Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Ewelina Trojner - Kind Aparaty Słuchowe"
KIND jest jednym ze światowych liderów, jeśli chodzi o aparaty słuchowe. Jaka jest historia Państwa firmy? KIND jest firmą rodzinną: została założona w 1952 roku przez Inge i Wernera KIND w Großburgwedel pod Hanowerem i wciąż jest zarządzana przez rodzinę Kind. Od tamtej pory nieustanny rozwój przedsiębiorstwa doprowadził do zajęcia pozycji lidera w branży aparatów słuchowych zarówno w Niemczech, jak i w innych krajach świata: Szwajcarii, Austrii, Czechach, Luksemburgu, Gruzji, Azerbejdżanie, Polsce, Singapurze, Holandii, Federacji Rosyjskiej, Armenii i na Ukrainie.
A w Polsce? KIND jest liderem rynku w Polsce oraz jednym z wiodących przedsiębiorstw na świecie w sferze poprawy komfortu życia osób z niedosłuchem i sprzedaży aparatów słuchowych. Dzięki markom KIND oraz audifon realizujemy całokształt działań w procesie tworzenia łańcucha wartości w dziedzinie aparatów słuchowych: od fazy projektowej, poprzez produkcję, aż po specjalistyczne dostosowanie do potrzeb klienta. W Polsce firma została założona w 2007 roku. Obecnie w całym kraju działamy w ponad 200 lokalizacjach, obsługując kilkadziesiąt tysięcy Klientów. ...
"Wywiad z Monika Piekarska - Sitel Polska"
"Wywiad z Paul Cosmin Ionescu - Sitel Polska"
Jak SiTEL pojawił się na rynku i jakie były początki jego polskiej filii? SiTEL Corporation została założona w 1985 roku, w 1995 roku staliśmy się podmiotem publicznym ze sprzedażą o wartości 100 milionów dolarów. Na dzień dzisiejszy wartość sprzedaży wynosi ponad 1.43 miliarda dolarów rocznie. Działalność firmy prowadzona jest w 108 lokalizacjach, w 21 krajach. W skali globalnej SiTEL wspiera klientów w 40 językach, w 62 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie, Afryce i rejonie Azji-Pacyfiku. Z naszym ponad 30-letnim doświadczeniem w tej branży, 61 tysięcy pracowników Firmy SiTEL wspiera klientów za pomocą centrów usługowych zarządzających relacjami z konsumentem. Zapewniają one przewidywalny i wymierny zwrot kosztów inwestycyjnych poprzez budowę lojalności konsumenta końcowego, zwiększanie sprzedaży oraz podnoszenie wydajności. SiTEL zarządza programami konsumenckimi w imieniu najbardziej znanych marek na świecie proponując rozwiązania globalne, takie jak pozyskiwanie i obsługa klientów, wsparcie techniczne oraz programy mediów społecznościowych. W październiku 2004 roku w Warszawie, SiTEL otworzył swoją pierwszą komórkę contact center w Polsce, która była także pierwszą inwestycją SiTEL w Europie Środkowo-Wschodniej. Działania rozpoczęły się od treningu agentów do obsługi międzynarodowego projektu z dziedziny technologii konsumenckich. Do dnia dzisiejszego z Warszawy prowadzimy wsparcie techniczne dla powyższego projektu. Jest to korporacja będąca jednym ze światowych liderów w swojej branży. Dzisiaj SiTEL to 10 lat tradycji w Polsce, a nasza filia w Warszawie jest niezwykle ważna dla całej korporacji. Z SiTEL Warszawa uzyskaliśmy wysokowydajny, wielojęzykowy contact center, wspierający ponad 10 międzynarodowych klientów w ponad 20 językach. Nasi pracownicy są wielokulturowi, dostosowani do obsługi innych rynków europejskich – obsługujemy niemal wszystkie języki regionu EMEA. Na dzień dzisiejszy z Warszawy nasi polscy specjaliści pracują dla najważniejszych międzynarodowych marek. Świadczą usługi z zakresu merytorycznego i technicznego wsparcia klienta, obsługi klienta oraz mediów społecznościowych do których zaliczamy handel elektroniczny, elektronikę konsumencką, produkcję oraz ochronę zdrowia. Dodatkowo Polska jest jednym z naszych głównych rynków, które wspierają klientów niemieckich ze względu na niewielką odległość. Z naszą warszawską filią i jej 800. pracownikami patrzymy optymistycznie w przyszłość. ...
"Wywiad z Wojciech Pater - p.r.m. mosty łódź"
Czym zajmuje się Państwa firma? Wywodzimy się z branży mostowej. Obecnie zajmujemy się szeroko pojętym budownictwem. Budujemy i projektujemy infrastrukturę drogową i kolejową, stawiamy hale sportowe, osiedla mieszkaniowe i oczywiści mosty – to nasz konik. Lubimy duże i ciekawe projekty, staramy się nie zamykać w jednej specjalizacji. Dodatkowo produkujemy belki strunobetonowe, płyty zbrojone włóknem, stopnie schodów skarpowych, elementy infrastruktury tramwajowej oraz stalowe elementy wyposażenia mostów i wiaduktów.
Ilu pracowników łącznie zatrudniacie i gdzie prowadzicie działalność? Obecnie zatrudniamy około 350 osób. Nasza siedziba główna mieści się w Łodzi na ulicy Bratysławskiej 52. Tutaj znajduje się dział produkcji pomocniczej, laboratorium, pracownia projektowa, oraz biura. Mamy również oddział w Rzeszowie, gdzie mieści się Zakład Głębokiego Fundamentowania, który wykonuje specjalistyczne prace w gruncie. Oczywiście jesteśmy też wszędzie tam, gdzie realizujemy nasze projekty – to cała Polska, a czasem też inne kraje, obecnie np. prowadzimy prace w Kuwejcie. ...