Talking People Poland Sp. z o.o.
przez misiek, 2014-09-15 20:22:16
jak dla mnie calkiem spoko firma, wiadomo ze sie nie chce siedziec ale jak czlowiek sie odrobine postara to mozna sobie zarobic

Interimax International Sp. z o.o. S.K.A
przez bilbo, 2014-10-21 15:43:22
Polecam pracę w tej firmie bo pracuje już drugi rok. Wypłaty zawsze płatne do 10, nie później.Mozna fajnie zarobic, pozwiedzać przy okazji ale trzeba się znac na robocie.Przy odrobinie szczescia trafia sie na fajnego pracodawce-Francuza i tak mozna robic. Mialem fajna kwatere wiec tu tez nie ma co narzekac

Tele-Promo
przez kacper93, 2016-04-06 16:01:41
Fajna atmosfera, jak komuś zależy i włoży odrobinę wysiłku w to co robi, to jest zadowolony :)

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Piotr Fabiański - Infonet Projekt SA"
Czy mógłby Pan powiedzieć parę słów o początkach firmy? Działalność rozpoczynaliśmy w drugiej połowie lat 90. Kiedy zaczynaliśmy, świat IT znacznie różnił się od tego, który mamy obecnie - był mniej rozbudowany i prostszy, w związku z tym koncentrowaliśmy naszą działalność głównie na instalacji i konfiguracji sprzętu, dostarczaniu elementów sieci informatycznych jak i jej budowy. Wiedza powszechna na temat rozwiązań informatycznych dopiero się rozwijała.
Jak potoczyły się dalsze losy firmy? W dalszym etapie rozwoju zaczęliśmy dostarczać dla naszych klientów bardziej zaawansowane rozwiązania sprzętowe i programowe, pochodzące od wiodących producentów m.in. IBM, Lenovo, Cisco, VMware czy Microsoft. Integracja różnych systemów i zdobyte w ten sposób doświadczenia, umożliwiły nam zaistnienie wśród dostawców rozwiązań do backupu czy monitorowania środowiska storage i sieci SAN. Równolegle postawiliśmy na produkcję oprogramowania pisanego pod konkretne potrzeby klientów, jak i na stworzenie systemu służącego do zarządzania infrastrukturą IT. ...
"Wywiad z Dariusz Królicki - BPO management"
Na czym polega praca w spółce BPO Management ? Praca w BPO Management to pełne spektrum działań z obszaru outsourcingu, które w dzisiejszych czasach nie ograniczają się już tylko do kontaktu telefonicznego z tzw. „end consumerem”, czyli klientem naszego klienta. Podstawowe funkcje BPOM to tradycyjne prowadzenie rozmów w ruchu wychodzącym i przychodzącym, ale również podejmujemy inne formy kontaktu, np.: pisemne tj. obsługa pism i maili oraz mobilne w technologii MMS, SMS, voicemail, live chat czy videochat. Istotną i rozwijaną przez nas kompetencją jest sprzedaż, którą realizujemy dla branż: energetycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i innych. Dla niektórych klientów, zadaniem zewnętrznego call/contact center bywa umawianie spotkań handlowych, a niekiedy wprowadzanie i obsługa danych w systemach informatycznych zleceniodawcy. Realizujemy zadania o różnym stopniu trudności; może to być skomplikowana i wymagająca szerokiej wiedzy obsługa klientów, a innym razem krótkie zaproszenie na pokaz nowego produktu lub usługi. Wszystko zależy od potrzeb naszych partnerów biznesowych. Dewizą BPO Management jest po pierwsze wysłuchać klienta, by poznać i zrozumieć jego potrzeby, a po drugie „uszyć” dla niego program obsługi na miarę jego oczekiwań. ...
"Wywiad z Sławomir Gradek - Jurajska Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment dla firmy Jurajska? Był to rok 2013, kiedy to zmieniliśmy formę prawną ze spółdzielni na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Miało to ogromny wpływ na wszelkie kwestie organizacyjne i strategiczne. Zmiany w strukturze, wdrażane systemy motywacyjne, szkolenia, jasno sprecyzowane cele firmy i polityka personalna przyczyniły się do tego, że nasi pracownicy mają poczucie, że pracując na swój sukces, pracują na sukces całej firmy i odwrotnie. Prorynkowa postawa firmy wpływa na wzrost ich zaangażowania w wykonywaną pracę. Doskonałe odzwierciedlenie ma to również w wynikach sprzedażowych, zwłaszcza z ostatnich dwóch lat. Firma, realizując nową strategię stawia na rozwój sprzedaży. W pierwszym kwartale 2015 łączna sprzedaż wód butelkowanych Jurajskiej (liczona w litrach) zwiększyła się o 17% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2014. Natomiast sprzedaż wody mineralnej w półtoralitrowych butelkach urosła aż o 52% - to znacznie szybciej niż średnia rynkowa - co pozwala mam patrzeć z optymizmem w przyszłość.
Proszę przybliżyć nam produkty Państwa firmy? Naszym kluczowym produktem jest Naturalna Woda Mineralna Jurajska – naturalnie czysta i o zrównoważonej zawartości minerałów, pochodząca z ekologicznie czystej Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Może być spożywana codziennie i przez każdego, a dzięki zawartości składników mineralnych, nie tylko nawadnia organizm, ale ma działanie profilaktyczno-zdrowotne. Dla osób starszych proponujemy wody funkcjonalne – połączenie naturalnej wody mineralnej z dodatkami funkcjonalnymi: naturalnym wapniem pochodzącym z alg morskich oraz magnezem z witaminą B6. Ponieważ skład mineralny naszej wody jest optymalny również dla najmłodszych, wkrótce wprowadzamy do sprzedaży produkt dla dzieci – wodę mineralną Jurajska Junior.   ...