Spec-Poż
przez Naprak, 2014-08-22 10:22:01
Kolego "lapisia" chyba masz ze sobą problemy? Szefowie: Panowie Mańkowski i Średziński są bardzo wymagającymi osobami, uważam, że jeśli nie potrafiłeś dogadać się z nimi, to nie dogadasz się z żadnym przełożonym. Szefowie to osoby bardzo kompetentne, przede wszystkim dbające osobiście o jakość świadczonych usług, które są szalenie ważne - ochrona przeciwpożarowa. Zaprzeczam Twojej negatywnej opinii.

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Omega Ochrona
przez Zdzisiu, 2014-09-09 13:50:15
Witam, swojego czasu współpracowałam z firmą Omega Ochrona.
Pracowałam na stanowisku recepcjonistki i byłam bardzo zadowolona. Koordynatorzy z kontroli też w porządku, ogólnie nie ma co narzekać. Jak się dogadasz z ochroną możesz wcześniej wyjść z pracy, a pensja też była w miarę dobra.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Jacek Wojciechowski - Utal sp. z o.o."
Powstali państwo w 1991 roku, czyli w czasach, gdy polski kapitalizm dopiero raczkował. Czy w tym okresie było łatwiej założyć własną działalność? Firma Utal rzeczywiście powstała w 1991 roku, choć działalność produkcyjną rozpoczęła dokładnie w maju 1992 roku. Wtedy to wystawiliśmy pierwszą fakturę na tak zwane tablice surowe, które były półproduktem i nie posiadały jeszcze numerów rejestracyjnych. Tamte czasy były zupełnie odmienne niż obecnie, jeśli chodzi o prowadzenie działalności gospodarczej. Konkurencji było może mniej, ale była ona inna i problemy wówczas były też inne. Założyć działalność gospodarczą wcale nie było tak łatwo, ponieważ kapitał zagraniczny – w tym wypadku niemiecki - sprawiał, że były ograniczenia, np. z zakupem ziemi pod działalność gospodarczą lub pojawiały się problemy z rejestracją firmy.
Początkowo produkowali Państwo tylko tablice rejestracyjne. Dziś zakres świadczonych przez Was usług jest dużo szerszy. Naszym głównym kierunkiem, tak jak na początku, tak i obecnie jest produkcja tablic rejestracyjnych. Oczywiście zakres działalności znacznie się poszerzył ale wszystko nazwijmy to „kręci się” nadal wokół tablic rejestracyjnych. Dostarczamy wszystkie komponenty systemu potrzebne do uruchomienia produkcji tablic rejestracyjnych w dowolnym miejscu; to jest nie tylko tablice surowe ale również linie technologiczne i urządzenia do ich produkcji, surowce jak chociażby taśmę aluminiową czy różnego rodzaju folie, a także coraz częściej odpowiednie oprogramowanie. W naszej ofercie są też ramki do mocowania tablic rejestracyjnych na pojazdach. W związku z brakiem jednego standardu tablicy rejestracyjnej i jednego systemu ich dystrybucji na świecie, wiele projektów jest przez nas indywidualnie dostosowywane do potrzeb odbiorcy. ...
"Wywiad z Tomasz Finogenow - Outsourcing Partner"
Czym zajmuje Outsourcing Partner? Nasza firma koncentruje się w trzech głównych obszarach działalności. Pierwszy to tworzenie dedykowanych aplikacji pod indywidualne potrzeby klientów wraz z integracją infrastruktury klienta. W tym obszarze posiadamy dość unikalne kompetencje jeżeli chodzi o tworzenie automatycznych systemów obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, takich jak głos, czat, e-mail, aplikacje mobilne. Drugi obszar do wdrażanie i dostarczanie systemów telefonii IP oraz dużych rozwiązań dla systemów call center. I wreszcie trzeci obszar, taki najnowszy, to analiza baz danych i ich przetwarzanie, np. w celu optymalizacji procesów sprzedażowych.
Zdaje się, że w tym trzecim obszarze mają już państwo na koncie pewne sukcesy. Zgadza się. Możemy pochwalić się dwoma dużymi wdrożeniami systemów służących do analizy nagrań, które są wykorzystywane na potrzeby dużych centrów obsługi klienta.
Gdzie fizycznie mieści się państwa firma? Główna siedziba znajduje się w Warszawie. Posiadamy również biuro we Wrocławiu i to są nasze dwie główne lokalizacje. Natomiast jeśli chodzi o obszar prowadzenia działalności, to obejmuje on całą Polskę, a w chwili obecnej również niektóre kraje europejskie. ...
"Wywiad z Dorota Kuprianowicz-Legutko - RWE Polska S.A."
Bez prądu nie da się obecnie wyobrazić codziennego życia. Funkcjonujecie na naszym rynku od ponad dwudziestu lat. Czym się zajmujecie? Od 1991 roku RWE z sukcesami działa na polskim rynku. Obecnie największymi firmami należącymi do Grupy w Polsce są RWE Polska oraz RWE Stoen Operator.  Zostały przekształcone w efektywnie działające prywatne spółki, przykładające szczególną wagę do dbałości o klientów, wysokiego poziomu niezawodności sieci, efektywności i współpracy z lokalnymi społecznościami. RWE Polska odgrywa podwójną rolę – spółki obrotu energią elektryczną oraz podmiotu wspomagającego rozwój Grupy RWE w Polsce. RWE Polska dba o zachowanie najwyższych światowych standardów w dziedzinie zarządzania, rozwoju kadr, obsługi klientów i odpowiedzialności społecznej. Firma korzysta przy tym z doświadczeń Grupy RWE, działającej na konkurencyjnych rynkach w Europie. Natomiast RWE Stoen Operator zarządza siecią elektroenergetyczną stolicy i realizuje zadania operatora systemu dystrybucyjnego. Dostarcza energię 946 tysiącom klientów w Warszawie i okolicach. Służby techniczne stale monitorują stan sieci elektroenergetycznej. Wykonują także niezbędne prace eksploatacyjne, czuwając całodobowo nad bezpieczeństwem energetycznym miasta. ...