Pomóż 2 mln osób szukającym opinii o pracodawcach - Dodaj swoją opinie więcej >>
Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Podziel się swoją opinią o pracodawcy. Sprawdź jak to komentują inni i zostaw swoją opinię - Twoja opinia ma znaczenie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

W Rzeszowie w najbliższej przyszłości zostanie uruchomiony program wspierania młodych, innowacyjnych przedsiębiorstw, które zajmują się budowaniem rozwiązań Internetu Rzeczy. Program będzie realizowany przez firmę Samsung we współpracy z Politechniką Rzeszowską i Doliną Lotniczą. Na czym ma polegać? Samsung Inkubator Warszawa jest głównym centrum b...
Czytaj więcej >>
Rzeszów posiada jeden z największych zakładów karnych w Polsce. Według oficjalnych statystyk Centralnego Zarządu Służby Więziennej w Warszawie, w zakładzie tym na dzień 7 kwietnia 2017 roku było osadzonych 1260 osób. Realizowany jest tam program „Praca dla więźniów”. Wkrótce nawet połowa z nich może pracować w nowo otwieranym zakładzie stolarsko-ta...
Czytaj więcej >>
Podkarpacie jest jednym z najpiękniejszych regionów w Polsce, oferującym liczne atrakcje turystyczne. Przyjeżdża tu co roku coraz więcej osób z kraju i zza granicy, dlatego pojawiają się nowe obiekty hotelowe i gastronomiczne, które mogą ich obsłużyć. Problem w tym, że w sezonie letnim w takich miejscach może zabraknąć rąk do pracy. Oferty pracy na...
Czytaj więcej >>
Rzeszów – podobnie jak znakomita większość polskich miast – boryka się z coraz większym niedoborem średniego personelu medycznego. Mowa tu w głównej mierze o pielęgniarkach, których nie tylko na Podkarpaciu, ale i w całej Polsce systematycznie ubywa. Sytuacja nie napawa obecnie optymizmem, a prognozy nie przynoszą dobrych informacji – będzie jeszcz...
Czytaj więcej >>
Rzeszów to jeden z najważniejszych ośrodków przemysłowych nie tylko na Podkarpaciu, ale i w kraju. Prym wiodą branże lotnicza, farmaceutyczna i IT, a ponadto mnóstwo firm działa w obszarze produkcji sprzętu domowego, przemysłu spożywczego i maszynowego. Funkcjonują tu również 3 Specjalne Strefy Ekonomiczne. Dobra koniunktura daje mieszkańcom spore ...
Czytaj więcej >>
Jednym z kluczowych zadań realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie jest aktywizacja bezrobotnych. W jego ramach są podejmowane różnorodne czynności mające na celu zmniejszenie liczby osób pozostających w mieście bez zatrudnienia. Do najpopularniejszych działań w tym zakresie należy przygotowanie zawodowe dorosłych. Co mówią statystyki?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Fidos - Humansoft Sp. z o.o."
Firma Humansoft powstała 25 lat temu. Jak wyglądały jej początki? Zaczynaliśmy w roku 1991. Byliśmy jedną z pierwszych firm informatycznych w Polsce, która stworzyła program do obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej. Już wtedy był to system zintegrowany i otwarty na indywidualne potrzeby klientów. W późniejszym czasie, wraz z pojawianiem się na rynku kolejnych aplikacji, stało się to cechą wyróżniającą nasze oprogramowanie. Obecnie skupiamy się głównie na projektowaniu rozwiązań klasy ERP, CRM, e-commerce przeznaczonych dla średniej wielkości firm handlowych, produkcyjnych i usługowych. Od kilku lat wdrażamy także system Business Intelligence – QlikView i Qlik Sense.  
Co – z perspektywy minionych 25 lat – uznałby Pan za największy sukces firmy? Jednym z naszych największych osiągnięć w ostatnich czasie było zaprojektowanie potężnego modułu do zarządzania produkcją. Przedsięwzięcie trudne, złożone, wymagające specjalistycznej wiedzy z zakresu przygotowania, planowania, zarządzania i rozliczania procesów produkcyjnych. Pomimo to podjęliśmy wyzwanie. Dziś mogę śmiało powiedzieć, że był to „strzał w dziesiątkę”. Zapotrzebowanie na systemy do zarządzania produkcją wciąż rośnie. Nam z kolei przybywa liczba zadowolonych klientów. Jesteśmy dumni, że dzięki naszym rozwiązaniom możemy wspierać konkurencyjność polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.   Ponad 7 lat temu, podjęliśmy także inną bardzo ważną dla nas decyzję. Dotyczyła rozszerzenia naszej oferty o narzędzia analityczne Business Intelligence, tj. system QlikView i od niedawna także Qlik Sense. Te rewolucyjne rozwiązania doskonale dopełniają naszą ofertę. Przy ich pomocy jesteśmy w stanie dostarczyć klientom kompletne rozwiązanie BI w obszarach finansowych i operacyjnych. Dzięki temu dziś pracujemy dla największych, strategicznych firm oraz międzynarodowych marek.      ...
