Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie. więcej >>
Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Remak S.A.
przez Przemek Z, 2014-11-15 20:11:20
Remak to jak do tej pory najlepsza firma "POLSKA" w jakiej pracowalem. Moze zarobki nie sa najlepsze ale wszystko na czas i wszytko sie nalezy urlop chorobowe ubrania. Jak na polskie realia to jest bardzo dobrze. w kraju mozna spokojnie 4 tyś zarobić jako monter a to jest ok uważam. Pozdrawiam.

Sprawdź opinie przed rozmowa o pracy - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Tomasz Kasperski - Westwing Home&Living Sp. z o.o."
Czym jest WESTWING Home & Living? To największy klub zakupowy w Polsce oferujący produkty do wyposażenia wnętrz. Tworzony przez pasjonatów dobrego designu dla miłośników pięknych i unikatowych przedmiotów.
Skąd pomysł na tego typu przedsiębiorstwo? Westwing opiera się na prostym koncepcie – oferujemy starannie wyselekcjonowane produkty w atrakcyjnych cenach. To przemyślany model, który zakłada, że jeżeli codziennie będziemy zmieniali oferowany asortyment i dostarczymy użytkownikom inspirujące treści – piękne zdjęcia, ciekawe porady – ci będą nas często odwiedzać i w rezultacie często kupować. Klienci pytani o to, co cenią w Westwing wymieniają: produkty niedostępne nigdzie indziej, wysoką estetykę i funkcjonalność strony oraz ceny – z założenia obniżone. Stronę Westwing ogląda się jak magazyn wnętrzarski, z tą różnicą, że można kupować.
WESTWING działa w 14 krajach świata. Czy Państwa asortyment jest dostosowany do obecnie panujących trendów w danym kraju czy jest on uniwersalny? Nasze stylistki pełnią rolę przewodników po świecie designu i aranżacji wnętrz, kampanie przez nie projektowane prezentują meble i dodatki do domu wpisujące się w obowiązujące trendy, a także w gusta i wymagania lokalnego rynku. W naszej ofercie można jednak znaleźć też uniwersalne i ponadczasowe propozycje, które nigdy nie wychodzą z mody. ...
"Wywiad z Krzysztof Różycki - Casus Finanse"
W 2016 roku nastąpił rebranding firmy, w wyniku którego zmieniła ona nazwę na Lindorff. Co dzięki temu Państwo zyskaliście? Połączenie Casus Finanse z europejskim liderem branży zarządzania wierzytelnościami oznacza dla nas nową skalę rozwoju i z pewnością pozwala nam utrzymać się w ścisłej czołówce rynku w Polsce. To przemyślany krok i jednocześnie logiczne następstwo działalności obu spółek, które mają wspólny cel: definiować pozycję lidera rynku – zarówno, jeśli chodzi o skalę działań, jak i jakość obsługi klienta. Casus Finanse to firma, która prężnie działała na polskim rynku od ponad 20 lat, natomiast Lindorff to firma z europejskim, ponad 100-letnim know-how­. Przełożenie tak bogatego doświadczenia na nowy rynek lokalny, który przez Casus Finanse został uprzednio dogłębnie poznany, pozwala w jeszcze większym stopniu spełniać cele obu podmiotów – dążyć do pozycji lidera dzięki rzetelnej i profesjonalnej obsłudze rynku na bazie wypracowanego doświadczenia, przy zachowaniu najwyższych standardów jakości współpracy z klientami. Lindorff wniósł po połączeniu szereg standardów, które zostały sprawdzone na rynku europejskim, a Casus Finanse zaoferowało bardzo bogatą znajomością rynku lokalnego, na którym te standardy wprowadza w życie. ...
"Wywiad z Beata Burlińska – Marczuk - Nestle Polska S.A."
Jaka jest misja Państwa firmy? Nestlé już od 150 lat wspiera konsumentów w ich codziennych wyborach żywieniowych. Zgodnie z naszą misją „Jedz smacznie, żyj zdrowo” nieustanie pracujemy nad recepturami, aby dostarczać konsumentom paletę produktów spożywczych i napojów o najlepszym smaku i zawartości składników odżywczych. Z tego powodu Nestlé, jako światowy producent żywności, dba o cały łańcuch dostaw, zaczynając od rolników i dostawców. Dzięki surowcom wysokiej jakości oraz szczegółowym kontrolom i audytom, firma zaspokaja potrzeby konsumentów nie tylko w sferze walorów smakowych swoich produktów, ale także gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Nestlé wspiera konsumentów również w prowadzeniu aktywnego trybu życia poprzez wiele inicjatyw: m.in. jest partnerem akcji Lekkoatletyka dla każdego, organizuje program Nestlé Porusza Polskę i angażuje się w obchody Europejskiego Dnia Sportu.
Firma istnieje od 1866 roku i obecnie jest liderem w swej branży. Jakie były jej pierwsze produkty i dlaczego stanowiły przełom owych czasów? Historia Nestlé rozpoczęła się 150 lat temu, kiedy angielsko – szwajcarska firma Anglo-Swiss Condensed Milk Company otworzyła pierwszą w Europie fabrykę produkującą mleko skondensowane. Rok później, w 1867 roku, Henri Nestlé, asystent aptekarza, zainteresował się przypadkiem niemowlęcia, które nie przyjmowało mleka matki. Nestlé opracował recepturę żywności dla niemowląt o nazwie “Farine Lactée”. Był to niezwykły przełom w dziedzinie żywienia niemowląt, który zapoczątkował 150-letni sukces naszej firmy. Dzisiaj globalna działalność biznesowa Nestlé obejmuje kategorie takie jak: napoje, wody, nabiał, słodycze, karmy dla zwierząt, a nawet produkty do pielęgnacji skóry. Na całym świecie ludzie korzystają z ponad 1 mld porcji produktów Nestlé dziennie, a firma działa w 197 krajach i terytoriach, gdzie kontynuuje swój rozwój. ...