Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Spec-Poż
przez Naprak, 2014-08-22 10:22:01
Kolego "lapisia" chyba masz ze sobą problemy? Szefowie: Panowie Mańkowski i Średziński są bardzo wymagającymi osobami, uważam, że jeśli nie potrafiłeś dogadać się z nimi, to nie dogadasz się z żadnym przełożonym. Szefowie to osoby bardzo kompetentne, przede wszystkim dbające osobiście o jakość świadczonych usług, które są szalenie ważne - ochrona przeciwpożarowa. Zaprzeczam Twojej negatywnej opinii.

Omega Ochrona
przez waldemar, 2014-08-26 09:11:43
Witam, Pracuję w Omega Ochrona od ponad roku i większość z tego co tu czytam to bzdury. Owszem praca jest ciężka i czasem zdarzy się,że weźmiesz jeden dyżur więcej w miesiącu,ale koordynator cię o tym informuje a nie narzuca że jak nie przyjdziesz to wynocha. Pieniądze wprawdzie nie duże ale zawsze są na czas,wszystko wypłacane zawsze w ustalonym terminie i można sobie dorobić dodatkowym dyżurem na innym obiekcie. Więc zamiast głupio komentować,radzę się wziąć do roboty.

Omega Ochrona
przez Zdzisiu, 2014-09-09 13:50:15
Witam, swojego czasu współpracowałam z firmą Omega Ochrona.
Pracowałam na stanowisku recepcjonistki i byłam bardzo zadowolona. Koordynatorzy z kontroli też w porządku, ogólnie nie ma co narzekać. Jak się dogadasz z ochroną możesz wcześniej wyjść z pracy, a pensja też była w miarę dobra.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Zgodnie z informacjami zawartymi w raporcie „Prognoza rozwoju rynku pracy województwa lubelskiego” rynek pracy w województwie lubelskim będzie systematycznie się rozwijał. Niemniej jak wskazują specjaliści, istnieje bardzo duże zapotrzebowanie na specjalistów z różnych branż odznaczających się wysokimi kwalifikacjami. Jakie są możliwości w zakresie...
Czytaj więcej >>
Z informacji podanych przez Urząd Statystyczny w Lublinie wynika, iż stopa bezrobocia w województwie lubelskim wyniosła w grudniu 2016 r. 10,4 proc. Jednakże pomimo tego, iż rozwój gospodarczy w skali krajowej spowolnił tempo, z prognoz na 2017 r. nie wieje pesymizmem. Kto ma największe szanse na znalezienie zatrudnienia na Lubelszczyźnie? Dobre ro...
Czytaj więcej >>
Rok 2017 przyniesie zdaniem fachowców mnóstwo wyzwań dla osób poszukujących pracy w Lublinie i województwie lubelskim. Jest to spowodowane m.in. spowolnieniem gospodarczym oraz wzrostem minimalnego wynagrodzenia i minimalnej stawki godzinowej, co najprawdopodobniej poskutkuje zmniejszeniem ilości etatów. Specjaliści z Wojewódzkiego Urzędu Pracy w L...
Czytaj więcej >>
Firma Billennium z Lublina jest polską firmą informatyczną, z całkowicie polskim kapitałem, powstałą w 2003 roku. Obecnie ma ona w planach zwiększenie stanu zatrudnienia, co pozwoli na zredukowanie poziomu bezrobocia w Lublinie. O firmie Billennium Lubelska firma Billennium specjalizuje się w opracowywaniu pożytecznych rozwiązań informatycznych. Je...
Czytaj więcej >>
W Polsce występują widoczne braki w szeregach służb mundurowych, dlatego ogłaszają one coraz częściej nabór na wolne stanowiska pracy. Nie inaczej jest w przypadku Straży Miejskiej w Lublinie. Wkrótce jej szeregi powinny zostać wzbogacone nowymi funkcjonariuszami. Kogo szuka lubelska Straż Miejska i kto ma największe szanse na podjęcie takiego zatr...
