Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
M.R.S. GLOBAL GROUP.
przez jozek, 2009-12-14 17:28:34
mam 58lat pracyje w tej firmie od 5lat w okresie od kwietnia do wrzesnia jestem zadowolony polecam ta firme

Amwin Sp. z o.o.
przez al, 2016-01-02 22:57:49
Polecam tą firmę, wyróżnia się uczciwością i rzetelnością na tle rynku. Dobrze zorganizowana, świetny zespół... Szacun...

Gestamp Polska
przez Hubcio44, 2016-09-25 12:36:52
Ja jestem zadowolony z pracy. Fakt, ze jestem zatrudniony bezposrednio przez Gestamp to nie zauwazam zadnych problemów. Przechodze sie czasem halą i nikt sie nikogo nie czepia, a jak widzę, jak z tasmy uciekaja i siedza na przerwie godzine to nie ma sie co dziwic. Za sciemnianie nie płacą. Ja polecam firmę.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Grzegorz Czudaj - KLER S.A."
Posiadają Państwo ponad 40-letnie doświadczenie w branży. Jak wyglądały Wasze początki? Firma powstała w roku 1973, w miejscowości Dobrodzień słynącej z silnych tradycji rzemiosła stolarskiego. Założycielem firmy, inicjatorem i realizatorem działań rozwojowych jest Piotr Kler.
Kiedy nastąpił największy rozwój firmy? W latach 1989-1990. Zatrudnienie wzrosło do kilkudziesięciu osób, firma zaczęła wprowadzać ekskluzywne wzory mebli, nowatorskie projekty i technologie.
A jak Kler prezentuje się dzisiaj? Obecnie KLER to największy pracodawca tej branży w regionie. W roku 1991 otworzono pierwszy salon firmowy. Dziś, struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe.   
Co składa się na Waszą oferty? KLER oferuje szeroki wachlarz najwyższej jakości mebli tapicerowanych oraz skrzyniowych, zróżnicowanych wzorniczo – od bardzo nowoczesnych do tradycyjnych, proponowanych w różnych układach i wymiarach, w bogatej gamie kolorystycznej.
Jak wygląda struktura KLER w Polsce? Struktura handlowa firmy w Polsce to systematycznie rozrastająca się sieć - 33 własne salony firmowe. ...
"Wywiad z Marcin Kałużny - PUBLIC PR MARCIN KAŁUŻNY"
Co wchodzi w zakres działalności Public PR? Agencja Kreatywna PUBLIC PR podzielona jest na dwa zespoły. Jeden zajmuje się działaniami public relations tzn. kreowaniem wizerunku firm w mediach i otoczeniu biznesowym, a także rebrandingiem, eventami, akcjami CSR i innymi. Natomiast drugi organizuje Certyfikat JAKOŚĆ ROKU® - największą, najbardziej rozpoznawalną  i najbardziej merytoryczną inicjatywę wspierająca jakość w polskich przedsiębiorstwach. Ponadto reaktywowaliśmy, po latach nieobecności takie wydarzenie jak Europejski Kongres Jakości, którego już dwie edycje odbyły się w Warszawie. Obie zgromadziły po blisko 600 uczestników. Relację można obejrzeć na naszym kanale na youtube.  
Firma istnieje na rynku od 2005 roku. Jak świętowali Państwo swoje 10-lecie? Przypadające w ubiegłym roku 10-lecie firmy było dla nas ważnym wydarzeniem. Zaprosiliśmy z tej okazji do wspólnego świętowania pracowników, partnerów, a także przyjaciół. Chcieliśmy pokazać się od innej niż zwykle strony, i dlatego podzieliliśmy się z gośćmi naszymi pasjami i twórczością pozazawodową. Najbardziej utkwił mi w pamięci profesjonalny pokaz taneczny w wykonaniu syna wraz z partnerką jednego z naszych dyrektorów. Wow! To było niezwykłe. Poza tym okazało się, że mamy w gronie muzyków, blogerów, modelarzy i specjalistów od decoupage. Zdjęcia z imprezy można zobaczyć na naszej stronie internetowej. ...
"Wywiad z Maciej Musiał - Pracownia Finansowa"
"Wywiad z Tomasz Wiśniewski - Pracownia Finansowa"
Zaintrygowała mnie nazwa państwa firmy. Słowo „pracownia” kojarzy się raczej z zakładem krawieckim niż finansami. Skąd pomysł na taką właśnie nazwę? Zauważyliśmy niepokojącą tendencję - finanse i inwestycje zaczęły odbiegać od realnej gospodarki. Pomyśleliśmy, że jest to niewłaściwy kierunek, dlatego chcieliśmy, aby nasza firma była bliżej ludzi. Gdy słyszymy nazwę „pracownia krawiecka”, to każdy rozumie, o jakie przedsiębiorstwo chodzi. Zależało nam na osiągnięciu podobnego efektu. Gdy ktoś idzie do pracownicy krawieckiej, to nie spekuluje co tam jest, nie zastanawia się, czy wyjdzie z niej z  telewizorem, czy garniturem, bo odpowiedź jest oczywista. Zależało nam, aby usługi naszej firmy również kojarzyły się z czymś prostym i zrozumiałym dla wszystkich.     
Z jakimi produktami można wyjść z państwa firmy? Pieniądze, które przynosi do nas klient przemieniamy w rzeczywistą, realną i identyfikowalną wartość. Podam taki przykład:  wiatr wieje, woda płynie, słońce świeci, a my potrzebujemy energii elektrycznej. Nie zanosi się na to, aby energia elektryczna wyszła z mody, więc pieniądze, które otrzymujemy od inwestorów przeznaczamy na wybudowanie elektrowni i dostarczanie energii do ludzi. Z tego tytułu czerpiemy korzyści o charakterze majątkowym, czyli pomnażamy kapitał, który nam powierzyli. Pracownia Finansowa ma pokazać ludziom, że działalność, którą prowadzimy jest prosta – elektrownia sprzedaje prąd do określonej firmy i wypłaca dywidendę.   ...