Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Bergermann
przez trucker, 2017-05-15 16:12:35
Wszystko OK. Zarobki takie jak mowili.

sky Personal
przez Nowy, 2017-05-23 08:55:28
Odpowiedź na: [Kuki - 2017-05-22 21:11:51]:
ja polecam, pracuje i naprawde jest super, mily kontakt, pieniadze co tydzien i praca jest ciagle

Fachowcy Firmy Meyer Sp. z o. o.
przez krzysiek, 2017-05-22 10:59:23
Pracowałem pół rok poprzez agencję, wypłata na czas , zakwaterowanie było zapewnione. Byłem zadowolony i mogę polecić.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z prof. Marcin Kalinowski - WYŻSZA SZKOŁA BANKOWA W GDAŃSKU"
Są Państwo jedną z najchętniej wybieranych uczelni niepublicznych w Polsce. Co wpływa na zbiorową decyzję studentów? Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku to uczelnia, której oferta i organizacja skierowana jest przede wszystkim do osób pracujących pragnących podnieść swoje kwalifikacje. Wiemy, że w dzisiejszych czasach większość młodych ludzi podejmuje pracę zarobkową, aby utrzymać się na studiach. Dlatego proces kształcenia zorganizowaliśmy tak, aby każdy student mógł znaleźć czas i na naukę, i na pracę. Kierunek, który obraliśmy został doceniony zarówno przez niespełna 7 tysięcy pracujących studentów i słuchaczy, którzy co roku zdobywają u nas wiedzę i doświadczenie, jak i wśród pracodawców, którzy stają się naszymi partnerami biznesowymi. Szczególną uwagę przykładamy do praktyczności. Nasze programy nauczania konsultowane są z przedstawicielami poszczególnych branż, aby jak najlepiej odzwierciedlić realia gospodarcze.
W jaki sposób zachęcają Państwo studentów do takiego wyboru? Nasza marka istnieje na rynku trójmiejskim od 17 lat. Przez ten czas wypracowaliśmy swoją pozycję i zaufanie. Najistotniejszą kwestią jest fakt, iż cały czas dbamy o nasze podstawowe atrybuty marki, w skład których wchodzi praktyczne podejście do programu nauczania oraz stworzenie przyjaznej atmosfery instytucji jaką jest Uczelnia. To my jesteśmy dla naszych studentów, a nie oni dla nas. Dodatkowo przywiązujemy ogromną wagę do procesu dydaktycznego, ciągle go monitujemy i ulepszamy. Istotny również jest fakt, że prowadzimy zwartą kampanię marketingową wspieraną przez działania dobrego PR. ...
"Wywiad z Izabela Czaplicka - ALVO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k."
Firma ALVO powstała ponad 25 lat. Jak wyglądały jej początki? Początek lat 90-tych wyzwolił polską inicjatywę w zakresie prywatnej przedsiębiorczości oraz otworzył przed polskimi firmami nowe perspektywy biznesowe. Firma ALVO, wówczas funkcjonująca pod nazwą Gastrometal, na fali dynamicznie rozwijającej się gospodarki, uczyła się wolnego rynku i reguł nim rządzących, rozwijając swoje portfolio stopniowo od wyposażenia gastronomicznego, po drobne wyposażenie gabinetów medycznych, weterynaryjnych, zanim ostatecznie zdobyła pozycję producenta wyposażenia do sal operacyjnych. Kolejne lata istnienia ALVO koncentrowały się na poszukiwaniu najbardziej skutecznych metod i sposobów konkurowania na różnych rynkach eksportowych. Źródła przewagi konkurencyjnej ewoluowały: początkowo ALVO wyróżniała atrakcyjniejsza od dominujących, głównie niemieckich marek cena. Wraz z rozwojem firmy, wzrostem zaufania do marki ALVO i wizerunkiem sprawdzonego wykonawcy sal operacyjnych elementem przewagi konkurencyjnej stała się przede wszystkim jakość produktów, głównie w kontekście efektów klinicznych, a także relacje z klientami, sprawność operacyjna, dodatkowe usługi (projektowanie, wizualizacje, doradztwo). ...
"Wywiad z Magdalena Rozengart-Grzelczak - IKEA"
328 sklepów, działalność w 43 krajach, całkowita sprzedaż na poziomie ponad 31 mld euro w 2015 roku. IKEA to marka kultowa, obecna niemal w każdym domu. Na czym polega Państwa recepta na sukces? Naszą wizją jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy szeroki asortyment funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych produktów, dzięki którym codzienne, domowe życie może stać się jeszcze lepsze. Nieustannie pracujemy nad zapewnieniem ich jak najwyższej jakości, przy jednoczesnym zachowaniu niskiej ceny, aby jak najwięcej osób mogło sobie na nie pozwolić. Warto dodać, że główną zasadą finansową Grupy IKEA jest rozwój wyłącznie przy wykorzystaniu własnych zasobów. Oznacza to, że aby zainwestować pieniądze, najpierw musimy je zarobić. Dzięki temu możemy robić długoterminowe inwestycje na przyszłość. Chcemy, by nasze sklepy były łatwo dostępne dla jak największej ilości osób, dlatego większą część naszych zysków inwestujemy ponownie w obecne i nowe sklepy, a także w rozwój produktów, obniżanie cen i działania w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...