inwestycyjne. Warto wyróżnić w szczególności rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. To oferta pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom dożywotnią i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie.
Jakie są korzyści płynące z lokowania środków w Banku, a nie w przysłowiowej "skarpecie"?  Lokowanie naszych pieniędzy w Banku jest przede wszystkim bezpieczne, wygodne i otwiera nam wiele możliwości np. do skorzystania w razie potrzeby z szybkiej pożyczki korzystniejszej cenowo. Pieniądze trzymane w przysłowiowej „skarpecie” mogą zostać np. skradzione. Korzystając z rachunku bankowego nie musimy trzymać zapasu gotówki w domu, a ponadto depozyty bankowe są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Po drugie pieniądze zgromadzone w „skarpecie” nie „pracują”. Tymczasem środki wpłacone do Banku mogą przynosić nam zysk. Dlatego też znacznie lepszym rozwiązaniem jest założenie w Banku oprocentowanej lokaty czy rachunku oszczędnościowego. Dzięki temu możemy uniknąć negatywnych skutków inflacji. Inną korzyścią ulokowania oszczędności w Banku jest budowanie naszej wiarygodności jako klienta Banku, co może zaprocentować w momencie wnioskowania np. o udzielenie kredytu.   ...
"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...