Jesteś pracodawcą? Tylko do 31 maja oferty pracy bez limitu dla Twojej firmy! Sprawdź.
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
Spec-Poż
przez Naprak, 2014-08-22 10:22:01
Kolego "lapisia" chyba masz ze sobą problemy? Szefowie: Panowie Mańkowski i Średziński są bardzo wymagającymi osobami, uważam, że jeśli nie potrafiłeś dogadać się z nimi, to nie dogadasz się z żadnym przełożonym. Szefowie to osoby bardzo kompetentne, przede wszystkim dbające osobiście o jakość świadczonych usług, które są szalenie ważne - ochrona przeciwpożarowa. Zaprzeczam Twojej negatywnej opinii.

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Omega Ochrona
przez Zdzisiu, 2014-09-09 13:50:15
Witam, swojego czasu współpracowałam z firmą Omega Ochrona.
Pracowałam na stanowisku recepcjonistki i byłam bardzo zadowolona. Koordynatorzy z kontroli też w porządku, ogólnie nie ma co narzekać. Jak się dogadasz z ochroną możesz wcześniej wyjść z pracy, a pensja też była w miarę dobra.

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Łukasz Neska - eSky.pl SA "
Jak to się zaczęło? Jesteśmy polską firmą, która została powołana do życia w 2004. Założyli ją Piotr Stępniewski, Łukasz Habaj (członkowie obecnego Zarządu) oraz Łukasz Kręski (Prezes Rady Nadzorczej). Początkowo działalność ograniczała się do obsługi wyjazdów „Work&Travel”. W czerwcu 2005 roku została uruchomiona strona internetowa eSKY.pl, a kolejne lata przynosiły dalszy rozwój firmy. Od sprzedaży biletów lotniczych regularnych i tanich linii firma sytematycznie poszerzała swoją ofertę o hotele, ubezpieczenia, bilety na samoloty czarterowe, bilety kolejowe, a ostatnio również o wynajem samochodów. Zmieniała się też misja firmy. eSKY.pl nie jest już wyłącznie miejscem, w którym można znaleźć wszelkie produkty potrzebne do zorganizowania podróży. Stworzyliśmy strefy inspiracji i porad tak, by użytkownicy mogli znaleźć odpowiedzi na wszystkie pytania, które nurtują ich w czasie planowania podróży – od kwestii bezpieczeństwa, zdrowia i wysokości cła, aż po komunikację na lotnisku. Gdy firma uzyskała mocną pozycję na rodzimym rynku zaczęła inwestować za granicą. Obecnie na świecie funkcjonuje kilka spółek córek – dwie w Europie (w Bułgarii i Rumunii) i jedna w Ameryce Południowej (w Brazylii). Jesteśmy też blisko uruchomienia serwisów w Turcji i Peru oraz w kilku krajach Europy Środkowej. W Polsce zatrudniamy 250 osób, w całej Grupie eSKY jest ich blisko 500. ...
"Wywiad z Krzysztof Jakubowski - InterKadra Sp. z o. o"
Ostatnie lata są dla Państwa pasmem sukcesów i wyróżnień. Spółka została przyjęta do grona Sygnatariuszy Karty Różnorodności w Polsce. Zdobyła statuetki m.in. Diament Forbesa 2014, Perły Polskiej Ekonomii. Jakie znaczenie mają dla Państwa te fakty? Wszystkie nagrody i wyróżnienia są dla nas potwierdzeniem, że działamy na rynku dobrze i nie popełniamy błędów biznesowych. Uzyskujemy coraz większą część rynku, staramy się być coraz bardziej aktywni. Dzięki temu wiemy, że wybraliśmy dobrą drogę.
Podkreślają Państwo, że sukcesy zawdzięczają wysiłkowi całego zespołu. W jaki sposób motywują go Państwo na co dzień? To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ naprawdę nie istnieje jeden skuteczny rodzaj motywowania pracownika. Trzeba pamiętać, że każdy pracownik jest innym człowiekiem, więc działają na niego inne bodźce. Dla jednej części osób są to bodźce finansowe, dla drugiej – zdobywanie doświadczeń, kursy, szkolenia, wsparcie ze strony pracodawcy. Jednak dla przeważającej większości naszych pracowników liczy się dobra atmosfera w firmie. Stawiamy mocno na współpracę koleżeńską. Dzisiaj rzadko spotyka się na rynku pracy, szczególnie w korporacjach, taką atmosferę i wewnętrzne wsparcie, jak w InterKadra. ...
"Wywiad z Sandra Kluza - Smart MBC"
Czym zajmuje się Państwa firma? Firma Smart MBC wystartowała kilka lat temu jako biuro pracy i doradztwa personalnego wraz z działaniami outsourcingowymi. Z czasem w nasze szeregi dołączyło więcej pracowników, a wiedza i zdobyte doświadczenie pozwoliło nam stworzyć kilka marek, które naszym zdaniem idealnie wpasowują się w aktualne potrzeby rynku. Oprócz Smart MBC, mamy też Smart CV. To projekt, który aktualnie udoskonalamy, aby jak najlepiej odpowiadał potrzebom rynku pracy i oczywiście kandydatom - bo to do nich skierowana jest ta platforma. Chcemy, by system był jak najbardziej intuicyjny, a zarazem użyteczny. Istotny podział nastąpił też w dziale Marketingu - powstało HRTools. Jak dotąd pierwszy internetowy sklep z narzędziami i usługami HR. Można tam znaleźć produkty nie tylko dla HRowców i pracodawców, ale również dla kandydatów, jak np. narzędzia szkoleniowe czy wideoprezentacje. W międzyczasie zauważyliśmy, że całkiem nieźle wychodzi nam marketing usług HR, dlatego narodził się pomysł na agencję content marketingową - Conture. Usługi dedykowane przez tę markę skupiają się na budowaniu i poprawie wizerunku pracodawcy, a także zwiększaniu rozpoznawalności marki dzięki np. angażującym działaniom w Social Media. Naszą najmłodszą marką jest HRownia.pl - to portal branżowy HR, ale skupiający się też na społecznych aspektach rynku pracy. ...