Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
P.P.H. Prymat sp. z.o.o.
przez Gruby Lolo, 2014-08-27 06:50:20
Pracuje jako operator maszyn już około roku. Nie jest źle, to ile sie zarabia zależy od chęci, bo nie płacą nam za godziny tylko za wydajność, można zarobic 2500 a mozna 1800 jak sie komuś nie chce..

Jar-Pol
przez Adam, 2015-10-31 17:41:17
Pracuję w firmie Jar-Pol jako operator maszyn do przetwórstwa mięsa i jestem bardzo zadowolony z pracy tutaj. Warunki do pracy są bardzo dobre i nigdy nie było problemów czy to ze złym traktowaniem przez kierownictwo, czy z otrzymaniem wynagrodzenia. Serdecznie polecam pracę tutaj.

Alma Market
przez polska, 2014-12-10 23:35:05
Odpowiedź na: [oczko - 2010-04-09 21:45:36]:
jest bardzo fajnie fajne kierownictwo ,koledzy z pracy , praca jak każda inna ALMA opole nie ma co narzekac pozdrawiam

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Dojazdy do pracy mogą sporo kosztować pracownika, jeśli używa prywatnego samochodu. Paliwo, płyny eksploatacyjne, niezbędne naprawy i koszty ubezpieczenia pojazdu zsumowane powodują, że otrzymana kwota może być bardzo wysoka. Pracodawcy mogą zapewniać transport pracownikom, ale z kolei dla nich to również spory wydatek. Firma Weegree, pracodawca z ...
Czytaj więcej >>
Sytuacja na rynku pracy w Opolu i w powiecie opolskim jest bardzo dobra, zwłaszcza dla pracowników. Problemy miewają jednak pracodawcy, którzy często zgłaszają, że ich oferty pozostają przez wiele tygodni bez odpowiedzi. Jak przedstawiają się statystyki bezrobocia w Opolu i jakie są perspektywy na przyszłość? Bezrobocie spada W lipcu 2017 roku bezr...
Czytaj więcej >>
Deficytowe profesje w Opolu
13 wrzesień 2017
Prognozy zapotrzebowania na przedstawicieli zawodów wskazują, że w Opolu na czele listy deficytowych profesji znaleźli się kierowcy. Wojewódzki Urząd Pracy w tym mieście informuje o wielu innych dziedzinach, w których przedsiębiorcy poszukują kandydatów do pracy. Brakuje kierowców i nie tylko Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu wskazuje na podstawie bad...
Czytaj więcej >>
W związku z otrzymaniem przez Powiatowy Urząd Pracy w Opolu środków z Funduszu Pracy, z rezerwy Krajowej Funduszu Szkoleniowego, pod koniec sierpnia 2017 roku będzie realizowany roku nabór wniosków na dofinansowanie kształcenia ustawicznego pracowników i pracodawców. Kto ma szansę na uczestnictwo w projekcie i otrzymanie pieniędzy? Decyzja minister...
Czytaj więcej >>
Od kilku miesięcy władze miasta Opole informowały opinię publiczną o pozyskaniu nowego inwestora – firmy International Automotive Components (IAC). Buduje ona halę produkcyjną przy ul. Północnej w Opolu, gdzie pracę znajdzie kilkaset osób. Początkowo mówiono o 450 wakatach, a obecnie szacuje się, że może być ich nawet 500. Zakład rośnie w oczach In...
Czytaj więcej >>
Na początku lipca 2017 roku władze miasta Opole poinformowały o nowym inwestorze przy ul. Północnej. Dzięki firmie UFI Filters już w przyszłym roku powstanie zakład pracy, w którym zatrudnienie znajdzie około 100 pracowników. Kim jest nowy inwestor i jakiej kadry będzie szukał w najbliższej przyszłości? Włoski inwestor UFI Filters to włoska firma, ...
Czytaj więcej >>
Lato jest okresem, kiedy bezrobocie w wielu regionach Polski diametralnie maleje za sprawą angażowania pracowników sezonowych. Pracują oni przy zbiorach w sadach i w szeroko rozumianej branży rolniczej, w gastronomii, a także w branżach marketingowej i hotelowej. Ile można zyskać, dorabiając sezonowo w Opolu? Gdzie pracować sezonowo w Opolu? Wiele ...
Czytaj więcej >>
Rada Miasta Opole będzie rozpatrywać w najbliższym czasie projekt uchwały tzw. paktu społecznego – w sprawie wynagrodzeń. Został on przygotowany przez radnych należących do partii lewicowych działających w Opolu. Czego właściwie dotyczy i jakie postanowienia się w nim znalazły? Projekt paktu społecznego Działacze partii lewicowych, a więc par...
