Spec-Poż
przez Naprak, 2014-08-22 10:22:01
Kolego "lapisia" chyba masz ze sobą problemy? Szefowie: Panowie Mańkowski i Średziński są bardzo wymagającymi osobami, uważam, że jeśli nie potrafiłeś dogadać się z nimi, to nie dogadasz się z żadnym przełożonym. Szefowie to osoby bardzo kompetentne, przede wszystkim dbające osobiście o jakość świadczonych usług, które są szalenie ważne - ochrona przeciwpożarowa. Zaprzeczam Twojej negatywnej opinii.

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Omega Ochrona
przez Zdzisiu, 2014-09-09 13:50:15
Witam, swojego czasu współpracowałam z firmą Omega Ochrona.
Pracowałam na stanowisku recepcjonistki i byłam bardzo zadowolona. Koordynatorzy z kontroli też w porządku, ogólnie nie ma co narzekać. Jak się dogadasz z ochroną możesz wcześniej wyjść z pracy, a pensja też była w miarę dobra.

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Panasonic"
Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces? Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych działaniach firmy. Już w latach 20. XX wieku założyciel firmy, Konosuke Matsushita sformułował podstawowy cel Panasonic jako dbanie o dobrobyt ludzi na całym świecie. Jestem przekonana, że nasi obecni klienci doceniają te starania i wieloletnią tradycję firmy, a dzięki temu ufają naszej marce. To właśnie w tym zaufaniu i przekonaniu konsumentów o jakości dostarczanych przez nas produktów upatruję sukcesu naszej firmy. 
Podnoszenie jakości życia mieszkańców całego świata to Państwa główna misja? Zgadza się. Jako firma z blisko stuletnimi tradycjami i jeden z największych na świecie producentów elektroniki użytkowej czujemy się odpowiedzialni nie tylko za nasze wyniki finansowe, ale przede wszystkim za dostarczenie społeczeństwu urządzeń, które odpowiadają ich potrzebom. Naszą misję realizujemy zarówno na poziomie pojedynczych produktów, które wyposażamy w rozwiązania ułatwiające codzienne życie, jak również w działaniach z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, takich jak wspieranie regionów bez dostępu do energii elektrycznej, ochronę środowiska poprzez sadzenie drzew czy edukację młodzieży w zakresie zrównoważonego rozwoju. ...
"Wywiad z Joanna Tonkowicz - Deloitte"
Deloitte to międzynarodowa firma. Jakie były jej początki w Polsce? W Polsce firma Deloitte rozpoczęła swoją działalność w roku 1990. Przez ponad 25 lat obecności w Polsce rozwijaliśmy firmę, zwiększając grono naszych pracowników i klientów, między innymi poprzez połączenia z lokalnymi firmami audytorskimi i księgowymi. Dzięki tej strategii mogliśmy i możemy oferować klientom usługi najwyższej jakości, łącząc wiedzę i zasoby globalnej firmy, obejmujące ponad  200 tys. pracowników w 150 krajach, z cennym doświadczeniem specjalistów działających na lokalnych rynkach.
Czym dokładnie się zajmujecie? Deloitte to różnorodność - ludzi, doświadczeń, usług i branż, w których je realizujemy. Świadczymy profesjonalne usługi doradcze w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego, konsultingu. Zespół działu Audytu zajmuje się badaniem sprawozdań finansowych, oceną kondycji organizacji oraz usprawnianiem działania firmy. Konsultanci działu Doradztwa Podatkowego pomagają klientom w zakresie podatków CIT, VAT, PIT, a także w zakresie np. cen transferowych, międzynarodowego prawa podatkowego, cła, akcyzy, czy też podatków w systemach IT. Dział Konsultingu zajmuje się doradztwem biznesowym i technologicznym, definiowaniem strategii, reorganizacją, wdrażaniem rozwiązań informatycznych oraz zarządzaniem ryzykiem. Pracownicy działu Doradztwa Finansowego pomagają firmom w procesach: fuzji i przejęć, wycen, due diligence, restrukturyzacji, a także w zakresie corporate finance. Z kolei Kancelaria Prawnicza świadczy usługi dotyczące m.in. prawa korporacyjnego, prawa finansów i bankowości, prawa pracy, prawa nieruchomości czy prawa farmaceutycznego i energetycznego. Zupełnie nową linią biznesową jest doradztwo w zakresie cyfrowych technologii. Deloitte Digital to agencja interaktywna, doradztwo strategiczne i firma technologiczna w jednym. To nasz nowy koncept - na nowe czasy. W stu procentach cyfrowy. Jesteśmy także dumni z nowo otwartego Deloitte Central Europe Business Services Center w Rzeszowie. DCE BSC świadczy usługi w zakresie wsparcia audytu, księgowości, obsługi IT, administracji i zarządzania ryzykiem dla biur Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. To, co robimy ma znaczenie. Klienci doceniają nas za wiedzę i doświadczenie. Jesteśmy także docenianym pracodawcą. Z zaangażowaniem współtworzymy społeczną odpowiedzialność biznesu, podejmując inicjatywy na rzecz budowania zaufania publicznego i wspierania lokalnych społeczności. ...
"Wywiad z Martyna Kosiorek - Nokia"
Pojawienie się Nokii w Polsce było dużym wydarzeniem. Jak wyglądały początki? Europejskie Centrum Inżynierii i Oprogramowania we Wrocławiu powstało w 2000 roku, zatrudniając wówczas 10 pracowników. Dzisiaj jest to największa instytucja badawczo-rozwojowa w sektorze ICT w Polsce. W 2013 roku zatrudnialiśmy ponad 1800 pracowników, w 2015 jest nas już ponad 2500 i wciąż poszukujemy nowych specjalistów.
Skok z 10 do 2500 pracowników jest imponujący. Obecnie ten przyrost już się ustabilizował? Od kilku lat, w związku z rozwojem nowych technologii, wrocławskie centrum R&D odnotowuje ciągły wzrost zatrudnienia. W zeszłym roku zatrudniliśmy 815 nowych pracowników.
Proszę opowiedzieć o swojej działalności. Nad czym pracujecie? Każdego dnia tworzymy rozwiązania, które są lub będą używane na całym świecie. Pracujemy nad technologiami telekomunikacyjnymi, takim jak 2G – GSM, 3G – WCDMA oraz 4G – LTE, a także zajmujemy się procesem standaryzacji dla technologii 5G.
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie? Korzystamy ze wszystkich dostępnych kanałów rekrutacji, m.in. portali pracy oraz portali społecznościowych, prowadzimy poszukiwania bezpośrednie, bierzemy udział w targach pracy. Organizujemy wiele własnych akcji rekrutacyjnych na uczelniach, wspomagamy się również agencjami rekrutacyjnymi. ...