Dandara Group
przez nowy, 2014-09-10 14:42:50
Ja od niedawna pracuje w Tunbridge Wells jako murarz i jestem bardzo zadowolony. Otrzymalem pomoc od samego poczatku, odebrano mnie z lotniska. Mialem takze zakwaterowanie na poczatek oplacone przez firme a po okolo tygodnia koledzy z pracy pomogli mi znalesc pokuj blisko budowy. Z zarobkow jestm zadowolony i juz sie zaklimatyzowalem. praca przy domkach, trzeba swoja norme dziennie zrobic, jak ktos jest murarz to spokojnie sobie poradzi i tyle. najwazniejsze ze pewna firma i robota na 4-5 nastepnych lat.

Multirobotyka
przez Darek, 2017-03-18 20:53:50
Ja też tam pracuję i zadowolony jestem. Pozdrawiam

Pontoon
przez Nika, 2017-03-22 15:54:27
Byłam na rozmowie prowadzonej przez jednego z Managerów, bardzo sympatyczna atmosfera i podejście do kandydata

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Paulina Żurowska- Wrzesińska - Altom Sp. z o.o. Sp.k."
Jak opisałaby Pani firmę Altom w trzech zdaniach? Firma Altom to przedsiębiorstwo działające na polskim i europejskim rynku od 25 lat. To lider jeśli chodzi o nowoczesne, innowacyjne rozwiązania dla kuchni i domu. Altom to jakość i doświadczenie zdobyte przez wiele lat rozmów z naszymi klientami oraz partnerami. 
Jesteście jednym z największych ogólnopolskich dostawców artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia domu. Jak wyróżniacie się na tle konkurencji? Wyróżników jest co najmniej kilka – przede wszystkim stawiamy na jakość i estetykę naszych produktów, stąd też nasze motto: Chcemy by piękno zagościło w każdym domu. Poza tym w naszej ofercie znaleźć można marki uznanych producentów europejskich, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w naszym kraju. Innym istotnym wyróżnikiem – jest własne studio projektowe – Altom Design Studio, w którym tworzymy unikatowe, autorskie kolekcje i dekoracje obejmujące porcelanę, tekstylia, naczynia czy dodatki. Warto również zaznaczyć, że jako jedyny dystrybutor w kraju – stworzyliśmy od podstaw pełen, kompletny fason porcelany o nazwie MariaPaula, który jest odpowiedzią na współczesne potrzeby naszych klientów. MariaPaula to najwyższa jakość i precyzja wykonania – produkujemy ją w znanych w Polsce i Europie fabrykach porcelany Ćmielów & Chodzież oraz w fabryce Karolina.  ...
"Wywiad z Rafał Mroziewski - Mondi Polska Agencja Pracy sp. z o.o."
Każdy człowiek to historia, pamięta pan historię pierwszego podopiecznego, któremu MONDI pomogło znaleźć pracę i zmienić życie? Pamiętam wiele z tych osób. Gdy w 2011 r. zaczynaliśmy działalność naszej firmy w Polsce w wielu regionach panowało bardzo duże bezrobocie. Kandydaci dosłownie ustawiali się w kolejkach, aby otrzymać propozycję pracy. Jakże sytuacja wygląda odmiennie w obecnych czasach… Wtedy pomogliśmy wielu – pamiętam kobiety z małymi dziećmi, których nie stać było nawet na bilet, by dojechać do wymarzonej pracy. Dawaliśmy im zaliczki na start, aby mogły godziwie zarobić i nakarmić maluchy. Było też sporo mężczyzn, ojców mających na utrzymaniu kilkoro dzieci, którzy będąc jedynymi żywicielami rodziny znajdowali się w dramatycznej sytuacji życiowej. Wielu z nich pomogliśmy i są nam wdzięczni do dziś. Oczywiście to w dużej mierze zasługa naszych klientów, dawali pracownikom takie warunki i możliwości rozwoju, że trudno było tego nie wykorzystać.
MONDI na rynku jest od 14 lat, a w Polsce od 5. Wszystko się zmieniło, kraj ewoluował. Czy ludzie poszukujący pracy też? Czym się kierują w swoich wyborach zawodowych? Aktualnie poziom bezrobocia jest rekordowo niski, w związku z tym pracownik ma możliwości wyboru – tym większe, im wyższe ma kwalifikacje. Poza wymaganiami dotyczącymi rozsądnego wynagrodzenia bardzo często pojawiają się pytania o dodatki za dojazd, premie frekwencyjne czy efektywnościowe. Mile widziane są pakiety sportowe, ubezpieczenia grupowe czy też opieka zdrowotna. Zmienił się nasz styl życia, mamy wyższe wymagania, cenimy pozapłacowe formy wynagrodzenia. To normalne, przeszliśmy długą drogę i dorosło nowe pokolenie – mamy europejskie standardy. Pracodawcy muszą zapewnić dobre warunki oraz dbać o pozytywny employer branding (ang. wizerunek), aby móc zrekrutować, a także utrzymać wartościowych współpracowników.  ...
"Wywiad z Magdalena Mika - Infovide- Matrix S.A."
Jak wyglądały początki firmy? Firma istnieje na rynku od ponad 24 lat, a to pokazuje jak długo zajmujemy się informatyką dla rynku korporacyjnego. Pracujemy w kilku branżach, a to co udało się przez te lata wypracować, to szeroka oferta i niebanalne doświadczenia projektowe. Pracujemy dla bankowości i ubezpieczeń, telekomunikacji, administracji publicznej, energetyki i przemysłu. Każda z tych branż przechodzi swój cykl życia jeśli chodzi o pomysł na informatykę, a naszą rolą jest świadome towarzyszenie klientom w tych przemianach i bycie biznesowym partnerem. Dla przykładu: kiedyś systemy w energetyce były systemami wspierającymi i głównie polegało to na obsłudze procesów backoffice’owych takich jak wystawianie faktur. Teraz, w dobie Smart Grid, energetyka myśli o informatyce jako o sposobie na zarządzanie informacją w całym łańcuchu – od pomiaru zużycia energii u klienta, przez billing na podstawie zużycia w czasie rzeczywistym, po wykorzystanie tych informacji do planowania produkcji. Także dla energetyki informatyka zaczęła być elementem pomysłu na biznes.
A w administracji publicznej? W administracji publicznej jesteśmy bardzo dobrze znani jako doradcy oraz jako partner we wsparciu większych inwestycji. Mam na myśli systemy, które administracja publiczna udostępnia społeczeństwu, tzw. rozwiązania E-Government. W wielu projektach pełniliśmy rolę wsparcia inwestora w organizacji dużej inwestycji informatycznej, co obejmuje nadzór nad dostawcą, promocję, wsparcie prawne i jest to zupełnie inny biznes niż w przypadku pozostałych sektorów komercyjnych. Od kilku lat przenosimy również do tej branży nasze doświadczenia w tworzeniu systemów. ...