Czytaj więcej >>
Firma Capgemini ogłosiła pod koniec maja 2017 roku, że rozpoczyna rekrutację. Oferty zatrudnienia  pojawiły się między innymi w Opolu. Praca czeka przede wszystkim na osoby biegle posługujące się językami obcymi. O firmie Capgemini Przedsiębiorstwo Capgemini Polska Sp. z o.o. jest własnością międzynarodowej grupy Capgemini, która specjalizuje się w...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Piechocka - Dagma sp.zo.o"
Trzech przyjaciół pewnego dnia postanowiło założyć swój biznes i tak powstała Dagma? W dużym uproszczeniu właśnie tak. Dagma została założona w 1987 roku przez świeżo upieczonych absolwentów dzisiejszego katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego. Nazwa firmy powstała z połączenia pierwszych liter imion założycieli. Warto podkreślić, że firma została utworzona przed zmianami ustrojowymi w Polsce, w niełatwym dla przedsiębiorców momencie. Ryzyko i wysiłek jaki podjęli wtedy założyciele Dagmy opłaciły się. Firma istnieje na rynku niemal 30 lat i stale się rozwija. Dynamikę rozwoju docenia regularnie popularny dziennik ekonomiczny "Puls Biznesu", który od lat nagradza nas tytułami Gazeli Biznesu. Otrzymaliśmy już osiem takich wyróżnień.
Wasza firma ma kilka profili działalności, a sama spółka Dagma jest czymś w rodzaju grupy, w której każda część ma niezależną strukturę. Jak to wszystko udaje się połączyć w dobrze funkcjonującą całość? Największą i najbardziej rozbudowaną część stanowi Dagma Bezpieczeństwo IT. Można powiedzieć, że jest to trzon działalności spółki. To właśnie ta część firmy zajmuje się dystrybucją rozwiązań do zabezpieczania sieci komputerowych przedsiębiorstw przed różnego rodzaju zagrożeniami: wirusami komputerowymi, atakami hakerów czy kradzieżą danych. Z dystrybuowanych przez Dagmę rozwiązań firm ESET, Barracuda Networks czy STORMSHIELD korzysta kilka tysięcy polskich przedsiębiorstw i instytucji rządowych. W części Dagma Bezpieczeństwo IT zatrudniamy łącznie niemal 100 osób.   ...
"Wywiad z Piotr Kania - GFT Polska (dawniej Rule Financial)"
Jak wyglądało utworzenie polskiego oddziału? Zaczynaliśmy w Polsce w 2008 roku z czteroosobowym zespołem. W ciągu kilku lat ciężko pracowaliśmy na rozpoznawalność i konkurencyjność marki, zwiększając zatrudnienie i sukcesywnie rozwijając portoflio projektów. Obecnie zatrudniamy ponad 550 specjalistów i świadczymy usługi dla 9 na 10 największych banków inwestycyjnych na świecie.
Jaki był kluczowy w historii moment firmy i kiedy nastąpił? Działamy na polskim rynku już siedem lat. W ciągu tego okresu nie brakowało ważnych momentów i wymagających projektów – bez nich nie osiągnęlibyśmy naszej obecnej pozycji. Pierwszym przełomowym momentem był 2010 rok. Rekordowy na tamten moment wzrost zatrudnienia spowodował, że zmieniliśmy siedzibę w Łodzi. Kolejnym kamieniem milowym był maj 2013 roku. Wtedy otworzyliśmy drugi oddział w Polsce, tym razem w poznańskim Okrąglaku. Wybór był podyktowany efektywną infrastrukturą biznesową oraz dostępem do dużej liczby specjalistów. Przeniesienie części projektów do stolicy Wielkopolski oczywiście wiązało się z licznymi wyzwaniami, jednak z pewnością była to kluczowa decyzja od której uzależniony był nasz dalszy, dynamiczny rozwój. Ostatnim przełomem jest natomiast integracja z międzynarodowa firmą IT - GFT Group. Od stycznia tego roku, już jako GFT Polska, zyskaliśmy znacznie większą skalę działania i nowe możliwości rozwoju. Największą zmianą jest poszerzenie bazy klientów o banki detaliczne. Jako GFT Polska stanowimy silną bazę sieci nearshorowej w Europie Centralno-Wschodniej. ...
"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...