Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Reeko S.A.
przez mix2000, 2014-08-20 16:35:58
Po rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta administracyjno-biurowego okazało się, że moim zadaniem byłoby przyjmowanie pieniędzy za faktury, rozliczanie kasy, księgowanie dokumentów, robienie kawy szefowej itd. oraz co najważniejsze czego nie zamieszczono w ofercie to sprzedaż produktów przez telefon, praca na bazie kontaktów,którą sama sobie dostarczę i to wszystko za 1200zł bez szansy na większe dochody. Zrezygnowałam przede wszystkim dla tego, że zachowanie szefowej było mało konkretne, niezdecydowane i uważam,że szuka sobie fajerki do wszystkiego i to za płacę godną stanowiska sprzątaczki lub ochroniarza. Niech szuka dalej. Ambitnym osobom odradzam pracę w ty miejscu.

nord
przez młody majster, 2015-02-21 18:08:17
Trzymają level. Pracują w Gdansku i w Gdyni. Kasa ok. od marca jakies duże zamówionko. Pozdro.
Pamiętacie jak oczerniali ich za Litwę a dzisiaj jedna z lepszych firm

Eurotel
przez Kazek, 2014-08-20 16:46:04
nie wiem jak jest w NC+ ale wiem jak jest w salonie T_mobile pod eurotelem. Jest premia za każdą umowę,aneks i ROR wypłacana co miesiąc na kartę przez Tmobile. Od eurotela jest premia za wykonanie planów wypłacana po kilku miesiącach. Ważne by w salonie nie siedzieć z leniami bo wtedy jest trudniej o kase gdyż są jeszcze konkursy na sprzedaż telefonow. Jak pracowałeś w telekomach konkurencji to będzie Tobie łatwiej sprzedawać klientom konkurencji bo wiesz jakie mają słabe punkty.

Jeśli chcesz podzielić się opinią na temat swojego pracodawcy, trafiłeś na właściwą stronę - Dodaj swoją opinie. więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

