welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Remak S.A.
przez Przemek Z, 2014-11-15 20:11:20
Remak to jak do tej pory najlepsza firma "POLSKA" w jakiej pracowalem. Moze zarobki nie sa najlepsze ale wszystko na czas i wszytko sie nalezy urlop chorobowe ubrania. Jak na polskie realia to jest bardzo dobrze. w kraju mozna spokojnie 4 tyś zarobić jako monter a to jest ok uważam. Pozdrawiam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Justyna Skorupka - Domex-Kuśnierek"
W czym specjalizuje się państwa firma? Domex-Kuśnierek Sp. j. zajmuje się dystrybucją niezmechanizowanego AGD na terenie całego kraju. Jesteśmy właścicielem marek PUCUŚ, SMART KITCHEN, GARDEN LIFE, DOMEX PRESTIGE, DOMOWA SPIŻARNIA, które są rozpoznawalne wśród klientów. Nasze produkty cechuje wysoka jakość wykonania, nowoczesny design w konkurencyjnej cenie.
Domex-Kuśnierek to nie tylko dystrybucja AGD. To prawda. Jesteśmy także producentami opakowań z folii HDPE i LDPE. Produkowane przez nas woreczki spożywcze i worki na śmieci znajdują zastosowanie codziennie w tysiącach domów. Część produkcji dystrybuowana jest na rynek krajowy pod naszą marką PUCUŚ, pozostała pod innymi markami krajowymi i zagranicznymi.
Jak wygląda struktura państwa firmy? Aktualnie firma zatrudnia ok. 400 pracowników. Centrum dystrybucji znajduje się w Kąkolewie koło Leszna w woj. wielkopolskim.
Jakimi wartościami kieruje się Domex-Kuśnierek? Szczególną wartością naszej firmy są ludzie, którzy tutaj pracują. To ludzie budują firmę i jej kulturę organizacyjną swoją codzienną postawą i troską o dobrze wykonaną pracę. Gdy pracownik opowiada rodzinie i przyjaciołom o swoim pracodawcy – wpływa na opinię o firmie. ...
"Wywiad z Andrzej Jacaszek - ICAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k."
Obecnie są Państwo polskim liderem w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania. A jaka jest geneza firmy? Firma rozpoczęła działalność w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute. Cztery lata później przeniosła się do Polski, zmieniając z czasem nazwę na ICAN Institute. W 2016 roku świętowaliśmy zatem 20-lecie działalności na polskim rynku. Przez wszystkie te lata skupialiśmy się na dostarczaniu polskim przedsiębiorcom najnowszej wiedzy i narzędzi, które pozwoliłyby im rozwijać biznes i budować przewagę konkurencyjną bez względu na okoliczności rynkowe. Dobre firmy wygrywają także w trudnych czasach dzięki zwinnej reakcji na złote szanse i odporności na podmuchy śmierci, mają także umiejętności wykorzystywania nowych szans w momencie, gdy inne jeszcze ich nie widzą.
W swojej historii mieli Państwo wiele przełomowych momentów. Czy któreś wydarzenie stało się dla Państwa punktem zwrotnym? Dwa wydarzenia można uznać za prawdziwe kamienie milowe w rozwoju instytutu. Pierwszy z nich to rok 2000 – uruchomiliśmy wówczas pionierską edycję rocznego programu rozwojowego dla kadry zarządzającej, Management™. Powstał on jako alternatywa dla typowo akademickich programów, w których podstawy teoretyczne często rzeczywiście stoją na wysokim poziomie, ale nie są w satysfakcjonujący sposób powiązane z praktycznymi narzędziami zarządzania. A tego właśnie brakuje menedżerom: konkretnych metod i narzędzi o potwierdzonej skuteczności, które od razu mogą zastosować we własnych firmach. Innym momentem przełomu dla ICAN Institute był rok 2003, kiedy zaczęliśmy wydawać polską edycję „Harvard Business Review” – najbardziej prestiżowego magazynu o zarządzaniu. W tym samym roku zorganizowaliśmy pierwszą konferencję z zagranicznym autorytetem biznesu. Podobne wydarzenia inicjujemy do dzisiaj, dając w ten sposób polskim przedsiębiorcom możliwość poznania najnowszych trendów biznesowych bezpośrednio od osób, które za nimi stoją. ...
"Wywiad z Marcin Grabarz - EGB Investments S.A."
EGB Investment S.A. to firma windykacyjna. Jak dokładnie przedstawia się Państwa działalność? EGB Investments S.A. jest spółką akcyjną sektora finansowego. Od 1995 roku z powodzeniem wspomagamy przedsiębiorców w pokonywaniu problemów z nieregulowanymi należnościami. Zarządzamy wierzytelnościami największych banków, firm sektora finansowego, ubezpieczeniowego, operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji kablowej.
Posiadają już Państwo długoletnie doświadczenie w branży. Jakich rad z tej perspektywy czasu udzieliłby Pan firmom rozpoczynającym swoją karierę? Z perspektywy czasu możemy śmiało stwierdzić, że o sukcesie firmy decydują ludzie którzy ją tworzą. To w Pracownikach leży największa siła – trzeba ich mocno doceniać, wsłuchiwać się w ich potrzeby i pomysły oraz stawiać na profesjonalistów.
Co stanowi o tym, że windykacja przebiega skutecznie? Na skuteczną windykację składa się mnóstwo czynników: odpowiednio dobrane narzędzia windykacyjne, opracowane procesy i procedury, profesjonalni negocjatorzy. Jednak najistotniejszy czynnik to rzeczowa rozmowa z Dłużnikiem o jego  sytuacji, prowadzona w oparciu o fakty. Nasi negocjatorzy tworzą warunki do konstruktywnej rozmowy o spłacie zadłużenia. Dostrzegamy człowieka i jego problemy, a zrozumienie sytuacji, w jakiej znajduje się Dłużnik, pozwala nam na wypracowanie dobrych relacji i wspólne znalezienie najlepszego rozwiązania. ...