Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
She Promotion Agencja Hostess i Modelek
przez daria, 2017-10-18 09:13:38
Przyjemna, zorganizowana współpraca, jasne warunki, jak najbardziej polecam.

hiper glazur
przez Z branży, 2017-10-08 18:40:28
Fajna atmosfera i dbają o marketing. Jestem z branży i ogólnie polecam pracę w Salonie Łazienek.

EJ JOB
przez Joanna, 2017-10-12 21:23:22
Bardzo ich polecam. Świetna agencja :) dobre ogłoszenia, dobra płaca, wszystko się zgadza. Zarobiłam bardzo, bardzo dużo. I na pewno, jak przyjdzie taka potrzeba, na pewno zdecyduję się na kolejny wyjazd :)

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Patrycja Chocieszyńska - Pati i Maks"
Nazwa sklepu Pati i Maks pochodzi od imion dzieci (Patrycja i Maksymilian) właścicieli firmy. Czy nadal, mimo rozwoju, jest to firma stricte rodzinna? Firma pochodzi od imion dzieci właścicieli, ale nie od tych, o których pani pomyślała, chociaż ten błąd popełnia wiele osób. Pati i Maks to skrót od Patrycji i Maksyma. Jest to zdecydowanie firma rodzinna. Nasz zespół wciąż pozostaje niewielki i zaufany. Patrycja, to ja. Moi rodzice spędzają każdą chwilę w firmie i są pod telefonem dla każdego z pracowników. Mój brat i ja, również. Każdy daje z siebie, to w czym jest najlepszy i każdy się angażuje. Dzielimy się obowiązkami z zespołem i jesteśmy w ciągłym kontakcie. Kiedy firma naprawdę jest rodzinna, to trudno o urlop, czy chwilę, aby nie myśleć o firmie. Przy czym chciałabym zwrócić uwagę na ważny aspekt. Fakt, że jest to rodzinna firma nie oznacza, że zatrudniamy tylko rodzinę. Nasze zespół tworzą osoby, których nie znaliśmy przed ich zgłoszeniem do pracy.
Jak Państwa branża zmieniła się od 1991 roku, kiedy powstał Pati i Maks? Branża zmienia się dynamicznie. Pojawiają się nowości, które zmieniają nastawienie klienta. Pierwsze towary mój tata (właściciel) przywoził sam z Niemiec. W Polsce prawie nic nie było, więc ludzie „brali, co było”. Teraz podstawą są atesty. Nic przypadkowego nie może znaleźć się na półce. Musimy dostosować się do aktualnych trendów i wymogów klientów. Powstały takie miłe miejsca, jak kącik do karmienia, kącik do przewijania niemowląt, obowiązkowo jest też bardzo ładna toaleta dla klientów. Liczy się doradztwo. ...
"Wywiad z Iwona Studzińska - Etykiety.pl Etigraf Sp. z o.o."
Etykiety.pl Etigraf to firma rodzinna założona w 2000 roku. Jak wyglądały początki działalności? Firma została założona jako przedsiębiorstwo czerpiące swoje inspiracje i zakorzenione w wartościach rodzinnych, na bazie których budowała sposób zarządzania. W szybkim tempie działanie lokalne rozszerzyła na całą Polskę i UE. Początki firmy to produkcja prostych białych etykiet logistycznych. Wraz ze wzrostem świadomości konsumentów i rozwojem rynku firma zaczęła inwestować w park maszynowy, dzięki czemu poszerzyła swoją ofertę o etykiety kolorowe. Ciekawym doświadczeniem dla nas był udział w programie Inicjatyw Firm Rodzinnych, gdzie mieliśmy szansę spotkać się z innymi przedsiębiorcami celem wymiany doświadczeń, ale także z fachowcami z różnych zakresów działania przedsiębiorstwa. Był to dla nas impuls do rozpoczęcia świadomego budowania marki Etykiety.pl Etigraf, stworzenia nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych. Od momentu powstania rozwinęliśmy swoje usługi, doświadczenie firmy wzbogaciło się o nowe projekty wizerunkowe wykonywane dla naszych klientów, rozszerzyliśmy zakres usług. ...
"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...