Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jolanta Muran - Empik"
Co kryje się pod marką Empik? Empik istnieje od 68 lat i mimo ogromnych zmian, które w tym czasie przeszła firma, jej DNA pozostaje niezmienne, co najpełniej oddaje nasza misja: „Dajemy radość z odkrywania kultury i rozwijania pasji”. Empik to przede wszystkim miejsce, które inspiruje – naszą ambicją jest zachęcanie naszych klientów do ciekawego spędzania czasu i rozwijania zainteresowań. Nie ma drugiego miejsca z tak szerokim wyborem książek, muzyki, filmów, gier, multimediów, z taką ofertą produktów rozwijających zainteresowania i inspirujących do ciekawego spędzania wolnego czasu. Nieustannie wzbogacamy naszą ofertę i wprowadzamy nowoczesne rozwiązania, czyniąc nasze salony jeszcze bardziej przyjaznymi i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów.
Za co najbardziej cenią was klienci? Z badań przeprowadzonych w 2015 roku wynika, że nasi Klienci cenią Empik głównie ze względu na szeroki asortyment. Jako zaletę wskazują także możliwość zapoznania się z produktami na miejscu, miłą atmosferę, a odwiedziny w naszych salonach traktują jako okazję do zapoznania się z premierami oraz trendami w kulturze. ...
"Wywiad z Hanna Miśkiewicz - Kancelaria LEX sp. z o.o."
Co jest najważniejsze w Państwa pracy? Dążymy do osiągnięcia ściśle wyznaczonych celów przy jednoczesnej optymalizacji czasu pracy. Każdy z pracowników ma do wykonania określone zadania. Jakość wykonanych zadań jednego pracownika rzutuje na jakość zadań innego, dlatego istotne jest, aby na każdym etapie wykonywanej pracy, czy to na etapie przedsądowym, sądowym, czy też egzekucyjnym praca wykonywana była z najwyższą starannością. Wynika to z tego, że jakość naszych usług determinuje zadowolenie i satysfakcję klienta, a te wartości są dla nas nadrzędne.
Zajmują się Państwo m.in. prawem pracy. Jak oceniliby Państwo polskich pracodawców pod kątem przestrzegania praw pracownika? Większości polskich pracodawców daleko jeszcze do pracodawców np. zachodnioeuropejskich, zarówno pod kątem świadomości prawnej jak i pod kątem przestrzegania przepisów prawa pracy. Nie można jednak generalizować. W swojej praktyce spotykamy się zarówno z przypadkami naruszenia przepisów prawa pracy przez pracownika jak i przez pracodawcę.
Przepisy cały czas się zmieniają. Szkolenia muszą być nieodłącznym elementem państwa pracy? Kancelaria Lex Sp. z o.o. świadczy usługi prawne przez zawodowych pełnomocników- radców prawnych i adwokatów, których obowiązkiem wynikającym z charakteru wykonywanej pracy jest udział w szkoleniach i ciągłe doszkalanie się. Niezależnie od tego szkoleniu w Kancelarii Lex podlegają także pracownicy, którzy nie posiadają statusu zawodowego pełnomocnika, czyli począwszy od pracowników działu obsługi klienta na asystentkach radców prawnych i adwokatów skończywszy. Obowiązek szkoleniowy obejmuje bez wyjątku każdego pracownika Kancelarii Lex Sp. z o.o. To pozwala nam świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Wychodzimy bowiem z założenia, że tylko w odpowiednim zakresie przeszkolony pracownik jest w stanie prowadzić sprawę (niezależnie od jego etapu) z należytą starannością ku satysfakcji klienta, co jak wcześniej wspomniałam jest naszym głównym założeniem. ...
"Wywiad z Magdalena Barańska - Gemius S.A."
Na Państwa stronie są ciekawe treści branżowe. Czym się Państwo inspirują przygotowując materiał na nią? Tworzeniu nowej strony Gemiusa przyświecała idea przekazywania wartościowych biznesowo informacji dla świata online, których zbieranie i analizowanie stanowi codzienność naszej firmy. Wszystkie prezentowane na niej treści pochodzą z naszych badań i analiz ekspertów Gemiusa. Jesteśmy nie tylko twórcami narzędzi do pomiaru Internetu i dostarczycielami danych, ale przede wszystkim doradcami biznesowym naszych klientów. Działamy zgodnie z hasłem firmy: „Wspieramy wiedzę poprzez decyzje biznesowe” – i nasza strona to odzwierciedla.
Zaczynali Państwo 16 lat temu od narzędzia pomiaru ruchu w internecie. Jak przez ten okres rozwijały się usługi firmy? Historia Gemiusa sięga 1999 roku. Wtedy, pod nazwą Global eMarketing, stworzyliśmy system GeMius (obecnie znany jako gemiusTraffic), służący do mierzenia różnych wskaźników na stronach internetowych. Wkrótce potem opracowaliśmy metodę badania Internetu, która pozwala oszacować rzeczywistą liczbę użytkowników (ang. real users), odwiedzających dane strony WWW. Ta metoda była przełomem na rynku. Nasz algorytm ma ogromne znaczenie dla rozwoju Internetu jako medium reklamowego, ponieważ bierze pod uwagę czynniki mogące potencjalnie zaburzać otrzymany wynik. W 2004 roku nawiązaliśmy współpracę z firmą PBI przy badaniu Megapanel PBI/Gemius, a niewiele później rozpoczęliśmy ekspansję na rynki zagraniczne. Obecnie wciąż wdrażamy nowe narzędzia, działamy na ponad 30 rynkach i mamy 16 biur zagranicznych. Nie ustajemy też w poszukiwaniach nowych, przełomowych rozwiązań. W maju 2015 roku wygraliśmy konkurs organizowany przez IAB Europe w kategorii badanie internetu (ang. audience research). Statuetkę przyznano nam za projekt nowej metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg ze wszystkich urządzeń – Behavioral Panel Synthesis (BPS). ...