Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
CAB PL Airport Transfer Taxi
przez Piotr M, 2015-04-08 10:12:07
Firma bardzo rzetelna. Wszystkie zlecenia wypłacane odrazu. Właściciel konkretny, nigdy nie było większych problemów.

Newag S.A.
przez Moni, 2014-11-01 12:05:11
Pracuje tu od niedawna. Wczesniej u konkurencji. Osobiscie polecam

Newag S.A.
przez dog, 2014-11-04 10:01:05
Na produkcji zarabiam nie dużo, ale z nadgodzinami idzie przeżyć. Tyle ze praca ciekawa i brygadzista nawet ok.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aniela Hejnowska - Groupon"
Od kilku lat Państwa firma radzi sobie na rynku z dużymi sukcesami. Jak wspominają Państwo swoje początki? Groupon przeszedł ogromną transformację – od start-up’u opartego na modelu zakupów grupowych przeobraziliśmy się w dojrzały e-commerce. W początkowej fazie rozwoju byliśmy świadkami spektakularnego wzrostu, który w konsekwencji umożliwił nam objęcie pozycji lidera. To co pozwoliło nam wypracować tak silną pozycję to umiejętność dostosowywania się do zmieniających się potrzeb klientów, know-how i zmotywowany zespół. Mimo że obecnie jesteśmy dojrzałą organizacją, start-up’owy duch jest nadal istotnym elementem kultury organizacyjnej Groupon.
Co sprawia, że klienci zaczęli interesować się okazyjnymi ofertami, a firmy, które wzorują się na Grouponie pojawiają się coraz częściej? Prognozy na 2015 rok zakładają nawet 25% wzrost wartości sprzedaży internetowej w Polsce, co plasuje rynek e-handlu na pozycji jednego z najszybciej rozwijających się w Unii Europejskiej. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm chce zaistnieć w Internecie. Jest to słuszny kierunek, ponieważ rola e-commerce rośnie dynamicznie i daje możliwości dotarcia do nowych grup klientów zarówno dla nowych, jak i istniejących już na rynku firm. Należy pamiętać o tym, że rozpoczęcie działalności online wymaga wiele pracy, kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań w wielu kanałach oraz wiąże się ze znacznymi kosztami. Obecnie sprawna strona, funkcjonalny sklep internetowy, nowoczesna logistyka czy szybkie metody płatności to standard, który pozwala sprostać oczekiwaniom klientów i umożliwia zdobywanie nowych. Nie wszystkie firmy są jednak przygotowane na taką inwestycję lub nie mają wystarczającej wiedzy w tym zakresie. Groupon jako platforma skupiającą oferty z różnych branż, zapewnia te wszystkie elementy swoim partnerom biznesowym oraz łączy je ze skuteczną promocją i wsparciem marketingowym. Jednocześnie, klienci przestali patrzeć na poszczególne elementy naszej oferty. Liczy się zakup usługi lub towaru jako całościowy proces, który ma być dla klienta spójny, łatwy i przyjemny. ...
"Wywiad z Monika Mychlewicz - Xella Polska Sp. z o.o."
"Wywiad z Karolina Kłos - Xella Polska Sp. z o.o."
Jakie były początki firmy Xella? W tym roku nasza firma świętuje 20-lecie, bowiem tyle lat jest już na rynku jedna z naszych kluczowych marek – Ytong. Właśnie pod nazwą Ytong funkcjonowaliśmy jako firma aż do 2004 roku, kiedy to połączyliśmy się z producentem bloków Silka i zmieniliśmy nazwę na Xella Polska sp. z o.o. Był to kluczowy moment dla spółki, bowiem od tego czasu jako jedyni na rynku możemy oferować pełen system materiałów konstrukcyjnych do budowy ścian – bloczki Ytong i bloki Silka, które można ze sobą połączyć na jednej budowie. Pozwalają wznosić dowolne obiekty od jedno- i wielorodzinnych, po wielkoskalowe budynki przemysłowe, czy duże gmachy publiczne. 
Jaka jest misja Państwa firmy? Xella Polska prowadzi działania mające na celu tworzenie i umacnianie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku energooszczędnych rozwiązań stosowanych w budownictwie. Działania edukacyjne prowadzone wśród różnych grup – uczestników rynku – sprawiają, że wzrasta świadomość społeczna dotycząca ochrony zasobów naturalnych. Ze względu na dynamicznie rozwijający się segment budownictwa, Xella Polska nie tylko dostarcza jedne z najlepszych rozwiązań systemowych do budownictwa, ale również edukuje, zapewniając inwestorom, deweloperom, architektom, wykonawcom i dystrybutorom informacje na temat zmieniającej się branży budowlanej. Xella Polska jest liderem rozwiązań energooszczędnych w budownictwie oraz dostawcą najcieplejszych konstrukcyjnych materiałów budowlanych do wznoszenia ścian. Szeroki wachlarz produktów spełnia wiele wymogów stawianych przed współczesnym budownictwem w zakresie ekologii, komfortu cieplnego, akustyki, paroprzepuszczalności, odporności na korozję biologiczną, ogień, czy też wysokiej wytrzymałości na ściskanie. ...
"Wywiad z Justyna Maj - EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA"
Co kryje się pod marką Paese? Paese to polskie kosmetyki do makijażu znane już na kilkudziesięciu światowych rynkach: pomadki, cienie, podkłady, pudry, maskary i inne podobne produkty. Rozwijając ofertę. Nasza firma zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków kolorowych. Są to szminki, cienie, podkłady i inne tym podobne produkty przeznaczone dla kobiet. Cały czas poszerzamy swoją ofertę – rozbudowujemy asortyment kosmetyków pielęgnacyjnych, niedawno wprowadziliśmy również do sprzedaży perfumy.
Jakimi kanałami prowadzicie sprzedaż w Polsce? Rozprowadzaniem produktów zajmują się przedstawiciele handlowi, którzy zaopatrują setki sklepów drogeryjnych w kraju. Sprzedaż odbywa się również poprzez nasze stoiska kosmetyczne, które są rozlokowane w całej Polsce. Nasze kosmetyki można także nabyć drogą internetową.
I w całej Polsce zatrudniacie też pracowników. To prawda. Łącznie jest to około 150 pracowników. W terenie zatrudniamy przedstawicieli handlowych i osoby obsługujące stoiska kosmetyczne. Najwięcej miejsc pracy mamy w Kalwarii Zebrzydowskiej, gdzie odbywa się produkcja. Tutaj też znajduje się nasze biuro, magazyn oraz działy takie jak wysyłka, eksport, marketing czy księgowość. Z kolei główna siedziba firmy mieści się w Krakowie. ...