welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Remak S.A.
przez Przemek Z, 2014-11-15 20:11:20
Remak to jak do tej pory najlepsza firma "POLSKA" w jakiej pracowalem. Moze zarobki nie sa najlepsze ale wszystko na czas i wszytko sie nalezy urlop chorobowe ubrania. Jak na polskie realia to jest bardzo dobrze. w kraju mozna spokojnie 4 tyś zarobić jako monter a to jest ok uważam. Pozdrawiam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Aneta Cymara - Senetic S.A."
Na wstępie pytanie rozluźniające czym zajmuje się Senetic? Jesteśmy firmą z branży IT, zajmujemy się  dostarczaniem kompleksowych rozwiązań w dziedzinie informatyki, telekomunikacji, systemów bezpieczeństwa małym, dużym i średnim firmom, a także klientom indywidualnym.
Jak kreują Państwo markę Senetic, na czym polega promocja firmy? Kreowanie marki Senetic polega na stałym dialogu z naszymi odbiorcami. Efektywna komunikacja, zaspokojenie potrzeb konsumenckich oraz budowa zaufania wśród klientów to główne elementy dzięki którym pragniemy emocjonalnie podkreślić zalety firmy i utrwalić jej pozytywny wizerunek. Dbamy o doskonałe relacje z klientami, którzy wracają do nas zarówno dzięki atrakcyjnym cenom jak i wysokiej jakości obsługi. Najważniejszym elementem brandingu jest strona internetowa, która jest nieustannie poprawiana, optymalizowana pod względem funkcjonalności tak by przedstawiała zawsze aktualną ofertę firmy, zakupy na niej były przyjemne i szybkie, a dodatkowo stanowiła idealną wizytówkę marki. Tworzenie rozpoznawalności nie może się obejść bez działań reklamowych. Stawiamy przeważnie na marketing internetowy. Jako, że jesteśmy firmą działającą w branży IT naszym głównym kanałem komunikacji z klientami jest Internet. Nasza działalność opiera się przede wszystkim na dużej aktywności w sieci. Fakt ten oraz specyfika branży niejako „wymusza” na nas działalność globalną. Dzięki temu w tej chwili firma jest obecna w wielu krajach Europy. ...
"Wywiad z Sylwia Majdak - Sii Sp. z o.o."
Sii jest liderem usług IT i inżynierii w Polsce. Jak Państwo do tego doszli? Sukces osiągnęliśmy przede wszystkim odwagą i determinacją z jaką pochodzący z Francji Prezes Sii – Gregorie Nitot, wszedł na polski rynek oraz ciężką pracą wszystkich pracowników. Nasi pracownicy na co dzień angażują się i oddają z pasją swoim obowiązkom. To właśnie wszyscy nasi Power People tworzą wspólnie niepowtarzalną kulturę organizacyjną, wychodzą z wieloma inicjatywami i z entuzjazmem podchodzą do ich realizacji. To co cechuje naszych pracowników, to między innymi ambicja i chęć dążenia do nieustannego udoskonalania siebie, co wpływa tym samym na ulepszenie działań i procesów zachodzących w firmie. Jednym z celów naszej firmy jest ciągłe wyprzedzanie konkurencji (co wychodzi nam skutecznie :)). Potrafimy zaspokajać nowe potrzeby powstające w wyniku dynamicznych zmian jakie zachodzą w otoczeniu biznesowym. Obecnie w Sii Polska zatrudniamy 2500 specjalistów, którzy codziennie pracują na sukces firmy i budują zaufanie kolejnych Klientów.
Czym wyróżniacie się Państwo spośród firm konkurencyjnych? Tym co wyróżnia nas spośród firm konkurencyjnych jest przede wszystkim różnorodność realizowanych projektów aż w 11 centrach kompetencji dla ponad 100 wymagających Klientów z całego świata. Dzięki tak ogromnej różnorodności i szybkiemu, dynamicznemu rozwojowi jesteśmy w stanie dać naszym pracownikom możliwość zmiany projektu, w którym pracują - już po 18 miesiącach! Wyróżnia nas również 15 wartości, którymi kierujemy się na co dzień, jak np.: ambicja, pasja, pozytywne nastawienie, praca zespołowa i zaangażowanie. Rozumiemy potrzeby naszych pracowników i klientów, dostosowujemy się do nich i jesteśmy elastyczni w naszych działaniach. W Sii oferujemy możliwość uczestnictwa w projektach realizowanych zarówno u Klientów jak i w naszym wewnętrznym dziale projektowym. W przypadku projektów outsourcingowych dbamy o ciągłość zatrudnienia i nastawiamy się na długofalową współpracę z naszymi pracownikami. Kluczowymi cechami jest nieustanny dynamiczny wzrost oraz stabilność finansowa firmy. Na co dzień dbamy o odpowiednią atmosferę w pracy, co zostało również potwierdzone licznymi nagrodami jak tytuły Great Place to Work oraz AudIT. ...
"Wywiad z Ewa Grochocka - Arpex Sp. z o.o."
Czym zajmuje się Państwa firma? Jesteśmy czołowym dystrybutorem artykułów dekoracyjnych i okolicznościowych, ozdób świątecznych, balonów i licencjonowanych produktów dla dzieci. Produkujemy również słomki do napojów. Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1993 roku jako mała rodzinna firma. Obecnie dostarczamy nasze produkty do największych sieci handlowych, sklepów oraz hurtowni w całej Polsce oraz poza jej granicami.  
Ilu pracowników zatrudniacie i w których częściach Polski, a może nawet świata prowadzicie swoją działalność? Obecnie zatrudniamy blisko 100 osób, posiadamy swoich przedstawicieli handlowych w całej Polsce oraz poza jej granicami, np. w Czechach i Chinach.  
A gdzie jest zlokalizowana główna siedziba Arpex-u? Główna siedziba firmy oraz magazyny znajdują się w Gliwicach, gdzie zatrudniona jest większa część pracowników.
Jakimi wartościami kierujecie się w biznesie? Uważamy, że obok profesjonalizmu i dbania o najwyższą jakość produktów, niezbędne jest także uczciwe i etyczne budowanie relacji z klientami i dostawcami. Bardzo ważne są dla nas także życzliwe stosunki panujące w naszym własnym zespole ludzi, które owocują wzrostem zaufania partnerów biznesowych do naszej firmy.  Zdajemy sobie sprawę, że budowanie pozytywnych relacji wewnątrz firmy wpływa na relacje zewnętrzne i tym samym na nasz dalszy rozwój. W zeszłym roku wdrożyliśmy dodatkowo projekt Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, który zwraca szczególną uwagę na budowanie zachowań etycznych w kompleksowej obsłudze klienta,  ich promowanie wśród dostawców i pozostałego otoczenia firmy, a także na dalszy rozwój naszego systemu motywacyjno - szkoleniowego, budującego kompetencję osobiste i zaangażowanie pracowników.         ...