welding star
przez pozytywny, 2014-09-25 15:31:10
Na początek wyślij swoje CV i jakie masz doświadczenie w tej branży. Jeśli jesteś spawaczem i zrobisz dobrze próbki na warsztacie to cię zatrudnią. Obecnie jest bardzo dużo wyjazdów zagranicznych i szukają dobrych spawaczy i monterów.

InsTechBud I.T.B.
przez j, 2014-10-14 04:18:10
Pracowalem w tej firmie bylem zadowolony pod każdym wgledem. Wlasciciel nie sciemia co do kasy zawsze na czas. Panowie spawacze i monterzy naprawde polecam

Remak S.A.
przez Przemek Z, 2014-11-15 20:11:20
Remak to jak do tej pory najlepsza firma "POLSKA" w jakiej pracowalem. Moze zarobki nie sa najlepsze ale wszystko na czas i wszytko sie nalezy urlop chorobowe ubrania. Jak na polskie realia to jest bardzo dobrze. w kraju mozna spokojnie 4 tyś zarobić jako monter a to jest ok uważam. Pozdrawiam.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Kowalska - Deante"
Deante to jeden z polskich liderów wyposażenia kuchni i łazienek. Co wpłynęło na tę pozycję? Firma została założona w 1990 roku, a więc w okresie bardzo sprzyjającej koniunktury, która zainicjowała powstanie wielu firm z branży budowlanej i wyposażenia wnętrz. My również wykorzystaliśmy ten czas, a następnie zainwestowaliśmy w rozwój w kolejnych latach. Początkowo zajmowaliśmy się dystrybucją wyposażenia przeznaczonego do łazienek i kuchni, jednakże obecnie skupiamy się na własnej produkcji. Od 2010 r. w grupie Deante funkcjonuje fabryka baterii, a od 2011 r. fabryka zlewozmywaków, zlokalizowana w Tomaszowie Mazowieckim, na terenie Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Jak ćwierć wieku temu wyglądała ta branża i co się zmieniło? 25 lat temu popyt na produkty wyposażenia wnętrz był bardzo duży, a asortyment mniej zróżnicowany i nie tak dostępny, jak dziś. Obecnie konkurencja prześciga się w propozycjach estetycznych i funkcjonalnych. Producenci i dystrybutorzy muszą rywalizować zarówno na rynku tradycyjnym, jak i w sieciach marketów budowlanych oraz sklepach internetowych. ...
"Wywiad z Karolina Michalska - LS Airport Services S.A."
LS Airport Services to największa w Polsce firma zajmująca się obsługą naziemną samolotów. Jaki jest zakres oferowanych przez Państwo usług? Jako lider w swojej branży szybko i profesjonalnie obsługujemy w polskich portach lotniczych największe linie lotnicze świata. Oferujemy szeroki zakres kompleksowych i bezpiecznych usług dla linii lotniczych oraz spedytorów. Mamy ponad 20-letnie doświadczenie w branży handlingowej, co przekłada się na nasz status najbardziej konkurencyjnej firmy na rynku. W ramach obsługi naziemnej oferujemy: obsługę rampową bagażową, pasażerską, cargo, samolotów prywatnych i magazynową. Ponadto posiadamy centrum operacyjne, pracujące w systemie 24/7, oraz świadczymy usługi techniczne, wykonywane przez LS Technics.  
Na jakich lotniskach działacie? Rozwijamy się wraz z rynkiem lotniczym w Polsce i na świecie, dlatego jesteśmy obecni w największych portach lotniczych w kraju. Można nas spotkać w Warszawie, Gdańsku, Modlinie, Katowicach, we Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy oraz Lublinie. Obsługę pasażerską oferujemy na 5 lotniskach (Warszawa, Gdańsk, Kraków, Modlin, Katowice), zaś obsługę techniczną świadczymy na 9 lotniskach. ...
"Wywiad z Łukasz Gajewski - Target PRO"
  
Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ? Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo. Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów. Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)  
Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy? Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :) Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju. ...