Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Dandara Group
przez nowy, 2014-09-10 14:42:50
Ja od niedawna pracuje w Tunbridge Wells jako murarz i jestem bardzo zadowolony. Otrzymalem pomoc od samego poczatku, odebrano mnie z lotniska. Mialem takze zakwaterowanie na poczatek oplacone przez firme a po okolo tygodnia koledzy z pracy pomogli mi znalesc pokuj blisko budowy. Z zarobkow jestm zadowolony i juz sie zaklimatyzowalem. praca przy domkach, trzeba swoja norme dziennie zrobic, jak ktos jest murarz to spokojnie sobie poradzi i tyle. najwazniejsze ze pewna firma i robota na 4-5 nastepnych lat.

Apteka od Serca Ewa Budzowska
przez Ivana, 2017-10-10 14:50:09
A ja polecam, miła atmosfera w pracy i sensowne warunki. Bardzo w porządku współpracownicy (chociaż wiem, że to zależy gdzie się trafi). Idzie się dogadać praktycznie w każdej sprawie.

Armatoora S.A.
przez stary, 2017-10-08 20:43:10
Odpowiedź na: [lis - 2017-10-06 08:27:12]:
dobra firma polecam

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Głuszczyński - KRUK S.A."
Jesteście firmą specjalizującą się w restrukturyzacji długów. Brzmi poważnie, ale też bardzo ogólnie, dlatego proszę uchylić nieco rąbka tajemnicy. Na czym dokładnie polega wasza działalność? Jak już pan wspomniał zajmujemy się restrukturyzacją. Jeśli trafia do nas dług, to w pierwszej kolejności proponujemy polubowne rozwiązanie problemu. Pracownicy kontaktują się, żeby wspólnie ustalić możliwy sposób spłaty. Odbywa się to na kilka sposobów: pisemnie (monit, wezwanie do zapłaty, prośba o kontakt), mailowo, telefonicznie lub SMS-owo. Pracownik firmy może także złożyć wizytę w domu. Wszystko po to, aby omówić przyczyny powstania zaległości i uzgodnić sposób jej uregulowania. W Grupie KRUK możliwe jest rozłożenie zadłużenia na dogodne raty, dopasowane do finansowych możliwości naszych klientów. Obsługujemy zarówno sprawy własne, kupione od banków i innych instytucji, jak również serwisujemy sprawy na zlecenie partnerów biznesowych.
Deklarujecie, że pomagacie odzyskać wiarygodność finansową. W jaki sposób to się odbywa? W KRUK-u zawsze poszukujemy rozwiązań typu win-win. Naszą rolę postrzegamy jako przywrócenie zadłużonej osoby lub firmy do tzw. regularności, czyli spłaty zaległości i powrotu do terminowego regulowania kolejnych rat, faktur czy innych zobowiązań wynikających z umowy pomiędzy stronami. W  szerokim wachlarzu działań, którymi dysponujemy, najważniejsze znaczenie odgrywa unikatowa strategia prougodowa. Zakłada ona umożliwienie osobie zadłużonej spłaty należności na drodze porozumienia, którego warunki są akceptowalne dla obu stron (osoby zadłużonej i wierzyciela). Rozłożenie długu na raty sprawia, że nasi klienci są w stanie dokonywać regularnych wpłat. Rozwiązanie to uwzględnia sytuację osoby zadłużonej i jednocześnie umożliwia stopniowe egzekwowanie zaległości. To polubowne rozwiązanie sprawia, że można powrócić do obrotu gospodarczego, a także uniknąć postępowania sądowego i komorniczego. Grupa KRUK chce także wpisywać pozytywną informację o uregulowanych zobowiązaniach zarówno z tytułu wcześniejszego zadłużenia, jak i pożyczek gotówkowych do biura informacji gospodarczej (Rejestr Dłużników ERIF BIG SA). W ten sposób chcemy stopniowo odbudowywać wiarygodność finansową osób zadłużonych oraz przywracać je do normalnego funkcjonowania na rynku. ...
"Wywiad z Jacek Chmiel - Altkom Akademia SA"
Altkom to firma z branży IT. W takim razie kto najczęściej korzysta z Waszych usług? Początkowo Altkom tworzył oprogramowanie dla firm telekomunikacyjnych i sektora finansowego. Później wyspecjalizował się w obsłudze sektora ubezpieczeniowego. Dziś 65-70% obrotów firmy pochodzi od tego typu klientów zarówno polskich jak i międzynarodowych.
W jaki sposób zdobywacie nowych klientów? Zazwyczaj odbywa się to poprzez nawiązywanie bezpośrednich relacji z potencjalnymi klientami.
 
Zaczynaliście od szkoleń z tworzenia oprogramowania. To zaczęło przynosić sukcesy i pociągnęło dalszy rozwój firmy? Dokładnie tak. Prowadząc zajęcia często byliśmy proszeni o napisanie jakiejś aplikacji. Okazywało się bowiem, że przyswojenie nowej wiedzy przez pracowników danej firmy trwa dłużej niż zebranie przez nas zespołu i napisanie odpowiedniego kodu. W ten sposób w kilku miejscach w Altkomie powstały małe zespoły programistyczne. W 2000 roku postanowiono o stworzeniu osobnego pionu biznesowego - Altkom Software & Consulting. Skoncentrowany był on na tworzeniu oprogramowania na zamówienie. W tym roku, decyzją zarządu, pion ASC zyskał swoją osobowość prawną, stając się niezależną spółką.  ...
"Wywiad z Sylwester Rabenda - Astral Sp. o.o. MediaExpert"
Jak wyglądały początki firmy Astral? Początek, czyli lata dziewięćdziesiąte, to w głównej mierze handel hurtowy z bardzo ostrożnym nastawieniem na sklepy detaliczne. Przez pierwsze 10 lat, to znaczy – do 2001 roku, było ich zaledwie cztery. Sprzedaż hurtowa przynosiła wówczas szybszy zysk ze względu na mnogość małych, lokalnych podmiotów w branży RTV/ AGD, które nie mogąc współpracować bezpośrednio z producentami, musiały zaopatrywać się poprzez hurtownie.  
Posiadają Państwo ponad 25-letnie doświadczenie na rynku RTV/AGD. Jak branża zmieniła się przez ten czas? Nasza branża charakteryzuje się bardzo dynamicznymi zmianami. Wystarczy popatrzeć na rozwój technologii w odbiornikach telewizyjnych. W latach dziewięćdziesiątych zaczynaliśmy od sprzedaży tradycyjnych kineskopowych urządzeń, których teraz już pewnie w domach nie ma, a jesteśmy na etapie rozwiązań typu 3D, 4K i wielkogabarytowych formatów. Ogromnej zmianie uległ i ulega rynek sprzętu IT. Przechodziliśmy od sprzedaży komputerów stacjonarnych, brzydkich kremowych skrzyń, do prężnie rozwijającej się przez lata działki laptopów, tabletów i smartfonów. Przez te 25 lat można mówić o ewolucji w niemal każdej grupie asortymentowej, którą oferujemy naszym klientom. Zmieniło się wiele. Zmieniło się otoczenie konkurencyjne, zmienili się liderzy rynkowi, nasi bezpośredni konkurenci i partnerzy handlowi. Uważam, że bardzo mocno zmieniły się również oczekiwania i potrzeby naszych klientów, dlatego każda firma, która chce przetrwać i rozwijać się, musi być otwarta na zmianę. ...