Czytaj więcej >>
Specjalne strefy ekonomiczne w całej Polsce sprzyjają rozwojowi przedsiębiorczości i są korzystne dla rodzimej gospodarki. Wszystkie znakomicie się rozwijają, czego przykładem jest strefa lubelska, w której zapowiadane są nowe inwestycje na 2017 rok, które zwiększą poziom zatrudnienia. O strefie ekonomicznej w Lublinie Specjalna Strefa Ekonomiczna ...
Czytaj więcej >>
Firma Sedlak & Sedlak przygotowała raport „Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń”, opierając się na danych z 2016 roku. Między innymi raport dotyczył wysokości zarobków przy pracy w Lublinie i w okolicy. Gdzie zarabia się najwięcej, a którzy pracownicy nie mogą liczyć na więcej niż minimalna pensja krajowa? Najwyższe zarobki w Lublinie Zgodnie z pr...
Czytaj więcej >>
21 marca 2017 roku w Puławach odbyły się Targi Pracy i Edukacji, które zgromadziły rekordową liczbę wystawców i odwiedzających. Podczas wydarzenia można było uzyskać między innymi informacje o wolnych etatach nie tylko w samych Puławach, ale i w Lublinie czy w okolicznych miejscowościach. Młodzi ludzie mieli także szansę na zastanowienie się wraz z...
Czytaj więcej >>
Dni Kariery w Lublinie
05 lipiec 2017
Lublin jest kolejnym dużym miastem na mapie Polski, w którym na wiosnę AIESEC zorganizowała targi pracy pod hasłem „Dni Kariery”. To już kolejna edycja tego wydarzenia. Podczas targów młodzi ludzie mogli zapoznać się z ofertami pracy w Lublinie, porozmawiać z potencjalnymi pracodawcami oraz dowiedzieć się od ekspertów, jak kształtować w pożądany sp...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paweł Grzywaczewski - Anwim S.A."
Anwim to już ponad 20 lat historii, niemal cała epoka polskiego wolnego rynku…   To prawda. Ponad 20 lat funkcjonowania na rynku, dodam – bardzo trudnym – polskim rynku paliwowym. To wystarczy za niejedną rekomendację. Dowodzi zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy biznesowi oraz jakości oferowanych produktów i usług. Anwim działa na wielu płaszczyznach – od hurtowego rynku paliw, poprzez transport substancji niebezpiecznych, serwis i sprzedaż ogumienia, po nasz najlepiej rozpoznawalny projekt biznesowy, jakim jest ogólnopolska sieć stacji paliw Moya.
Zwykle to pracowników pyta się, dlaczego chcą pracować w danym miejscu, a jak Pan odpowiedziałby na to pytanie: dlaczego warto pracować w Państwa firmie? Tym, którzy cenią stabilność, wskazałbym na wspomniane wyżej ponad 20 lat aktywności na rynku i doroczne umieszczanie spółki Anwim na listach największych polskich przedsiębiorstw. Tym, którzy stawiają na awans, ukazałbym możliwości rozwoju zawodowego - firma rośnie, tworzymy nowe działy i nowe stanowiska. Tym zaś, którzy chcą mieć ciekawą, pełną wyzwań pracę - gwarantuję, że u nas nudzić się nie będą! ...
"Wywiad z Ewelina Waśkowiak - Clar system"
"Wywiad z Monika Przyborska - Clar system"
Firma Clar System od 16 lat na rynku. Jak funkcjonuje obecnie ? Jesteśmy prężnie działającą firmą, zatrudniającą obecnie 9000 osób, które codziennie obsługują 3000 placówek na terenie całego kraju. Na rynku z powodzeniem działamy od 1999 roku, utrzymując się w ścisłej czołówce liderów branży. Właścicielem Grupy Kapitałowej Clar System jest firma AB Facility, należąca do największych dostawców kompleksowych usług Facility Management w Czechach i na Słowacji. W naszym portfolio znajduje się szereg usług z zakresu miękkiego (Soft) i twardego (Hard) Facility Management: - Utrzymanie czystości, - Higiena szpitalna, - Ochrona mienia, - Leasing pracowniczy, - Techniczna obsługa obiektów.  
