Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Malwina Młynarczyk - Persona-Direktservice GmbH"
"Wywiad z Joanna Patela - Persona-Direktservice GmbH"
Czym zajmuje się państwa firma? Firma Persona-Direktservice jest niemiecką agencją zatrudnienia, która pomaga pracownikom z Polski znaleźć pracę w Niemczech, a następnie zajmuje się ich kompleksową obsługą na miejscu. Siedzibę główną naszej firmy znajduje się w Niemczech w okolicach Hanoweru, w miejscowości Hildesheim. Dla wygody kandydatów otworzyliśmy również nasze biuro w Polsce we Wrocławiu, w którym przeprowadzamy spotkania rekrutacyjne.
Za co klienci cenią wasze usługi? Ponieważ jesteśmy agencją zatrudnienia naszymi klientami są oprócz firm niemieckich, również kandydaci poszukujący pracy. Firmy niemieckie, jak i kandydaci doceniają nas przede wszystkim za wysoką jakość naszych usług. W przeciwieństwie do wielu agencji nie idziemy na ilość. Dla firmy niemieckiej oznacza to jak najlepsze dopasowanie pracownika do danego stanowiska pracy. Z każdym z kandydatów staramy się spotkać osobiście, aby dokładnie wybadać czy jest to odpowiednia osoba na dane stanowisko.  Dbamy również o standardy rekrutacji i relacje z kandydatami - przekazujemy informacje zwrotne o poszczególnych etapach rekrutacji, precyzyjnie informujemy o warunkach zatrudnienia i stanowisku pracy i gdy jesteśmy pewni, że będzie odpowiednim kandydatem na dane stanowisko często robimy wszystko co w naszej mocy, aby mógł rozpocząć pracę w danej firmie niemieckiej. Po zatrudnieniu pracownicy mogą liczyć na pomoc naszego niemieckiego biura, we wszystkich kwestiach związanych z zatrudnieniem i zakwaterowaniem.     ...
"Wywiad z Dariusz Sawiński - Contact Center Sp. z o.o."
Czym dokładnie się zajmujecie? Contact Center Sp. z o.o. świadczy usługi w branży BPO (Business Process Outsourcing). W pojęciu tym mieści się szeroki zakres działań na rzecz podmiotów zlecających (klientów), które z założenia mają odciążyć przekazującego biznes. Przede wszystkim, Contact Center Sp. z o.o. jako lider na rynku posiada kompetencje do dostarczania wysokiej jakości wsparcia w efektywnym modelu finansowym. Klienci, których wspieramy to kilkadziesiąt podmiotów reprezentujących praktycznie każdą branżę – finansową (banki i ubezpieczenia), help desk techniczny, customer care posprzedażowy, e-commerce, koncerny samochodowe, energia, koncerny paliwowe oraz programy lojalnościowe. Nasze usługi dostarczamy wielokanałowo – w ramach połączeń telefonicznych (np. jako Biuro Obsługi Klienta), realizując korespondencję mailową oraz tradycyjną (list/kurier), a na obsłudze mediów społecznościowych kończąc. Dla niektórych podmiotów dostarczamy usługi end to end – a więc do wyżej wspomnianych świadczymy również drobne usługi logistyczne (z magazynem produktów włącznie). ...