"Wywiad z Michał Szrajber - Wadwicz Sp. z o.o."
Wadwicz to najstarsza Agencja zatrudnienia w Polsce. Jak wyglądały początki firmy? Na początku lat 90-tych zebrała się grupa studentów, którzy wspólnie studiowali na Politechnice Warszawskiej i innych polskich uczelniach. Był to moment, kiedy wraz z kiełkującą demokracją rodziła się polska gospodarka wolnorynkowa. Ten stan rzeczy nie mógł pozostać bez odpowiedzi młodych, ambitnych ludzi, którzy wraz ze zmianą otoczenia chcieli swoim umysłem chłonąć to co nowoczesne - to co europejskie. Jako że, wówczas w Polsce powszechnego Internetu nie było nawet w planach, stworzone zostało wydanie Biuletynu Europejskiego, który docelowo miał docierać do czytelników w całej Polsce. Powstała więc potrzeba zorganizowania dystrybucji. Na tę potrzebę zareagował Jarosław Adamkiewicz, twórca i (od samego początku istnienia) prezes firmy, która ówcześnie przyjęła nazwę ŻAK Sp z o.o. Dziś być może zabrzmi to archaicznie, ale na początku lat 90-tych już sama nazwa wskazywała na pełen profesjonalizm. Był to czas, kiedy zwykłe firmy pojawiały się jak grzyby po deszczu. Poważnych spółek prawa handlowego - zdecydowanie mniej. W tamtym czasie, gdy ktoś młody powoływał do życia spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, oznaczało to, że wie, co robi i jest zdeterminowany do tego, by uparcie dążyć do celu. Tak było i w naszym przypadku. ...
"Wywiad z Anna Janas - databroker"
Prowadzicie swoją działalność operacyjną w pięciu obszarach. Jakich? To prawda, są to: contact center bazy danych programy lojalnościowe działania na rynku outsourcingu procesów biznesowych (Business Process Outsourcin) programy wsparcia sprzedaży i promocji, prowadzone przy wykorzystaniu zasobów technologicznych, operacyjnych i konsultingowych
Brzmi skomplikowanie. Czym dokładnie się zajmujecie? Prowadzimy działalność call centrową, brokerską. Posiadamy niezbędne kompetencje, narzędzia i wykwalifikowany zespół do realizacji projektów telemarketingowych (kampanii wychodzących i przychodzących) z dziedziny ubezpieczeniowej, wydawniczej, medycznej, a nawet OZE – Odnawialne Źródła Energii :) Jak Pani sama widzi, jesteśmy różnorodni i konkurencyjni.
Jakie są korzyści pracy w databroker SA? Nasi pracownicy cenią sobie przede wszystkim możliwość zdobywania doświadczenia i wiedzy z zakresu negocjacji biznesowych i profesjonalnej obsługi klienta, poza oczywiście systemem wynagrodzenia i benefitów. Z uwagi na różnorodność realizowanych projektów w naszej strukturze znajdują miejsce zarówno doświadczeni sprzedawcy jak i początkujący, młodzi kandydaci. Każdy otrzymuje profesjonalne i certyfikowane szkolenie, wsparcie w trakcie realizacji pracy. Kiedy prowadzę ankietę satysfakcji ze współpracy wśród naszych pracowników pojawiają się także bardziej przyziemne kwestie, których jednak nie sposób przeoczyć: elastyczność czasu pracy, jaką zapewniamy, swobodna atmosfera, doskonała lokalizacja, praca w firmie znanej na rynku, która umożliwia rozwój pracownika – znakomita większość naszej kadry to osoby, które rozpoczynały pracę w firmie od podstawowego stanowiska. Wyznajemy zasadę, że polityka wewnętrznych awansów jest nie tylko efektywna, ale i bardzo fair w stosunku do naszych pracowników. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że dużo łatwiej i skuteczniej zarządza się pracą, gdy zna się ją od podszewki, samodzielnie przechodziło się te szczebelki w drabinie zawodowej.    ...