Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
SKILLS NET
przez Zadowolona, 2017-05-11 09:52:32
Dla mnie świetna firma. Szybko i bez problemu dostałam pracę. Po pierwszej rozmowie kolejnego dnia poszłam na szkolenie i od razu zaczęłam pracę. Dziś jestem już na wyższym stanowisku zatrudniona bezpośrednio w hotelu. To wszystko dzięki Skills Net. Widać mają wiele możliwości dla osób chcących pracować :)

Flextronics
przez MAGDALENA_ŻUK, 2017-05-13 14:42:29
Bardzo dobra i solidna firma, pracuje od niedawna ale jestem zadowolona POLECAM :*

ELDRUT S.C. Przebendów
przez Jo, 2017-05-20 09:53:08
Jest ok, nie narzekam a pracuje już 4 lata.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Konrad Leszczyński - Pałac Sieniawa"
Proszę w skrócie przybliżyć naszym czytelnikom historię Pałacu Sieniawa, zanim został on przeobrażony w hotel. Pałac Sieniawa to obiekt historyczny, należący kiedyś do rodu Czartoryskich. Niegdyś jedna z piękniejszych magnackich rezydencji wschodnich kresów Rzeczpospolitej. Obecnie kompleks historycznych budynków położonych na terenie przepięknego 30ha parku.
Z jakimi problemami, związanymi z budowaniem i otwarciem hotelu, mierzyli się Państwo na początku? Największe problemy podczas otwierania hotelu to adaptacja historycznych pomieszczeń i mebli do standardów panujących obecnie w hotelarstwie. Coś co podczas adaptacji jest dość uciążliwe, np. fakt, że każdy pokój jest inny, obecnie stanowi znaczącą różnicę pomiędzy Pałacem Sieniawa a np. klasycznymi hotelami sieciowymi i daje możliwość przebywania naszym Gościom w bardzo klimatycznym nastroju minionych epok. Łóżka, toaletki, szafy z epoki czy odgłos skrzypiących drewnianych schodów jest zdecydowanie naszym atutem.
W jaki sposób budują Państwo markę hotelu „Pałac Sieniawa”? Jak powinno się dbać na co dzień o renomę firmy? Budowanie marki to proces długofalowy. Budowanie marki Hotelu Pałac Sieniawa oparłem na założeniu, że najpierw my musimy dać naszym Gościom produkt najwyższej jakości, a potem cierpliwie czekać, aż zadowolony Gość do nas wróci i poleci nas innym. Gość jest u nas zawsze najważniejszy, jesteśmy dla niego dostępni 24/dobę i nawet najdrobniejsze życzenia są dla nas bardzo istotne. Opieka nad naszym Gościem to nasz priorytet. Marka to konsekwentnie dobrze wykonywana praca, przez zgrany i zadowolony zespół pracowników, to zadowolenie z wykonywanego zawodu. Wyznajemy również zasadę, że nigdy, ale to nigdy nie oszczędzamy na naszych Gościach. Swój wizerunek budujemy ponadto poprzez wspieranie Fundacji Leny Grochowskiej, organizowanie koncertów charytatywnych i działań artystycznych. Z wielką przyjemnością mogę się pochwalić, że starania naszego zespołu zostały docenione przez naszych Gości, którzy oceniają nas na bardzo miarodajnym portalu booking.com na ocenę 9. ...
"Wywiad z Paweł Kasprzak - Maxcess"
Jak wyglądał rozwój firmy Maxcess na polskim rynku? Rozwój firmy Maxcess Polska miał kilka etapów: - etap pierwszy (rok 2006-2007) to założenie firmy w Polsce oraz zatrudnienie około 15 pracowników, wdrożenie produkcji i wysyłka produktów do firmy matki oraz firm z grupy Maxcess; - etap drugi (2009-2010) to kompleksowe wdrożenie produkcji jednej grupy produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, przeniesieniem aktualnej produkcji z mniejszej do większej hali oraz zatrudnieniem dodatkowych około 40 osób; - etap trzeci (rok 2011-2012) to kompleksowe wdrożenie produkcji kolejnych grup produktów oraz wysyłka ich do klientów finalnych na teren całej Europy oraz Bliskiego Wschodu. Wiązało się to z implementacją wielu dodatkowych maszyn, wynajęciem dodatkowej powierzchni produkcyjnej oraz zatrudnieniem dodatkowych około 60 osób; - etap czwarty (od roku 2013) to można powiedzieć, ciągła optymalizacja aktualnych procesów oraz wdrażanie mniejszych projektów. Na tym etapie zatrudniliśmy około 10-15 osób. ...
"Wywiad z Kamil Krążek - DSA Investment S.A."
W czym specjalizuje się DSA Investment? DSA Investment S.A. należy do Grupy Kapitałowej DSA, która jest obecna na rynku finansowym od 1999r., dzięki czemu możemy zaproponować szeroką ofertę w dziedzinie finansów osobistych. Specjalizujemy się w sprawdzonych rozwiązaniach finansowych, które mają za zadanie budować dla naszych Klientów poduszkę finansową na wypadek emerytury oraz nieprzewidzianych wypadków. Pomagamy ponadto planować finanse, a także prowadzimy liczne akcje edukacyjne, w tym szkolenia, z zakresu inteligencji finansowej i psychologii pieniądza. W ostatnim czasie uzyskaliśmy także licencję KNF na dystrybucję jednostek Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych, więc z jeszcze większym impetem wkraczamy w obszar czysto inwestycyjny, a nie jedynie zabezpieczający. Nasi Klienci mają do wyboru niezwykle szeroką ofertę, co w połączeniu z dobrymi standardami obsługi i zarządzania zapewnianego przez praktyków z rynku inwestycyjnego, przekłada się na doskonałe wyniki spółki. Ponadto, obok oferty finansowej, w ramach całej grupy kapitałowej skupiamy ponad 15 podmiotów, co daje nam szerokie możliwości w zakresie oferowania Klientom całej gamy produktów.     ...