Brak ofert pracy spełniających podane kryteria.
welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Remak S.A.
przez Przemek Z, 2014-11-15 20:11:20
Remak to jak do tej pory najlepsza firma "POLSKA" w jakiej pracowalem. Moze zarobki nie sa najlepsze ale wszystko na czas i wszytko sie nalezy urlop chorobowe ubrania. Jak na polskie realia to jest bardzo dobrze. w kraju mozna spokojnie 4 tyś zarobić jako monter a to jest ok uważam. Pozdrawiam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Renata Makuszewska - Polska Press Grupa"
Proszę powiedzieć jakie były najważniejsze momenty w ostatnich latach w Polska Press. Polska Press Grupa jest jedną z największych grup mediowych w Polsce i kluczowym graczem na rynku wydawniczym, internetowym  i poligraficznym. Firma jest liderem na rynku mediów regionalnych i lokalnych w Polsce. W portfolio Grupy znajdują się: dzienniki regionalne – 20 tytułów, tygodniki lokalne – ponad 100 tytułów, miejskie dzienniki bezpłatne, tv guidy, prasa motoryzacyjna, magazyny luksusowe i hobbystyczne, serwisy informacyjne, serwisy moto, serwisy ogłoszeniowe, serwisy hobbystyczne. Prasa oraz produkty internetowe Polska Press Grupy obejmują swoim zasięgiem całe terytorium Polski. Polska Press Grupa zajmuje 10. miejsce w polskim Internecie pod względem liczby realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, 01.2015). Sieć 9 drukarni świadczy usługi poligraficzne na światowym poziomie. Firma zatrudnia ponad 3 000 pracowników. Przez ostatnie lata firma przeszła gruntowną przemianę i z wydawnictwa prasowego stała się koncernem medialnym silnie działającym również na rynku Internetu i nowych technologii. Firma wprowadziła strategię dwumedialności redakcji, serwisy internetowe poddawane są zmianom, rozwijane są nowe kompetencje technologiczne Grupy. Firma przeprowadza również akwizycje na rynku internetowym. Jest współwłaścicielem Grupy e-budownictwo.pl, serwisu zakupów grupowych Gruper.pl, a także agregatora informacji o wydarzeniach Coigdzie.pl. W 2013 roku dokonała się jedna w największych transakcji na rynku prasy w Polsce. 20 marca 2013 r., Polska Press podpisała z Mecom Group plc umowę kupna udziałów w spółce Media Regionalne, obejmujących biznes prasowy, internetowy i poligraficzny. Media Regionalne były drugim co do wielkości koncernem medialnym w Polsce obecnym na rynkach regionalnych i lokalnych, posiadającym w swoim portfolio 9 dzienników, 2 płatne i 3 bezpłatne tygodniki, 50 serwisów internetowych, 5 drukarni.  Od września 2014 w skład grupy kapitałowej Polska Press wchodzi spółka Express Media sp. z o.o., która powiększyła portfolio firmy o dwa dzienniki: Express Bydgoski i Nowości - Dziennik Toruński”, 17 tygodników lokalnych oraz drukarnię.  27 lutego 2015 dokonała się fuzja spółek Polskapresse Sp. z o.o. oraz Media Regionalne Sp. z o.o. w wyniku której została zmieniona nazwa spółki na Polska Press Sp. z o.o.  ...
"Wywiad z Dawid Borycka - CRUSAR"
"Wywiad z Magdalena Nowak - CRUSAR"
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest wyróżnianie się wśród konkurencji pasją, jakością i innowacyjnością. Chcemy być miejscem pracy, które jest inspirujące i przyjazne oraz budowane przez zaangażowanie, rozwój i partnerską współpracę. Naszą wizją jest bycie rozpoznawalną marką dostarczającą kompleksowe usługi logistyczne. Poprzez wysokie kompetencje naszego zespołu chcemy wyprzedzać oczekiwania rynku i dążyć do perfekcji. Kluczowe wartości firmy CRUSAR: 1. Właściwy stosunek do drugiego człowieka Dziel się swoim zdaniem i bądź otwarty na opinie innych. Postępuj uczciwie, rzetelnie przedstawiaj fakty, nie pozostawiaj miejsca na domysły. Traktuj innych życzliwie i z należytym szacunkiem. 2. Zaangażowanie Traktuj sukces firmy jako efekt naszej wspólnej pracy. Poprzez zaangażowanie, inicjatywę oraz odpowiedzialne działanie kształtuj naszą organizację. Podejmuj kroki przybliżające nas do osiągnięcia założonych celów.   3. Organizacja pracy Zwracaj uwagę na dokładność wykonywanej pracy. Podejdź do niej profesjonalnie. Koncentruj się na rzeczach przynoszących wartość - nie trać energii na zbędne czynności. Unikaj marnotrawstwa. Dbaj o porządek w miejscu pracy. Stosuj się do procedur, które organizują naszą pracę i pozwalają nam na dostarczenie powtarzalnego produktu najwyższej jakości. 4. Rozwój Traktuj pracę jako drogę do samorealizacji i rozwijana swoich pasji oraz zainteresowań. Otwórz się na zmiany. Dąż do doskonalenia swoich umiejętności i bądź inspiracją dla innych. 5. Współpraca Buduj trwałe więzi z partnerami biznesowymi i współpracownikami oparte na naszych wartościach. Nie przedkładaj chwilowego zysku nad długoterminowe relacje z klientem. Stawiaj na pracę zespołową i przejrzystą komunikację. ...
"Wywiad z Dagmara Nosek - Pizzeria Banolli"
Restauracja Pizzeria Banolli jest już na rynku od ponad 20 lat. Jakie wyglądały jej początki? Pierwsza pizzeria należąca do Banolli® została otwarta nieopodal krakowskiego rynku. Początki zawsze bywają trudne zwłaszcza, kiedy rynek jest nieukształtowany a tak było w naszym przypadku. Rynek gastronomiczny w Krakowie na początku lat 90 zaczął dopiero powstawać. Byliśmy jedną z pierwszych pizzerii na mapie Krakowa, co pozwoliło nam na dość szybką ekspansje marki w rodzinnym mieście. Nigdy nie spoczywamy na laurach i zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientom. Od zawsze staraliśmy się podchodzić do tematu innowacyjnie co dowodzi iż byliśmy prekursorami m.in, dostawy do klienta, możliwości składania zamówień za pośrednictwem strony internetowej, największej pizzy w Krakowie - 70cm oraz BurgerPizzy - Burgera w cieście pizzowym.
Konkurencja w branży jest obecnie duża. Czym Pizzeria Banolli® wyróżnia się na tle innych? Rynek krakowskiej gastronomii od paru lat prężnie się rozwija, dlatego trzeba nadążać nad trendami oraz nie bać się zmian. Mimo, że Banolli® możemy zaliczyć do restauracji pizzerii sieciowych, które charakteryzują się raczej masowym podejściem do klienta, my kładziemy bardzo duży nacisk na indywidualne traktowanie naszych gości oraz wielce istotny dla nas feedback. Misją Banolli® jest „Każdy klient mówi: wrócę tu”. Bazując na badaniach, które pokazują, że klienci są najbardziej lojalni usługom z branży gastronomicznej - Banolli® dba o zadowolenie każdego gościa restauracji, utrzymując stały, wysoki poziom oferowanych usług i produktów oraz utrzymując z nim bezpośredni kontakt. ...