Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Bosch
przez Dev, 2014-08-24 18:00:31
A to nie lepiej złożyc podanie i samemu wynegocjować. Jak się ma doświadczenie to przyjmą. Ogólnie zarobki w Boschu są całkiem niezłe zaczynając od zwykłego operatora (przez Bosch. Tak więc inżynier powinien mieć niezłą stawkę. Firma jest rozwojowa i w dobrej kondycji i jednym z lepszych pracodawców (zarobki) we Wrocławiu i okolicach. Oczywiście są lepsi jak wszędzie. Nic tylko aplikować i negocjować...

P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

R.R. Donnelley Europe
przez TeraJaGadam, 2014-09-21 01:43:56
Pracuję na stałe jako operator sztaplarki, stawka na 5+ social celujący atmosfera zależy od dnia, jak maszyna sie nie to wszyscy jesteśmy zadowoleni, to nie jest tak że my nie szanujemy podwykonawców, każdy robi swoje, jak trzeba to pomagamy a jak nie to się nie wtrącamy :D polecam.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Artur Dzięgielewski - KS Service Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy? KS Service Sp. z o. o. jako agencja zatrudnienia rozpoczęła swoją działalność w 2006 roku. Na początku naszej działalności świadczyliśmy usługi leasingu pracowniczego jedynie w Belgii, delegując polskich pracowników do pracy za granicą. W 2007 roku rozpoczęliśmy działalność w Polsce od jednego oddziału rekrutacyjnego w Szczecinie, a w kolejnych latach konsekwentnie rozwijaliśmy się, otwierając następne polskie oddziały. Dziś świadczymy szeroki zakres usług rekrutacyjnych w kraju i zagranicą.
Jaka jest misja firmy? Naszą misją jest dostarczanie możliwie najlepszych rozwiązań z obszaru HR, w oparciu o najwyższe standardy obowiązujące w branży, dążąc do optymalnego zaspokojenia potrzeb otoczenia firmy.
Jakie wartości przyświecają firmie?   1. Stawiamy na prawdziwość relacji. To, co liczy się dla nas najbardziej w naszych relacjach z klientem to zaufanie, szczerość, uczciwość i szacunek. 2. Najważniejszy dla nas jest Klient. Klient to pracodawca użytkownik, pracownik kandydat, a także nasi współpracownicy. Każdego darzymy szacunkiem i rozwiązujemy ich problemy, podchodząc do nich indywidualnie. Dzięki zaufaniu razem możemy osiągnąć wspólne cele. 3. Jesteśmy nastawieni na sukcesy, które nas napędzają do dalszej pracy, ale nie boimy się porażek, ponieważ dzięki nim uczymy się najwięcej. 4. Jesteśmy zaangażowani we wszystko, co robimy. 5. Staramy się być elastyczni i indywidualnie podchodzić do każdej sprawy. ...
"Wywiad z Aleksandra Szymczyk - Bank Pocztowy"
Która z Państwa licznych usług zasługuje na szczególne wyróżnienie? Na uwagę zasługuje przede wszystkim prostota i czytelność całej naszej oferty. Oferujemy wszystkim Klientom przejrzyste zasady: jeden rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe, jedno konto oszczędnościowe - Pocztowe Konto Oszczędnościowe i trzy lokaty o różnych terminach: MINI, MIDI oraz MAXI, a także kredyt gotówkowy oraz fundusze inwestycyjne. Warto wyróżnić w szczególności rachunek Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. To oferta pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom dożywotnią i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie.
Jakie są korzyści płynące z lokowania środków w Banku, a nie w przysłowiowej "skarpecie"?  Lokowanie naszych pieniędzy w Banku jest przede wszystkim bezpieczne, wygodne i otwiera nam wiele możliwości np. do skorzystania w razie potrzeby z szybkiej pożyczki korzystniejszej cenowo. Pieniądze trzymane w przysłowiowej „skarpecie” mogą zostać np. skradzione. Korzystając z rachunku bankowego nie musimy trzymać zapasu gotówki w domu, a ponadto depozyty bankowe są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny. Po drugie pieniądze zgromadzone w „skarpecie” nie „pracują”. Tymczasem środki wpłacone do Banku mogą przynosić nam zysk. Dlatego też znacznie lepszym rozwiązaniem jest założenie w Banku oprocentowanej lokaty czy rachunku oszczędnościowego. Dzięki temu możemy uniknąć negatywnych skutków inflacji. Inną korzyścią ulokowania oszczędności w Banku jest budowanie naszej wiarygodności jako klienta Banku, co może zaprocentować w momencie wnioskowania np. o udzielenie kredytu.   ...
"Wywiad z Krzysztof Różycki - Casus Finanse"
W 2016 roku nastąpił rebranding firmy, w wyniku którego zmieniła ona nazwę na Lindorff. Co dzięki temu Państwo zyskaliście? Połączenie Casus Finanse z europejskim liderem branży zarządzania wierzytelnościami oznacza dla nas nową skalę rozwoju i z pewnością pozwala nam utrzymać się w ścisłej czołówce rynku w Polsce. To przemyślany krok i jednocześnie logiczne następstwo działalności obu spółek, które mają wspólny cel: definiować pozycję lidera rynku – zarówno, jeśli chodzi o skalę działań, jak i jakość obsługi klienta. Casus Finanse to firma, która prężnie działała na polskim rynku od ponad 20 lat, natomiast Lindorff to firma z europejskim, ponad 100-letnim know-how­. Przełożenie tak bogatego doświadczenia na nowy rynek lokalny, który przez Casus Finanse został uprzednio dogłębnie poznany, pozwala w jeszcze większym stopniu spełniać cele obu podmiotów – dążyć do pozycji lidera dzięki rzetelnej i profesjonalnej obsłudze rynku na bazie wypracowanego doświadczenia, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości współpracy z klientami. Lindorff wniósł po połączeniu szereg standardów, które zostały sprawdzone na rynku europejskim, a Casus Finanse zaoferowało bardzo bogatą znajomością rynku lokalnego, na którym te standardy wprowadza w życie. ...