Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Adam Sikorski - PZL Sędziszów S.A."
70 lat na rynku. Chyba niewiele Polskich firm może pochwalić się aż tak długą tradycją. Proszę krótko opowiedzieć o tym jakie były początki firmy, jakie były przełomowe momenty? PZL Sędziszów S.A. to firma produkcyjno-badawcza o najdłuższej w Polsce historii produkcji filtrów. Spółka została utworzona w 1939 r., a od lat 50. funkcjonowała w strukturach państwowych. W 2012 r. właścicielem większości kapitału zakładowego PZL Sędziszów S.A. został Unimot Express – jeden z wiodących dystrybutorów produktów petrochemicznych. Od tego czasu, w ciągu 4 lat, firma przeszła prawdziwą metamorfozę: zoptymalizowano produkcję, wdrożono szereg nowych referencji, przeprowadzono rebranding marki, rozwinięto sieć dystrybucji i dział marketingu. Rozpoznawalność naszej marki wśród klientów wzrosła od tego czasu prawie dziesięciokrotnie (z 2,2% w 2012 r. do 20% w 2015 r.). Obecnie PZL Sędziszów może się poszczycić produkcją najwyższej jakości filtrów paliwa, powietrza i olejów smarnych do wszelkiego rodzaju silników i urządzeń roboczych, filtracji powietrza, mediów roboczych i chłodziw. ...
"Wywiad z Tomasz Lis-Wyczółkowski - Europejski Instytut Edukacji Engram"
Jaka idea przyświecała Państwu podczas zakładania Instytutu? Byliśmy świadomi zmian, które następują w sferze społecznej i edukacyjnej. Wiedzieliśmy, że przyszłe pokolenia, będą jako pierwsze musiały uczyć się przez całe życie. Byliśmy i nadal jesteśmy przekonani, że wiedza o tym, jak się uczyć jest najważniejszą umiejętnością w życiu, dlatego naszą misją jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem poprzez propagowanie metod efektywnego uczenia się, wykorzystując przy tym najnowszą wiedzę i technologię.
Jak wyglądały Wasze początki? Konkurencja dawała się we znaki od początku, czy nasycenie tego rynku było niewielkie? Początki były skromne. Działaliśmy bardziej z pasji, niż w celach zarobkowych. Najważniejsza była dla nas jakość, rzetelność i pomoc uczniom – zarówno zdolnym, jak i wykluczonym z procesu edukacyjnego. Konkurencja była spora, podobne szkoły działały w wielu miastach. Różnica polegała na tym, iż już w tamtych czasach szkoły konkurencyjne pracowały na „starych” programach lub programach stworzonych dla dorosłych, a nie dla dzieci. Ponadto wiele szkół prowadziło tylko naukę korespondencyjną, bez spotkań z trenerem. Postanowiliśmy stworzyć swój własny autorski program, specjalnie zaprojektowany dla dzieci i zgodny z najnowszą wiedzą z zakresu psychologii uczenia i neuropedagogiki. Jednak przede wszystkim postawiliśmy na osobisty kontakt z trenerem i zajęcia warsztatowe. Dzięki temu popularność programu „Ucz się inteligentnie” wciąż rosła. W tym momencie jesteśmy największą szkołą tego typu w Polsce.  ...
"Wywiad z Marcin Gruszka - PLAY"
Jakie były początki firmy? Play rozpoczął swoją komercyjną działalność 16 marca 2007 roku. Mieliśmy trudne zadanie, bo rynek był mocno spenetrowany, bliski nasycenia, a pozostali trzej rywale podzielili go niemalże równo. Stworzyli bardzo wygodny dla nich układ, gdzie nie było de facto konkurencji cenowej, a istniejący wówczas status quo był im bardzo na rękę.
Ilu klientów ma teraz Play? Pod koniec lutego br ogłosiliśmy, że mamy już ponad 12 milionów klientów i  21% udziału w  rynku. Takie liczby w 8 lat, na mocno nasyconym i konkurencyjnym rynku jest naszym zdaniem osiągnięciem wyjątkowym i bezprecedensowym.
Jak przekonują i zdobywają Państwo klientów? Play od samego początku wywołał wiele rewolucji na rynku - zarówno cenowych, jak i jakościowych. Klienci wiedzą, że w Play mogą jako pierwsi korzystać z pewnych standardów jak choćby nielimitowane połączenia i SMS-y wewnątrz sieci (Stan Darmowy) czy oferty jednego abonamentu łączącego kilka numerów idealnie dopasowanej dla rodzin (FORMUŁA Rodzina) czy małych firm (FORMUŁA Komfort dla Firm). Nic więc dziwnego, że tak wiele osób wybiera właśnie nasze usługi. Możemy pochwalić się danymi za 2014 rok, w trakcie którego ponad połowa przenoszonych numerów trafiła właśnie do Play. ...