70 nowych miejsc pracy w Gdańsku
18 październik 2017
Gdańskie Usługi Komunalne są nową miejską spółką w Gdańsku, która została powołana do życia w celu zlecania jej zamówień „in-house”. Dzięki niej w mieście pojawi się nawet 70 nowych miejsc pracy. Zamówienia „in-house” Pojęcie prawne zamówienia „in-house” zostało wykształcone w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej i dotyczy ono ...
Czytaj więcej >>
3,7 proc. – tyle właśnie wynosi rejestrowane bezrobocie w Gdańsku. Jest to powód do zadowolenia, ponieważ w Polsce nie ma zbyt wielu miast ze wskaźnikiem bezrobocia poniżej 5 proc. Czy to oznacza, że rynek pracy w Gdańsku nie musi stawiać czoła poważnym wyzwaniom? Nic bardziej mylnego – dowodzi tego m.in. sytuacja w tutejszym sektorze produkcji. [&...
Czytaj więcej >>
Jedną z najpopularniejszych form przeciwdziałania bezrobocia w Gdańsku jest zachęcanie osób pozostających bez zatrudnienia do uruchamiania własnej działalności biznesowej. O powodzeniu takiego przedsięwzięcia decyduje szereg rozmaitych czynników, zaś jedną z najbardziej palących kwestii jest pozyskanie środków na rozruch firmy. Gdańsk – dynamicznie...
Czytaj więcej >>
Jakie są moje szanse na rynku pracy? Czy po studiach nie będę mieć problemów ze znalezieniem zatrudnienia? Są to pytania, które zadaje sobie większość absolwentów. Troska o przyszłość jest jak najbardziej uzasadniona – zwłaszcza że młodzi ludzie do 30 roku życia często mają trudności ze zdobyciem wymarzonego etatu. Na przeszkodzie staje głównie bra...
Czytaj więcej >>
W kwietniu 2017 roku minął rok od momentu uruchomienia w Polsce programu „Praca dla więźniów”. W Gdańsku zdecydowano się podsumować dotychczasowe osiągnięcia programowe. Dzięki realizowanym działaniom stworzono wiele nowych miejsc pracy i aktywizowano do 45 proc. osadzonych. Na czym polega program „Praca dla więźniów”? Program „Praca dla więźniów” ...
Czytaj więcej >>
Program „Wypracuj przyszłość” jest realizowany przez gdański magistrat i obejmuje pomoc dla młodzieży z miasta i całego regionu w znajdowaniu stażów, które staną się przepustką do podjęcia w przyszłości stałej pracy. Na czym on polega i na co właściwie mogą liczyć młodzi ludzie szukający pracy w Gdańsku? O programie „Wypracuj przyszłość” Już drugi ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku mamy do czynienia z rynkiem pracownika, a nie pracodawcy. Z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że w ciągu roku (od lutego 2016 roku do lutego 2017 roku) stopa bezrobocia spadła z 4 proc. do 3,6. Niemniej wciąż magistrat prowadzi działania, które mają na celu aktywizację zawodową osób znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji ...
Czytaj więcej >>
W Gdańsku poziom bezrobocia rejestrowanego według Głównego Urzędu Statystycznego wynosił pod koniec 2016 roku 3,6 proc., podczas gdy przed rokiem – 4 proc. Wyraźnie widać, że maleje odsetek osób pozostających bez pracy. Pojawia się jednocześnie problem z deficytem zatrudnieniowym po stronie pracodawców. Oferty pracy w Gdańsku i w Gdyni czekaj...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery to inicjatywa z 20-letnim doświadczeniem. Pod tym hasłem odbywają się największe targi pracy, praktyk i staży w Polsce, adresowane do studentów i absolwentów wyższych uczelni. Organizatorem targów jest AIESEC Polska. 1 marca 2017 roku te specyficzne Targi pracy odbyły się w Gdańsku. O Dniach Kariery Studenci i absolwenci znajdują się w ...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Barbara Krogulska - Kazar"
Co kryje się pod marką Kazar? Umiłowanie do oryginalnego, niepowtarzalnego piękna. Duma z tego, że wspólnie budujemy polską silną markę o światowym zasięgu. Pasja tworzenia oparta na dbaniu o najmniejszy szczegół i detal. Stawiamy sobie bardzo wysoko poprzeczkę i dzięki temu mamy bardzo dużo satysfakcji i radości z naszej pracy.  
Gdzie można Was spotkać? W jakich miastach zatrudniacie pracowników? Na przestrzeni ostatnich 5 lat bardzo dynamicznie rozwijaliśmy naszą sieć na krajowym rynku. Naszych Klientów zapraszamy do 54 salonów, które rozlokowane są w dużych miastach t.j. Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław, Gdańsk czy Bydgoszcz w galeriach handlowych o największym potencjale sprzedażowym. Sieć salonów to główne miejsca pracy, gdzie poszukujemy naszych przyszłych Współpracowników. Nasza firma powstała w Przemyślu i do dziś tam mieści się centrala i nasze nowoczesne centrum logistyczno-dystrybucyjne. W Warszawie mamy showroom połączony z biurem  
Na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej? Najczęściej rekrutujemy pracowników do naszych salonów na stanowisko Handlowca – Sprzedawcy. Kładziemy silny akcent na wyjątkową i szczególną obsługę Klienta, dlatego też jeśli miałabym powiedzieć, na czym polega praca Handlowca to powiem: sprawić, żeby każdy Klient w naszym salonie czuł się jak wyjątkowy gość, którego oczekiwania są cały czas przekraczane. Nasi Handlowcy są stylistami, którzy znając bieżące trendy w modzie potrafią doradzić najbardziej ciekawe zestawy galanterii skórzanej. Koleżanki i Koledzy z naszych salonów są też bardzo dobrze wyszkolonymi ekspertami z dziedziny pielęgnacji produktów skórzanych. Najwięcej satysfakcji mamy wtedy, gdy Klient naszej konkurencji wraca do naszych Handlowców, z prośbą o dobranie zestawu środków pielęgnacyjnych marki KAZAR. Prowadzimy też rekrutację na stanowiska Menadżerów w pojedynczych lokalizacjach. Natomiast ze względu na bardzo dobrze funkcjonujący program rekrutacji wewnętrznych i stały zespół Menadżerów Salonów dzieje się to znacznie rzadziej.   ...
"Wywiad z Rafał Łożyński - Varico w biznesie warto na nas liczyć"
Był Pan głównym inicjatorem powstania firmy w 1989 roku. Skąd taki pomysł na biznes? Ukończyłem studia na kierunku Telekomunikacja na Politechnice Poznańskiej. Z uwagi na drugi kierunek studiów na kierunku Informatyka realizacja komercyjnych projektów właśnie z tej dziedziny wydawała się najbliższa memu sercu.
Jakie były początki firmy? Zaczynaliśmy w 1991 roku od małego biura na ulicy Przemysłowej w Poznaniu, a już w 1994 roku otworzyliśmy oddział w Bydgoszczy. Kolejne lata zaowocowały otrzymaniem certyfikatu Wielkopolska Jakość i Wielkopolskiej Nagrody Jakości. Certyfikat został nadany za użyteczność i funkcjonalność programów komputerowych dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz kompleksowość obsługi klienta. Było to dla nas znaczące wyróżnienie.  
Jakie są kluczowe produkty, usługi w firmie? Do kogo są one skierowane? Nasze programy i usługi adresujemy przede wszystkim do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. W szczególności specjalizujemy się w obsłudze biur rachunkowych, które są bardzo wymagającymi Klientami. Najbardziej znaną naszą marką jest Książka Przychodów i Rozchodów KPiR, natomiast dla większych firm mamy Księgę Handlową KsH, czyli pełną księgowość. Oba programy uzupełniamy Rozliczeniami Pracowników (RP), Przyjaznymi Formularzami oraz Obsługą Sprzedaży (ObSp). Wspieramy naszych Klientów dostarczając im wraz z programami Licencję 4Inclusive oraz kompleksowe usługi. ...
"Wywiad z Marcin Starzyński - AMBIENT-SYSTEM Sp. z o.o."
AMBIENT SYSTEM Sp. z o.o. to czołowy na polskim rynku projektant, producent i dostawca systemów nagłośnieniowych. Jaka jest misja firmy? Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, specjalizującą się w obszarze technologii w branży bezpieczeństwa – przygotowujemy projekty z zakresu automatyki przeciwpożarowej. Tworzone przez nas rozwiązania, poza funkcją nagłośnieniową, służą do ratowania życia ludzi podczas zagrożeń pożarem. Naszą ambicją jest zbudowanie silnej pozycji na rynku, jako czołowy producent Dźwiękowych Systemów Ostrzegawczych w Europie.
Największe inwestycje firmy to te związane z arenami EURO 2012. Jak to wydarzenie sportowe wpłynęło na rozwój firmy? EURO 2012 było istotnym stymulatorem inwestycji budowlanych w Polsce, a spiętrzenie inwestycji było zarówno szansą dla wielu firm, jak i ogromnym wyzwaniem organizacyjnym. Dla Ambient System okres związany z inwestycjami związanymi z EURO 2012 był okresem dynamicznego rozwoju związanego nie tylko ze sferą finansową, ale także kompetencyjną – zrealizowaliśmy kilka ogromnych projektów, m.in. dla stadionów, lotniska, hoteli i galerii handlowych. ...