Co odróżnia Państwa firmę od podobnych działających na rynku? Grupa Kapitałowa Clar System posiada oddziały w całej Polsce. Obecnie działamy na podstawie siedem makroregionów operacyjnych, które w celu sprawniejszego zarządzania usługami podzielone są na mniejsze. W tym obszarze do dyspozycji potencjalnych Klientów kierujemy grupę Regionalnych Kierowników Sprzedaży, a bezpośredni i stały nadzór nad realizacją usług w terenie sprawują: Dyrektorzy Makroregionów, Koordynatorzy Kontraktów, Koordynatorzy ds. Zatrudnienia i Technolodzy. Tak zbudowana struktura pozwala nam sprawnie zorganizować każdą usługę w dowolnym miejscu w kraju, przy jednoczesnym zapewnieniu ustalonych standardów jakościowych. Jesteśmy jedną z niewielu firm, którą cechuje pełna kompleksowość w wykonywaniu oferowanych usług. Ponad 15letnie doświadczenie z zakresu soft FM w połączeniu z know-how grupy AB Facility, pozwala nam oferować pełen zakres usług FM, ograniczając przy tym konieczność korzystania z drobnych podwykonawców do niezbędnego minimum. Oznacza to, że koszt końcowy usługi dla Klienta nie zawiera dodatkowych, ukrytych narzutów. Sensem zintegrowanego Facility Managementu jest świadczenie Klientowi kompleksowej dostawy wybranych usług, za którą dostawca ponosi pełną odpowiedzialność, a także zarządzanie i koordynacja poszczególnych dostawców usług. Partnerem dla Klienta jest jedna osoba – menedżer projektu, co z założenia ułatwia zarządzanie, przynosi oszczędność czasu i kadry kierowniczej Klienta.   Na targach pracy w całej Polsce szukamy nowych pracowników. ...
"Wywiad z Piotr Habela - PRISJAKT POLAND SP. Z O.O."
Jakie były początki Prisjakt na świecie, a jak to wyglądało w Polsce? Pomysł na Prisjakt zrodził się w 2002 roku, początkowo serwis miał być zorientowany wyłącznie na komputery i elektronikę, co na przestrzeni lat dość znacząco się zmieniło. Jako ciekawostkę dodam, że “pierwsza wersja” Prisjaktu została stworzona przez Jonasa Bonde w piwnicy jego mieszkania! Po wstępnym sukcesie firmą zainteresował się koncern mediowy Schibsted i nabył w roku 2006 większościowy pakiet udziałów. Jeśli chodzi o Prisjakt w Polsce, to pierwsze biuro otworzyliśmy w listopadzie 2012 roku w Krakowie przy ul. Lubicz. Z czasem jednak zaczęło się robić dość ciasno, więc w roku 2014 zmieniliśmy biuro na nieco większe (przy ul. Życzkowskiego), a 2 lata później po sąsiedzku otworzyliśmy kolejne nasze biuro.
Jak wygląda poziom konkurencji w tej branży? Poziom konkurencji jest inny w każdym kraju - np. dwa rynki o różnej charakterystyce to Wielka Brytania (gdzie wiele firm walczy o mocną pozycję) i Irlandia (gdzie ta część branży dopiero "rozkwita").  W całej reszcie krajów można powiedzieć, że mamy jednego głównego konkurenta. Jesteśmy numerem jeden w Szwecji, Norwegii, Nowej Zelandii i Irlandii, a w Wielkiej Brytanii i Finlandii jesteśmy w pierwszej trójce. Trudno więc nie zgodzić się z nieskromnym twierdzeniem, że idzie nam całkiem nieźle. ...